Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interwetten value

Goedemiddag allemaal,

zoals sommigen van jullie misschien al weten is interwetten vaak erg traag met het veranderen van hun odds. Er is dus zodoende vaak value te vinden op odds die bij andere bookmakers al erg ver gezakt zijn. Mijn vraag aan jullie is of er een handige manier is om deze value te spotten? Is hier misschien een handige tool voor? Ik weet wel af van de website oddsportal maar dan moet je wel echt afzonderlijk per wedstrijd gaan selecteren om te zien of de odd bij interwetten dusdanig hoger staat dan bij andere bookies. Niet erg praktisch dus.. iemand alternatieven?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar frederique
Country flagfrederique in 7-12-2014 11:55 Bookmakers
in 7-12-2014 11:55 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
http://www.btfodds.com/soccer/football-odds-trends/dropping-odds,all,today,average,UO,league

Hier bijv. maar weet wel dat IW het niet leuk vindt en dat het dus een tijdelijk winstpakker is, want na een aantal bets geven ze je gewoon limieten.
Ik mag op de meeste wedstrijden meestal niet meer dan 10 euro zetten, dus niet meer interessant.
0 Vind ik leuk's
Hoe zie jij het precies in relatie tot interwetten? Ik zie daar alleen gewoon de droppende odds staan.. moet je dan zelf op interwetten gaan kijken of de odds daar nog een stuk hoger zijn?
0 Vind ik leuk's
Je kunt op die site kijken en dan op oddsportal zoeken en dan kijken of IW deze aanbied, want IW staat gewoon op OP.
0 Vind ik leuk's
Een abonnementje op betburger of betsonfire nemen, dan haal je ze er zo uit. Of het topic van evissa goed in de gaten houden. :o
0 Vind ik leuk's
Betburger ziet er wel goed uit.. maar vind €80 per maand toch wel prijzig.. misschien een idee om met een aantal mensen te doen?
0 Vind ik leuk's
En waar vind ik het topic van Evissa?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.