Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaring met Netbet (150% bonus)

Hallo,

Om weer mee te kunnen doen met de tipcompetitie moet ik een account aanmaken op netbet, iemand ervaring met deze site? en doen ze moeilijk met je bonus of met het uitbetalen?

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Jeroen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghighfieldsunited
in 4-02-2015 15:05 Bookmakers
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik vraag me dan altijd af of ze de bet ook void zetten als het 1-0 was geworden bijvoorbeeld
0 Vind ik leuk's
De chat induiken en zeggen dat je dit niet accepteert, eerst duidelijke tekst en uitleg!! En wat heb jij met die typefout te maken? Alles staat goed op je wedticket en de teams zijn niet omgedraaid oid, totaal van de pot gerukt om dit te voiden.. :s
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Mensen ik heb een vraag, heeft iemand een goeie next ingooi bookmaker? Speelde vooral op unibet en napoleongames, alleen de limieten worden hierop te erg!
0 Vind ik leuk's
@Thijs92: Dit is de reactie van Netbet:

Dear ______,

Thank you for your email.

A typing mistake in reference to your bet is the names were written wrong, it should have been displayed in brackets.

Thank you for your understanding.

Should you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

Best regards,

-------------------------------------------------

Geen idee waar dit op slaat. Het zal vast onmogelijk zijn om hier nog iets aan te veranderen. Jammer maar helaas.
0 Vind ik leuk's
Heb de afgelopen periode meerdere malen het aanbod NBRETURN100 gehad.
Dit is een code die recht geeft op een 100% stortingsbonus tot 50 euro.
Als ik hem echter invoer krijg ik "You have entered an invalid or expired code".
Ben al meerdere malen de chat in gedoken en iedere keer krijg ik te horen dat ik geen recht heb op de bonus omdat ik de code al een keer gebruikt heb.
Opzich prima, maar op de vraag waarom ik dan nog steeds dit aanbod in mijn mailbox krijg kunnen ze me geen antwoord geven.
Deze week kreeg ik hem zelfs 2x in mijn mailbox.
Netbet houdt een worst voor waar je vervolgens geen gebruik van kan maken... (n)
0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:
melvinkef:
Ik moet zeggen dat het een erg fijne bookie is. Overzichtelijk,scherpe odds, veel inzet mogelijkheden en een goede klantenservice.

Volgens heb ik 1 keer laten uitbetalen, ging soepel en binnen 2 werkdagen binnen.

Succes

Ik vind eerlijk gezegd dat het wel meevalt met die scherpe odds. Zo zit Netbet met hun Asian handicaps altijd net wat lager als SBObet. Zo gauw als de odds bij SBObet wijzigen, gebeurt dat direct op hetzelfde moment bij Netbet ook. Van IT heb ik geen kaas gegeten, maar ik heb sterk het vermoeden dat Netbet haar software af heeft gesteld op die van SBObet. Dat vind ik dus wel een minpunt, al kun je het een kleinere bookmaker als Netbet natuurlijk niet kwalijk nemen dat ze onder de odds van de grote jongens blijven. De 100% stortingsbonus van deze maand maakt een hoop goed! ;)

totomaster:
Wel oppassen met netbet hoor ze beloofden mij als ik actief zou zijn dat ik dan bonussen zou krijgen bij verlies een free bonus enso heb ik vandaga 50 gestort verloren ga ik naar de chat zegt ie ja je krijgt niks meer want we hebben je uitgesloten van de bonussen haha ik zeg hoezo dan jullie zeggen steeds wees actief dan kom je in aanmerking voor een bonus en ene ryan zegt gewoon ja sorry dat is een beslissing van ons. Zonder mij in te lichten vooraf hebben ze beslissing genomen omdat ik weinig daar speelde dat ik dus geen bonusssen meer krijg maar in dechat zeiden ze steeds wees actief dan krijg je bonus en nadat ik gestort heb krijg ik ineens niks haha

Misschien is Comeon wat voor je? :p

Elke bookmaker reageert op SBObet, Pinny en Singbet/188bet. Dat zijn de drie grootste bookmakers qua limit, alleen daar kunnen de investeerders en professionele bettors inzetten, dus alle andere europese bookmakers veranderen de odds nav Sbo, pinny en singbet. Kwestie van marktwerking dus.
0 Vind ik leuk's

We hebben in samenwerking met Netbet een exclusieve bonus 150% bonus (!) tot €300 geregeld voor leden van Voetbalwedden. Deze is alleen geldig voor nieuwe klanten van Netbet. Je mag je dus niet eerder bij Netbet geregistreerd hebben.

1. Registreer je via deze link.

2. Ga naar de kassa en voer de bonuscode VW300 in.

3. Doe een storting.

4. Speel je storting eenmaal (1x) door met een minimale odd van 1.70 (per selectie).

Let er op dat je alle vier de stappen goed doorloopt! Als je je storting doorgespeeld hebt, krijg je de 150% bonus automatisch op je account. Om de maximale bonus van €300 te krijgen, moet je dus een storting van €200 maken.

De bonus moet je - binnen dertig dagen - zes keer rondspelen op minimale odds van 1.70. Ook als je combi's speelt, moeten alle selecties in je combi een minimale odd van 1.70 hebben.

Voor de volledige voorwaarden, klik hier.

Bericht gewijzigd door wedden op di 16 mrt. 2021, 13:28
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Haha, ja mooie boel!

Toen ik bij NetBet kwam was het nog wel leuk en aardig, maar nu zijn de rondspeelvoorwaarden erg streng. 30 dagen om (200 + 300) * 12 = 6000 EUROS rond te spelen gaat mij te fUr!
0 Vind ik leuk's
Ik lees dat je de bonus 6x in moet zetten (dus 6 x 300 = 1800). Stortingsbedrag moet 1x ingezet worden. Je krijgt bij een storting van €200 een bedrag van €500 op je account (mits je niet storting in 1x verliest natuurlijk). Zodra je de bonus krijgt moet je dan nog 1800 inzetten. Zo lees ik het tenminste.

Helaas heb ik al een account bij Netbet, maar vind dit best een heel aardige bonus.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.