Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Netbet bonus niet ontvangen, wat gaat er fout?

Beste VW-crew,


netbet
Bonus voor klanten die de mail hebben gekregen

Ontvang 200% tot €100.
Hieronder staan in het kort de stappen uitgelegd.
1.loog in op de website van www.netbet.com
2.Ga naar de Kassa en voer de bonuscode *******200in.
3.Maak uw eerste storting
4.Speel het gestorte bedrag eenmaal rond op odds van 1.60 per weddenschap.
5.De bonus zal automatisch gestort worden als de bovenstaande stappen gevolgd zijn.

Ik heb nu dus 100 euro gestort, en zou ik dus 200% terugkrijgen als ik die inzet op een quote van 1.60.
Maar ik heb contact opgenomen met Netbet, en die geven mij weinig tot geen info. Zo moest ik maar mailen, wist de medewerker op de chat niks over de bonus,de chat is vandaag gesloten en heb geen antwoord op me mail gehad. (antwoord zou ik vanmorgen krijgen)

Dit stond er in de mail,

This offer is only available to players who receive this email. This offer can only be used once. You will be awarded a 200% deposit bonus up to €100. This bonus will expire after 48 hours once used. The bonus is automatically credited to your sports betting account as soon as your deposit has been rolled over once with odds of at least 1.60 and all qualifying bets have been settled. Single bets placed on any type of handicap or under/over markets will not contribute towards completing the rollover. However, Combi bets can include all bet types as long as the minimum odds are respected for each individual selection. Forecast/Tricast bets on horse racing DO NOT count towards roll over of the bonus. Players must play through their deposit and bonus 3 times to withdraw. You must complete your rollover within 7 days of your initial deposit. If the rollover is not completed, any funds held in your bonus balance will be forfeited.


Het gestortte bedrag heb ik 1 keer rondgespeeld op BTS 1.70, maar geen bonus gehad, en als ik in mijn balans kijk staat er bij left to roll 604,00.

Ik vindt het een rare bonus en denk dat ik de 7 dagen niet haal als het zo doorgaat.......


Mvg,


Edit, Ik zie net dit
Real money:
0.00 EUR
Bonus:
264.68 EUR
Deposit
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar h3likopter
Country flagh3likopter in 13-06-2016 11:25 Bookmakers
in 13-06-2016 11:25 Bookmakers
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.