Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kijk uit op Comeon, bonussen kunnen verdwijnen...

Ik heb recent nogal slechte ervaringen met Comeon. Bonussen verdwenen plotseling omdat zij zonder communicatie de voorwaarden hadden aangepast. Dit is officieel beleid bij Comeon, dus kijk uit voordat je daar gaat spelen.
Ik heb hieronder een eerdere mail met uitleg gepost. Excuus dat hij in het Engels geschreven is
I would like to warn you for the bonus-policy at Comeon. They reserve the right to change bonus-requirements at any time, even for players that are already signed up for this bonus. This includes changing the date before which a player has to have met the bonus-requirements, without any communication from their side to the player that they did change the date. Therefore, their bonuses, including the 400% first deposit bonus might look nice, but dont be surprised if suddenly your bonus had dissappeared from your account because they changed the date. This has happened to me.
I had quite some communication with them on this and they do confirm that changing dates without informing the players is part of their official policy and refer to their general rules to justify this policy. I have told them that even if you put such a thing in your rules, this doesnt make it legal, apart from of course being highly unfair, especially in bonuses designed to attract new players
some excerpts from the communication
Elin: I am sorry to say that there is nothing that we can do, the bonus was cancelled since it did indeed expire, and the requirements in the bonus weren't bet at the point. What you had in your account after the bonus was cancelled was the money you would have had if the bonus was never accepted in the first place, and the bonus money had not yet become real money
HP: the problem is that when I deposited the money there was a later date in the requirements when the bonus would expire
HP: and I was never informed that that date had changed
Elin: This is also stated in our terms and conditions on our website, and I am sorry to say that the bonus is at this point and will remain lost
Elin: I am referring to our terms and conditions about bonuses:
Elin: "2.28 All bonuses have an expiry date. If the bonus requirements are not fulfilled at the expiry date, the company reserves the right to cancel or debit the bonus credits from the account.
Elin: 2.29 ComeOn reserves the right to cancel/change/stop marketing promotions at any time without prior notice."
Elin:
HP: That sounds rather ridiculous... so Comeon can offer a bonus with an expiry date and change this date at will without informing me?
Elin: Yes, that is right. I am sorry about the inconvenience, but there is nothing that we can do here I am afraid
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hp1980117
Country flaghp1980117 in 24-01-2014 08:00 Bookmakers
in 24-01-2014 08:00 Bookmakers
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
sk1986:
vw-crew:
Dag allemaal,
Wij gaan dit topic doorsturen aan ComeOn en gaan ze om een reactie vragen. Kan me voorstellen dat ze niet blij zijn met dit topic. Mocht dit waar zijn dan gaan wij eens goed nadenken over onze samenwerking met ComeOn....
Keep you updated!

Lijkt me een goed idee. al valt aan een knal in het vertrouwen (in comeon van bovenstaande) mensen nog weinig te doen. En Comeon zal waarschijnlijk wel ontkennen of het moeten gaan onderzoeken om tijd te rekken. Zij hebben dan ook meer te verliezen dan te winnen in dit geval. Maar laten we maar afwachten.
Ik zelf heb er nooit echt problemen gehad. ik heb er gewoon de bonus gepakt en weer weg daar. Omdat het toen allemaal traag ging (hoe het nu is weet ik niet). En de layout staat me ook niet zo aan. Wedden op sport moet je +18 voor zijn en de site doet me meer denken aan die free facebook spelletjes waar 2.000.000x per dag een invite van krijgt, dan een bookmaker. Een bookmaker moet voor mij toch vertrouwen en zakelijkheid uitstralen. #gewoonmijmening

Hey sk1986, het is nu zondagavond en ik zat een filmpje te kijken toen ik een bericht van de VW crew kreeg. Ik kan dus helaas niet direct hier antwoorden met wat er precies met HP is gebeurd maar zal dat direct morgenochtend doen. Tijdrekken heb ik zelf niets aan, want hoe langer hier geen net antwoord staat hoe langer het mijn bedrijf schaadt toch? Je hebt gelijk dat wijk alleen maar te verliezen hebben in het geval van een forumtopic over iets wat fout is gegaan of verkeerd is begrepen. Wel kan ik redden wat er te redden valt door hier eerlijk en transparant te zijn, ik hoop dat dit helpt. Je kan me dus alles vragen in het forum of in een PM, absoluut geen probleem!
Jesper - ComeOn
0 Vind ik leuk's
Hej Jesper,
Ik heb helemaal niets tegen de bookie waar jij voor werk of zelfs eigenaar/beheerder van bent voor benelux (wat ik vermoed). Maar ik vind het nogal on-pro om in het openbaar wat te komen slijmen enz.. ipv het probleem zelf aan te pakken. ALS het probleem (de problemen) opgelost is, en goed opgelost is zal de topic starter zelf wel melden of het al dan niet goed opgelost is. en zo de naam van je bedrijf zuiveren. Zelf je vel komen redden maakt alles in mijn ogen alleen maar verdachter. #nooffencejustsaying
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
sk1986:
Hej Jesper,
Ik heb helemaal niets tegen de bookie waar jij voor werk of zelfs eigenaar/beheerder van bent voor benelux (wat ik vermoed). Maar ik vind het nogal on-pro om in het openbaar wat te komen slijmen enz.. ipv het probleem zelf aan te pakken. ALS het probleem (de problemen) opgelost is, en goed opgelost is zal de topic starter zelf wel melden of het al dan niet goed opgelost is. en zo de naam van je bedrijf zuiveren. Zelf je vel komen redden maakt alles in mijn ogen alleen maar verdachter. #nooffencejustsaying

