Layen op Betfair
Ik ben van plan om de 'Lay any unquoted' te gaan spelen.
Dit houdt in dat geen van beide clubs INDIVIDUEEL 4 of meer keer mogen scoren, en het moet dus niet verward worden met een algemene over/under 4,5 goals.
Layen houdt dus simpelweg in dat iets niet gebeurd, en dit kan het best toegepast worden via Betfair.
Om wat meer te weten te komen over het layen, wat in mijn ogen enorm winstgevend is, kun je een keertje een kijkje nemen op Betfair of bij het forum van Lay_multiple.
Ik probeer zo actueel mogelijk te posten, dus het liefst voordat de wedstrijd is aangevangen maar dit zal natuurlijk niet altijd lukken.
Ik begin met een (kleine) bankroll van 40 euro. Hier zitten wel een aantal risico's aan verbonden, namelijk : als je voor aanvang van de wedstrijd, dus bij een stand van 0-0, de Lay any unquoted aanneemt, staat deze lay-odd vaak tussen de 6 en 10, en wanneer er een veelscorende club speelt is deze vaak nog hoger.
Dit betekent dat wanneer ik een lay-odd van 6 aanneem ik ongeveer maar 5 euro in kan zetten >> liability (bedrag waarover je risico loopt) = 5 (inzet) x 6 (lay-odd) - 5 (inzet) = 25 euro tegenover een potentiële winst van 5 euro.
Wanneer er nog vragen zijn beantwoord ik die graag!
(de winst zal ik overal exclusief 5% posten, de winst ligt dus altijd 1/20e lager dan wat je te zien krijgt)
---------
Bij nader inzien zal ik ook ander soort weddenschappen gaan Layen, het principe van het Layen blijft natuurlijk hetzelfde.
De reden dat ik ook andere opties zal Layen, denk hierbij aan over/under aantal doelpunten, is dat de odd naar mijns inzien vaak te hoog staat bij de Any Unquoted en ik alleen wil Layen en niet wil Backen.
BANKROLL = 40 EURO.
Dit houdt in dat geen van beide clubs INDIVIDUEEL 4 of meer keer mogen scoren, en het moet dus niet verward worden met een algemene over/under 4,5 goals.
Layen houdt dus simpelweg in dat iets niet gebeurd, en dit kan het best toegepast worden via Betfair.
Om wat meer te weten te komen over het layen, wat in mijn ogen enorm winstgevend is, kun je een keertje een kijkje nemen op Betfair of bij het forum van Lay_multiple.
Ik probeer zo actueel mogelijk te posten, dus het liefst voordat de wedstrijd is aangevangen maar dit zal natuurlijk niet altijd lukken.
Ik begin met een (kleine) bankroll van 40 euro. Hier zitten wel een aantal risico's aan verbonden, namelijk : als je voor aanvang van de wedstrijd, dus bij een stand van 0-0, de Lay any unquoted aanneemt, staat deze lay-odd vaak tussen de 6 en 10, en wanneer er een veelscorende club speelt is deze vaak nog hoger.
Dit betekent dat wanneer ik een lay-odd van 6 aanneem ik ongeveer maar 5 euro in kan zetten >> liability (bedrag waarover je risico loopt) = 5 (inzet) x 6 (lay-odd) - 5 (inzet) = 25 euro tegenover een potentiële winst van 5 euro.
Wanneer er nog vragen zijn beantwoord ik die graag!
(de winst zal ik overal exclusief 5% posten, de winst ligt dus altijd 1/20e lager dan wat je te zien krijgt)
---------
Bij nader inzien zal ik ook ander soort weddenschappen gaan Layen, het principe van het Layen blijft natuurlijk hetzelfde.
De reden dat ik ook andere opties zal Layen, denk hierbij aan over/under aantal doelpunten, is dat de odd naar mijns inzien vaak te hoog staat bij de Any Unquoted en ik alleen wil Layen en niet wil Backen.
BANKROLL = 40 EURO.
in 10-10-2012 08:38 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Villareal B - L'hospitalet.
Tussenstand 0-1
Lay Any Unquoted tegen odds 9,2 voor 4 euro. Liability = 32,80
------
Binnen 8 minuten score omgebogen naar 2-1 voor Villareal.
