Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kijk uit op Comeon, bonussen kunnen verdwijnen...

Ik heb recent nogal slechte ervaringen met Comeon. Bonussen verdwenen plotseling omdat zij zonder communicatie de voorwaarden hadden aangepast. Dit is officieel beleid bij Comeon, dus kijk uit voordat je daar gaat spelen.
Ik heb hieronder een eerdere mail met uitleg gepost. Excuus dat hij in het Engels geschreven is
I would like to warn you for the bonus-policy at Comeon. They reserve the right to change bonus-requirements at any time, even for players that are already signed up for this bonus. This includes changing the date before which a player has to have met the bonus-requirements, without any communication from their side to the player that they did change the date. Therefore, their bonuses, including the 400% first deposit bonus might look nice, but dont be surprised if suddenly your bonus had dissappeared from your account because they changed the date. This has happened to me.
I had quite some communication with them on this and they do confirm that changing dates without informing the players is part of their official policy and refer to their general rules to justify this policy. I have told them that even if you put such a thing in your rules, this doesnt make it legal, apart from of course being highly unfair, especially in bonuses designed to attract new players
some excerpts from the communication
Elin: I am sorry to say that there is nothing that we can do, the bonus was cancelled since it did indeed expire, and the requirements in the bonus weren't bet at the point. What you had in your account after the bonus was cancelled was the money you would have had if the bonus was never accepted in the first place, and the bonus money had not yet become real money
HP: the problem is that when I deposited the money there was a later date in the requirements when the bonus would expire
HP: and I was never informed that that date had changed
Elin: This is also stated in our terms and conditions on our website, and I am sorry to say that the bonus is at this point and will remain lost
Elin: I am referring to our terms and conditions about bonuses:
Elin: "2.28 All bonuses have an expiry date. If the bonus requirements are not fulfilled at the expiry date, the company reserves the right to cancel or debit the bonus credits from the account.
Elin: 2.29 ComeOn reserves the right to cancel/change/stop marketing promotions at any time without prior notice."
Elin:
HP: That sounds rather ridiculous... so Comeon can offer a bonus with an expiry date and change this date at will without informing me?
Elin: Yes, that is right. I am sorry about the inconvenience, but there is nothing that we can do here I am afraid
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hp1980117
Country flaghp1980117 in 24-01-2014 08:00 Bookmakers
in 24-01-2014 08:00 Bookmakers
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kreezymind010:
Een kleine reminder in je mail dat je bonus bijna verloopt neemt gelijk alle gezeik weg. Dit kan de bookie zelf ook verzinnen en doen, maar doen ze niet, waarom? geld verdienen. Terecht, maar graag niet het heilige boontje uithangen.
Ik heb daar ook redelijk veel gespeeld en er genoeg problemen gehad, ga ze hier ook niet neergooien, maar klant vriendelijk vindt ik ze in ieder geval niet.

Hey Kreezymind, op onze homepage onder About Us staat dit: "To make playing even more fun, we have created fair and simple Bonuses". Dit menen we ook, daarom staan onder "My Active Bonuses" de vervaldatum + op hoeveel % van de inzeteisen je zit heel nadrukkelijk en duidelijk vermeld. Niet ergens weggestopt of gewoon helemaal weggelaten wat ook veel voorkomt.
Jouw reminder email sluit daar wel goed bij aan en zou technisch ook mogelijk moeten zijn, helemaal niet zo'n gek eigenlijk idee dus! Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn!
Jesper - ComeOn
0 Vind ik leuk's
Goed opgelost dus (y)
Ik hoop dat de leden er ook wat van leren om niet meteen te gaan oordelen! ;-)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Zit zelf ook op comeon en nog nooit problemen mee gehad. Bonus is prima in orde, wordt duidelijk bijgehouden hoeveel % je hebt rondgespeeld en op welke datum de bonus verloopt. Verloopt ie, dan is het duidelijk je eigen schuld.
Op de 'wat lagere' odds na, prima bookie! (y)
0 Vind ik leuk's
jessie-who:
kreezymind010:
Een kleine reminder in je mail dat je bonus bijna verloopt neemt gelijk alle gezeik weg. Dit kan de bookie zelf ook verzinnen en doen, maar doen ze niet, waarom? geld verdienen. Terecht, maar graag niet het heilige boontje uithangen.
Ik heb daar ook redelijk veel gespeeld en er genoeg problemen gehad, ga ze hier ook niet neergooien, maar klant vriendelijk vindt ik ze in ieder geval niet.

