Legale bookmakers in Belgie
Ik zou wel eens willen weten van de belgen welke bookmakers ze gebruiken en welke eigenlijk legaal zijn.
Nadat 1van bwin's topmannen is opgepakt,welke blijven er nog over? Unibet ok.
Betfirst, vroeger regelmatig technische problemen, niet zo interessant live denk ik.
Andere?
Nadat 1van bwin's topmannen is opgepakt,welke blijven er nog over? Unibet ok.
Betfirst, vroeger regelmatig technische problemen, niet zo interessant live denk ik.
Andere?
in 15-11-2012 20:16 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
FA+116764 Sagevas SA www.betfirst.be
FA+117739 Vincennes SA www.vincennes.be
FA+116869 SV Nevenmaatschappij Belgische PMU www.bingoal.be
FA+116799 Unibet (Belgium) www.unibet.be
FA+117999 Euro Tiercé SA www.eurotierce.be
http://www.gamingcommission.fgov.be/website/ALL/news/20121107_F1plus.pdf
FA+117739 Vincennes SA www.vincennes.be
FA+116869 SV Nevenmaatschappij Belgische PMU www.bingoal.be
FA+116799 Unibet (Belgium) www.unibet.be
FA+117999 Euro Tiercé SA www.eurotierce.be
http://www.gamingcommission.fgov.be/website/ALL/news/20121107_F1plus.pdf
Bruges ,ben eens gaan kijken op Vincennes.be
(n) amaai, bij voetbal; enkel enkelvoudige weddenschappen.geen tweede klasse.geen basket.geen tennis.
eurotierce is enkel voor paardekoppen.:p
Ik vraag mij af of er hier ook met volgende bookmakers werken:
Partybets,titanbet,tonybet,betsafe,Mybet,comeon of 10bet
Van Interwetten heb ik onlangs slechte kritiek gelezen.
(n) amaai, bij voetbal; enkel enkelvoudige weddenschappen.geen tweede klasse.geen basket.geen tennis.
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Ik gebruik regelmatig comeon, deftige bookie met veel betmogelijkheden en veel bonussen. De livebet is wel heel wat minder, het duurt soms een minuut om een livebet te valideren.Je moet er wel rekening mee houden dat je een beetje verstand moet hebben van asian bets, want daar ligt de focus vooral bij comeon. Betsafe is een bullshit bookie, na 1 gewonnen bet heb je daar te maken met limieten en wat voor limieten, ik spreek hier over max stakes van 80 cent en dergelijke. 10 bet heb ik niet nog geprobeerd maar ik lees daar heel negatieve dingen over. Ik heb al heel wat bookies geprobeerd en de beste blijft toch bet365. Die staat weliswaar op de zwarte lijst in belgie maar dat kun je heel makkelijk omzeilen en met het uitcashen heb ik ook geen problemen.
Thx voor reactie yassinos (y)
asian bets heb ik mij nog niet in verdiept.
Hopelijk krijg ik hier nog wat reacties van belgen :p
asian bets heb ik mij nog niet in verdiept.
Hopelijk krijg ik hier nog wat reacties van belgen :p
Betsafe heb ik dezelfde ervaring, is de moeite niet waard. Interwetten ben ik wel positief over, je kan daar mss maximaal een paar honderd euro inzetten in het begin, maar de odds voor de favorieten zijn daar vaak (relatief) erg hoog. Daarnaast heeft Interwetten ook een makkelijke bonus. Het nadeel is dat je de bonus in stappen vrijspeelt (€100 inzetten = €20 vrijspelen, max €100 bonus) en je moet een 2% fee betalen over je stortingen en uitbetalen naar moneybookers weer 2%, naar bank is gratis.
Comeon vind ik ook een goede bookie, die bonus daar is echt goed, odd 1.50 en 3x storting + bonus rondspelen. Net zoals Yassinos is het wel belangrijk dat je wat over asians handicaps weet, want de "gewone" odds zijn toch wat minder. Vooral met livewedden zou ik alleen op asian handicaps zetten, de live-odds daar zijn gemiddeld 1.80-1.80..
Partybets is gewoon Bwin, maar dan heet het anders (dezelfde skin).
Tonybet vind ik een redelijke bookmaker, bonus is makkelijk, maar limieten laag. Vaak zijn de odds ook redelijk goed.
Titanbet heb ik vroeger gespeeld, weet ik niet veel meer over. Bij 10Bet en Mybet ben ik nog niet geweest.
Comeon vind ik ook een goede bookie, die bonus daar is echt goed, odd 1.50 en 3x storting + bonus rondspelen. Net zoals Yassinos is het wel belangrijk dat je wat over asians handicaps weet, want de "gewone" odds zijn toch wat minder. Vooral met livewedden zou ik alleen op asian handicaps zetten, de live-odds daar zijn gemiddeld 1.80-1.80..
Partybets is gewoon Bwin, maar dan heet het anders (dezelfde skin).