2 euro bij gelayd tegen 4,1. Totaal nu 6 euro tegen odds 7,5. Liability = 39
Bij 3 doelpunten voor een club gelijk je geld erafhalen. Nooit het risico lopen dat het op 1 doelpunt mis kan gaan, gewoon je verlies durven nemen, dit betaalt zich op termijn altijd uit!
------
Zo scoort Villareal 7 maal in 8 wedstrijden, en zo scoren ze er 3 tegen de nummer 3 in 65 minuten ...
Verlies genomen van 16,50 euro en 22,50 euro gebackt tegen odds van 2.
Verlies = 7,4
Tussenstand 0-1
Lay Any Unquoted tegen odds 9,2 voor 4 euro. Liability = 32,80
------
Binnen 8 minuten score omgebogen naar 2-1 voor Villareal.
2 euro bij gelayd tegen 4,1. Totaal nu 6 euro tegen odds 7,5. Liability = 39
Bij 3 doelpunten voor een club gelijk je geld erafhalen. Nooit het risico lopen dat het op 1 doelpunt mis kan gaan, gewoon je verlies durven nemen, dit betaalt zich op termijn altijd uit!
------
Zo scoort Villareal 7 maal in 8 wedstrijden, en zo scoren ze er 3 tegen de nummer 3 in 65 minuten ...
Verlies genomen van 16,50 euro en 22,50 euro gebackt tegen odds van 2.
Verlies = 7,4
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
Ik snap ook niet zoveel van dat backen en layen maar volgens mij klopt het wat ik zeg :P
Stroxje denkt dat jij die odd van 5/10 euro speelt dat het gebeurt dat er GEEN team 4 x scoort. Maar die die odd is voor een team dat wel 4 x scoort.
En jij speelt juist dat er GEEN van de 2 teams 4 x scoort per wedstrijd. dus als jij speelt vvv-zwolle, je Layt(Inzetten en hopen dat het niet gebeurt.) dat er NIET 4 x wordt gescoord, dan zet jij in tegen die hoge odd. Als er bij rust nog weinig gescoord is kun jij al met winst incashen omdat die odd dan heel erg is gestegen.
Is het juist wat ik nu zeg ?:P
Stroxje denkt dat jij die odd van 5/10 euro speelt dat het gebeurt dat er GEEN team 4 x scoort. Maar die die odd is voor een team dat wel 4 x scoort.
En jij speelt juist dat er GEEN van de 2 teams 4 x scoort per wedstrijd. dus als jij speelt vvv-zwolle, je Layt(Inzetten en hopen dat het niet gebeurt.) dat er NIET 4 x wordt gescoord, dan zet jij in tegen die hoge odd. Als er bij rust nog weinig gescoord is kun jij al met winst incashen omdat die odd dan heel erg is gestegen.
thomfr12:
Ik snap ook niet zoveel van dat Backen en Layen maar volgens mij klopt het wat ik zeg :P
Ik snap ook niet zoveel van dat Backen en Layen maar volgens mij klopt het wat ik zeg :P
Klopt helemaal Thomfr naar wat ik van het verhaal begrepen heb, de eerste alinea schepte wat verwarring.
Tip 1: Spreid je winkansen
Klopt helemaal Stroxje en Thomfr12!
Santiago Morning - Santiago Wanderers. Tussenstand 0-0.
Lay over 3,5 goals tegen odds 7,0 voor 4 euro. Liability = 24 euro
------
Binnen 2 minuten na de bet werd er alweer 1-0 gescoord.
2 euro bij gelayd tegen odds 3,95
Gezamenlijke odds nu 5,98 tegen 6 euro. Liability = 29,90
-----
Wedstrijd uitgezeten en met succes.
Verlies gereduceerd = 1,4
Lay over 3,5 goals tegen odds 7,0 voor 4 euro. Liability = 24 euro
------
Binnen 2 minuten na de bet werd er alweer 1-0 gescoord.
2 euro bij gelayd tegen odds 3,95
Gezamenlijke odds nu 5,98 tegen 6 euro. Liability = 29,90
-----
Wedstrijd uitgezeten en met succes.