Hey Kreezymind, op onze homepage onder About Us staat dit: "To make playing even more fun, we have created fair and simple Bonuses". Dit menen we ook, daarom staan onder "My Active Bonuses" de vervaldatum + op hoeveel % van de inzeteisen je zit heel nadrukkelijk en duidelijk vermeld. Niet ergens weggestopt of gewoon helemaal weggelaten wat ook veel voorkomt.
Jouw reminder email sluit daar wel goed bij aan en zou technisch ook mogelijk moeten zijn, helemaal niet zo'n gek eigenlijk idee dus! Ik ga eens kijken wat de mogelijkheden zijn!
Jesper - ComeOn

Als dat zou kunnen, wat me niet onmogelijk lijkt, ben je van dat gezeur ook af ;)
Succes ermee.
0 Vind ik leuk's
jessie-who:
johan166:
thijspronk:
Dit is de eerste keer dat ik negatieve verhalen hoor over Comeon, ik lees ook wel eens SBR door enzo, daar ook geen klachten. Hooguit wat klachten over de fees, maar als je met ideal stort hoef je geen fees te betalen ;)
Als ze dit op reguliere basis doen dan kunnen ze de toko wel opdoeken. Volgens mij is hier ook iemand van Comeon lid van dit forum, zou hij dit kunnen opklaren, als ze zo gaan beginnen kunnen ze wat mij betreft de boom in!

De wat gevorderde betters betalen met skrill of neteller, ik vind die fee veel te hoog, gewoon je klanten uitmelken als ze geld op hun rekening willen zetten. Bij alle bookies die ik speel hoef ik geen fee over skrill te betalen.
3 dagen terug deed ik een skrill betaling bij comeon om geld te witdrawen, na een werd mijn withdrawel geweigerd. Dus in de chat maar gevraagd hoe dit kon, de medewerkster vond het vreemd en is het gaan navragen. De betaal afdeling wou in eerste instantie niet uitbetalen omdat het bedrag wat ik gestort had nog niet gespeeld was. Dat terwijl ik niet eens mn hele bankroll terugstorte, dus maar weer een withdrawel gedaan, en 25 uur later stond het geld er eindelijk.

Een heel ander onderwerp en dit wordt in een ander topic al benoemd maar dat maakt niet uit, zal hier ook nog even antwoorden! Wij bieden onze klanten een hele rits aan betaalmethoden aan vermelden hier de kosten netes bij (niet verborgen dus geen verrassingen). iDeal is bij ons goed voor meer dan 80% van de betalingen, vandaar gratis. Neteller is ook gratis. Skrill niet inderdaad maar wanneer je die uitkiest dan weet je dit vooraf. Wel vind ik het goed om via dit forum waar te nemen dat het mensen stoort en zal ik erover nadenken om bepaalde betaalmethoden wat toegankelijker te maken als we hier ons product mee kunnen verbeteren.
johan166:
En als je veel live speelt krijg je een limiet die noooooooooooit meer weg gaat.. Als ik live wil inzetten krijg ik een melding dat mijn inzet boven het gestelde limiet zit en ze toestemming moeten geven om mn bet door te laten gaan.. Waardoor een bet plaatsen een grote ergernis word want dat kan wel tot een minuut duren. En dat krijg ik dus bij elke livebet met meer dan een euro..
Kortom, Comeon is gewoon een NO GO bookie.. Je bonus rondspelen daar en weggaan..

Dit is een beetje flauw vind ik. Nou speel ik zelf ook veel high stakes en ben bij Bet365, Tipico, WHill, BWin en Bet-at-home gelimiteerd op live bets. Ik denk dat iedereen hier kan beamen dat dit part of the game is, of zijn bovengenoemde dat allemaal "NO GO bookies"? Ik wil best eens naar je persoonlijke situatie kijken hoor, wie weet kan ik iets voor je doen want 1 euro lijkt me belachelijk laag. Stuur me maar een PM met details dan kan ik aan het werk!
Jesper - ComeOn

Hallo Jesper,
Vind je dat flauw? Hoor je mij erover dat ik een limiet onaanvaardbaar vind? Juist integendeel, ik begrijp best dat een bookie zichzef moet beschermen tegen mensen die winst maken. Maar wanneer je bij iemand elke livebet moet gaan controleren voor ie geplaatst word vind ik wel wat ver gaan. PM je nog even.
Comeon heeft daarintegen leuke acties, veel freebets.
0 Vind ik leuk's
ja dat krijg je dan als je als bookie op een forum komt... :D
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Dan wil ik toch ook nog wel even reageren in dit topic. Wat mij betreft is comeon een prima bookie. Vaak bonussen, leuke acties en mooi puntensysteem voor de trouwe wedders.
De berichten over onduidelijke bonusvoorwaarden begrijp ik al helemaal niet, er staat duidelijk wanneer de bonus start, tot wanneer de aanbieding geldt en wanneer de bonus verloopt. Bij je active bonus staat hoeveel je nog moet rondspelen en wanneer de bonus verloopt. Duidelijker kan wat mij betreft niet.
Alleen jammer dat er een fee is voor skrill, maar neteller gaat ook prima.
0 Vind ik leuk's
weet iemand of je lopende bonus bij comeon gecancelled wordt als je een nieuwe bonus aanvaard? (zoals bij unibet)
0 Vind ik leuk's
Heeft iemand hier 300 gestort? En dus met 600 rondgespeeld en zonder problemen uit laten betalen?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.