Hey Sk1986, ik kom niet om te slijmen maar omdat de VW crew mij heeft verzocht om op dit topic te reageren.
Het probleem aanpakken heb ik al gezegd, dat wordt morgenochtend direct gedaan en dat zul je hier wel vernemen. Ik kan ook mijn gezicht hier niet laten zien en dat zou je waarschijnlijk wel hebben gezegd "Nou, van comeon hoor je ook niets als er eens iets mis is. Nogal on-pro om niet te reageren" :). Ik heb gewoon de beste bedoelingen en wanneer ik zie dat er ComeOn klanten met vragen zitten, dan is het mijn werk om die te beantwoorden. Vooral als de VW crew me speciaal hiervoor contacteert.
Jesper - ComeOn
0 Vind ik leuk's
Goede zaak dat er in ieder geval uitgebreid wordt gereageerd door Jesper. Ik ga in de gaten houden hoe dit afloopt.
0 Vind ik leuk's
Hej Jesper,
Nee dat snep ik wel, en het goed dat je klanten wilt helpen. en ik weet dat vw-Crew je een email heeft gestuurd (top van hem trouwens). maar daarvoor heb je ook al elders op het forum gereageerd dacht ik? (niet dat je dat niet mag doen) ik vind het gwn on-pro als bedrijf. En het is gewoon mijn mening :-) verder niets relevant. En dat je als bedrijf (op "kritiek" in gaat van 1pers) daar verder op in gaat... Ik bedoel het ook niet slecht :) bekijk het als opbouwende kritiek :)
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
SK wat verwacht je dan? Lekker links laten liggen man dat soort bookies. Dat er uberhaupt dit soort dingen voorkomen daar zegt al genoeg. Vage regeltjes allemaal " puur om in te dekken voor het geval dat " LOL sure.. :D
0 Vind ik leuk's
kreezymind010:
SK wat verwacht je dan? Lekker links laten liggen man dat soort bookies. Dat er uberhaupt dit soort dingen voorkomen daar zegt al genoeg. Vage regeltjes allemaal " puur om in te dekken voor het geval dat " LOL sure.. :D

ik zwijg voor de rest, ik heb genoeg gezegd :)
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
ralvinho:
Goede zaak dat er in ieder geval uitgebreid wordt gereageerd door Jesper. Ik ga in de gaten houden hoe dit afloopt.

(y)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
@jessie-who:
Bedankt voor al je uitgebreide antwoorden!
sk1986:
het feit dat een bookie zich "moet of komt" verdedigen op een site als deze zegt mij al genoeg eigenlijk..

Ik kan uit je antwoord niet opmaken of je dit positief of minder positief bedoeld maar ga eigenlijk uit van het laatste. In mijn ogen is het juist briljant dat iemand van het product zelf (in dit geval de bookmaker) direct antwoord geeft op vragen. ComeOn geeft juist aan dat ze ons (en dus jullie) heel erg serieus nemen en problemen graag willen oplossen.
Klachten hebben we na de opstart in NL (3 jaar geleden) weinig meer gehoord over deze bookmaker. Iets meer krediet mag dan ook wel. Verder moet iedereen niet vergeten dat alleen de 'minder positieve' verhalen hier geplaatst worden. De andere 99% positieve klanten hoor je hier niet (op enkele uitzonderingen na).
Kortom: wees blij met de aandacht die we (wij en comeon) voor jullie problemen hebben!
Cheers (het is nog vroeg)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:

Kortom: wees blij met de aandacht die we (wij en comeon) voor jullie problemen hebben!

Dit is wel een raar stukje tekst. Zij veroorzaken de problemen en dan zouden de gebruikers zelfs blij moeten zijn dat daar aandacht aan word gegeven? Terwijl Come on op slinkse wijze het geld afhandig wilt maken. Kom op zeg het moet niet gekker worden.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.