Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Napoleon Games: Live weddenschappen worden gelimiteerd

Beste ,


Sinds een paar maanden worden mijn live weddenschappen fors gelimiteerd als ik een inzet wil plaatsen bij Napoleongames

heeft iemand hier enige ervaring mee ? Als je dan aan de support van de site vraagt zeggen ze dat ze er niks aan kunnen doen omdat een externe

sportprovider dit beslist 😪

In bijlage heb ik een voorbeeld gezet met de wedstrijd van vandaag tussen Tottenham en Manchester City rond de 85ste minuut wou ik nog een bet plaatsen op over

2.5 aan 2.45 en kon op deze maar €48.78 inzetten .

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar fabio2525
Country flagfabio2525 in 21-11-2020 19:16 Bookmakers
in 21-11-2020 19:16 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hier kan je niks tegen doen. Persoonlijke limieten horen erbij als je bij dit soort bookmakers speelt. De enige manier om geen persoonlijke limieten te krijgen is spelen bij een exchange of Asian bookies. Dit is beide te doen via een broker overigens.

3 Vind ik leuk's

Kan vanuit België niet spelen op Asian bookies

0 Vind ik leuk's

Daarom dat gulzig de optie broker vermeld. (bijv. sportmarket.com) Daar kan je bij Pinnacle, SBO, Betfair, enz spelen)


Bij Napoleon en co kan je trouwens de limiet een beetje omzeilen door nogmaals in te zetten als de odd naar omhoog is gegaan.

Bericht gewijzigd door matching117 op za 21 nov. 2020, 21:07
1 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Hoe werkt een broker dan juist heb er geen ervaring mee ?

0 Vind ik leuk's

Ja idd, ik gebruik zelf Sportmarket.

Als Belg kan je hier ook een account aanmaken.


Een broker is een service waarbij je eigenlijk via die broker ( agents ) je bet plaatst. De broker plaatst de bet(s) dus namens jou.

Het werkt erg makkelijk en de grote bekende brokers zoals Sportmarket zijn volledig te vertrouwen. Ik heb nog nooit problemen gehad en uitbetalen gaat altijd snel.

Op youtube vind je wel een aantal filmpjes hoe het werkt etc.....ook op de website zelf is de nodige info te vinden.

1 Vind ik leuk's

Bedankt ga het eens uitproberen

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.