Verlies gereduceerd = 1,4
Myanmar - Cambodia. Pre-match.
Lay Any Unquoted tegen odds 3,45 voor 7 euro. Liability = 17,15.
-----
Van 0-0 naar 2-0 voor Myanmar in 6 minuten.
Bij gelayd tegen odds 5 voor 3 euro. Liability nu = 29,15
-----
Werd nog even 3 minuten zweten nadat de 3-0 was gescoord in de 90e minuut.
10'tje erbij!
Winst = 8,6
Lay Any Unquoted tegen odds 3,45 voor 7 euro. Liability = 17,15.
-----
Van 0-0 naar 2-0 voor Myanmar in 6 minuten.
Bij gelayd tegen odds 5 voor 3 euro. Liability nu = 29,15
-----
Werd nog even 3 minuten zweten nadat de 3-0 was gescoord in de 90e minuut.
10'tje erbij!
Winst = 8,6
Winst = 8,6
Sturm Graz - Pecsi Mecsek. Tussenstand 0-1. Minuut 19.
Lay Any Unquoted tegen odds 5 voor 6 euro. Liability = 24 euro.
Hopen dat geen van beide clubs voor de rust 2 doelpunten heeft gemaakt. Dan in de rust terugbacken met winst.
-----
Vanzelfsprekend binnen 3 minuten een doelpunt.
Bij gelayd tegen odds 3,55 voor 2 euro. Liability nu = 29,20 euro.
-----
In de rust teruggebacked bij tussenstand 1-1.
Back Any Unquoted tegen odds 6,2 voor 6 euro.
Winst in deze match 2 euro.
Winst = 8,6 + 2 = 10,6
Sturm Graz - Pecsi Mecsek. Tussenstand 0-1. Minuut 19.
Lay Any Unquoted tegen odds 5 voor 6 euro. Liability = 24 euro.
Hopen dat geen van beide clubs voor de rust 2 doelpunten heeft gemaakt. Dan in de rust terugbacken met winst.
-----
Vanzelfsprekend binnen 3 minuten een doelpunt.
Bij gelayd tegen odds 3,55 voor 2 euro. Liability nu = 29,20 euro.
-----
In de rust teruggebacked bij tussenstand 1-1.
Back Any Unquoted tegen odds 6,2 voor 6 euro.
Winst in deze match 2 euro.
Winst = 8,6 + 2 = 10,6
Rustig de winst opbouwen, als je te snel wilt gaan verlies je ;)
Good luck (Y)
Good luck (Y)
Bedankt voor de tip Michael. Ben in het verleden en nu ook al een aantal keer bijna stukgelopen op mijn eigen gretigheid :-$ .
Bedankt (y)
Bedankt (y)
Winst = 10,6
Myanmar - Laos. Met in het achterhoofd de tip van ONZEMICHAEL. Tussenstand 0-0, minuut 14.
Lay Any Unquoted tegen odds 8,2 voor 2,48 euro. Liability = 17,86.
-----
Om terug te backen moet je een bedrag inzetten van minimaal 2 euro. Echter hier zo'n kleine stake ingezet dat ik daaronder zou moeten zitten voor een surebet met gelijke winst in alle uitkomsten, daarom een cash-in van : 1,12 euro. Cash-in geplaatst in de 29e minuut bij 0-0.
Winst in deze match dus 1,12 euro.
Winst 10,6 + 1,1 = 11,7 euro
Myanmar - Laos. Met in het achterhoofd de tip van ONZEMICHAEL. Tussenstand 0-0, minuut 14.
Lay Any Unquoted tegen odds 8,2 voor 2,48 euro. Liability = 17,86.
-----
Om terug te backen moet je een bedrag inzetten van minimaal 2 euro. Echter hier zo'n kleine stake ingezet dat ik daaronder zou moeten zitten voor een surebet met gelijke winst in alle uitkomsten, daarom een cash-in van : 1,12 euro. Cash-in geplaatst in de 29e minuut bij 0-0.
Winst in deze match dus 1,12 euro.
Winst 10,6 + 1,1 = 11,7 euro