Tonybet vind ik een redelijke bookmaker, bonus is makkelijk, maar limieten laag. Vaak zijn de odds ook redelijk goed.
Titanbet heb ik vroeger gespeeld, weet ik niet veel meer over. Bij 10Bet en Mybet ben ik nog niet geweest.
Retarded gambler
boempatat:
Wel grappig: in een ver verleden voor alle commotie in Belgie begon een account aangemaakt bij Betclic. Krijg ik nu een melding dat mijn account 1 jaar niet meer gebruikt is en dat als het nog 14 dagen ongebruikt blijft er administratieve kosten zullen aangerekend worden. Het zou bij hun algemene voorwaarden staan:https://www.betclic.com/content.apx?PageCode=RCG.
Wanneer je dan naar de site van Betclic gaat reageert die site niet eens. Trouwens is Betclic niet illigaal in Belgie???
Ik vind het een rare manier van doen om geld gaan aan te rekenen als je uw account niet meer gebruikt. Als je zo denkt om uw klanten terug te winnen, dan ben je zeker bij mij al aan het verkeerde adres. ;-) ;-) ;-)
Dus bedankt Belgie om deze kl... niet toe te laten in ons paradijselijk land. (y) (y) (y)
Wanneer je dan naar de site van Betclic gaat reageert die site niet eens. Trouwens is Betclic niet illigaal in Belgie???
Ik vind het een rare manier van doen om geld gaan aan te rekenen als je uw account niet meer gebruikt. Als je zo denkt om uw klanten terug te winnen, dan ben je zeker bij mij al aan het verkeerde adres. ;-) ;-) ;-)
Dus bedankt Belgie om deze kl... niet toe te laten in ons paradijselijk land. (y) (y) (y)
Dit stond te lezen opBettingAdvice op 08/10/12:
I know 2 people that use(d) Betfirst. One had to wait a month for his money and the other one got limited after winning €240
@thijs
Art. over Interwetten dateert wel van 2009 en 2010 :o
http://forum.punterslounge.com/threads/86215-Interwetten-Blacklisted
@bruges
heeft dat paard niet anders te doen :p
@Leonardo1965
Ik heb dat al eens gehoord van banken ,dat als je te lang wacht met een rek. dat je beheerskosten moet betalen :s
Dacht het ook dat Betclic illegaal is.
VW-crew schrijft hier op VW,dat bij de bookmakers, waar een belgisch vlagje naast staat, zijn degene die nog niet op de zwarte lijst staan :)
alhoewel partybets is zo wel een dacht ik?Our games are powered by the bwin.party systems.Dus is dat bwin onder een andere naam.
op Titanbet's website verschijnt:Jusqu'à ce qu'une licence ait été accordé, nous avons décidé de temporairement cesser toutes activités en Belgique.
10bet :biedt niet eens belg comp aan !?
Allemaal verhuizen naar het paradijs dan ;Malta (h)
Laat maar komen die reacties
I know 2 people that use(d) Betfirst. One had to wait a month for his money and the other one got limited after winning €240
@thijs
Art. over Interwetten dateert wel van 2009 en 2010 :o
http://forum.punterslounge.com/threads/86215-Interwetten-Blacklisted
@bruges
heeft dat paard niet anders te doen :p
@Leonardo1965
Ik heb dat al eens gehoord van banken ,dat als je te lang wacht met een rek. dat je beheerskosten moet betalen :s
Dacht het ook dat Betclic illegaal is.
VW-crew schrijft hier op VW,dat bij de bookmakers, waar een belgisch vlagje naast staat, zijn degene die nog niet op de zwarte lijst staan :)
alhoewel partybets is zo wel een dacht ik?Our games are powered by the bwin.party systems.Dus is dat bwin onder een andere naam.
op Titanbet's website verschijnt:Jusqu'à ce qu'une licence ait été accordé, nous avons décidé de temporairement cesser toutes activités en Belgique.
10bet :biedt niet eens belg comp aan !?
Allemaal verhuizen naar het paradijs dan ;Malta (h)
Laat maar komen die reacties
Ik heb meerdere malen laten uitbetalen bij Interwetten boem, ze zijn weliswaar overal laag beoordeeld, maar dat komt omdat de limieten daar erg laag zijn en ze limiteren je nog meer (en redelijk snel) als je te veel wint of als je alleen maar de topnoteringen speelt om bijvoorbeeld te surebetten. Zolang je fatsoenlijk bij interwetten kan spelen is het een mooie bookmaker om wat hoge odds te pakken!
Retarded gambler
thijspronk:
Ik heb meerdere malen laten uitbetalen bij Interwetten boem, ze zijn weliswaar overal laag beoordeeld, maar dat komt omdat de limieten daar erg laag zijn en ze limiteren je nog meer (en redelijk snel) als je te veel wint of als je alleen maar de topnoteringen speelt om bijvoorbeeld te surebetten. Zolang je fatsoenlijk bij interwetten kan spelen is het een mooie bookmaker om wat hoge odds te pakken!
Jij zit toch vlug aan de limieten? :p