Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Layen bij betfair

Hallo Allemaal,
Sinds kort ben ik bonus aan het hunten met de tactiek die hier op het forum staat. Nu heb ik alleen een vraagje over het layen bij betfair.
Stel ik back op Bwin met odds van 1.85.
Op betfair staat de layodds op dat moment op 1.91. Deze kan je zelf aanpassen. Stel dat ik daar invoer 1.7 en ik plaats de bet. Kan dit uberhaupt en wat gebeurt er dan?
Zak de layodd naar 1.7 wordt de bet dan automatisch aangegaan? Stel dat de odd niet zakt en alleen maar stijgt dan heb ik geen bet?
Als je live mee kijkt kun je er natuurlijk op wachten en dan inspringen. Maar vraag mij af of dit ook anders kan.
Wie kan mij hier duidelijkheid over geven?
Tim
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pinoo
Country flagpinoo in 12-10-2012 08:11 Bookmakers
in 12-10-2012 08:11 Bookmakers
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Beste Tim,
Ik heb antwoord op je vragen..
Stel ik back op Bwin met odds van 1.85.
Op betfair staat de layodds op dat moment op 1.91. Deze kan je zelf aanpassen. Stel dat ik daar invoer 1.7 en ik plaats de bet. Kan dit uberhaupt en wat gebeurt er dan?
Dit kan, alleen heb je niet de zekerheid dat je Bwin bet gedekt is. Beter pak je dit verschil (0.06) en verzeker jezelf van winst. Je wilt immers de bonus binnenhalen.
Zak de layodd naar 1.7 wordt de bet dan automatisch aangegaan? dit klopt
Stel dat de odd niet zakt en alleen maar stijgt dan heb ik geen bet? ook dit is juist
happy hunting (h)
0 Vind ik leuk's
Thanks voor je antwoord! Ben de odds voor de wedstrijden een beetje aan het kijken maar die schommelen allemaal .10 heen en weer. Is nadenken of ik hier wat mee kan... :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.