Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Probleem met Bet90: account valideren niet geaccepteerd

Ik zal het hier kort proberen te houden maar ik wil graag alle negatieve ervaringen verzamelen zodat ik deze mee kan nemen naar de MGA. Ik ben helemaal klaar met bet90 en wil dat ze op het matje worden geroepen.


Het is als volgt. Ik heb een account gemaakt in december bij bet90 met de bonuscode van de decembermaand. Vervolgens heb ik de bonus rondgespeeld en rond de ?‚?1000 gewonnen. Deze heb ik proberen te laten uitbetalen en toen is men om documenten gaan vragen.

- Screenshot van de betalingsmethode (Skrill)

- Voor en achterkant ID kaart

- Brief die je adres bewijst niet ouder dan 3 maanden

- Selfie met mijn ID kaart naast mijn gezicht


Alles werd direct goedgekeurd behalve de selfie.En bij het laatste gaat het telkens mis. Ik heb meer vrienden die ook een account hebben gemaakt met precies hetzelfde probleem. Ik heb 2 foto's naar hun gestuurd waar ik mijn ID kaart vasthoud en mijn gezicht te zien is. Vervolgens komen zij met het excuus dat deze niet voldoet aan hun eisen. Dit vind ik sowieso al raar want ik heb op zo'n 10+ bookmakers een account en altijd is precies diezelfde selfie wel gewoon goedgekeurd. Ook is mijn Skrill met die foto's geverifieerd terwijl Skrill heel streng is met verificatie regels. Het excuus waar men steeds op terugvalt is het volgende: A picture of you holding your ID next to your face. The picture must be from the waist up so that your hands are visible on the picture too.

Allereerst. Waarom moet het vanaf de waist (buik?). Dat zorgt er alleen maar voor dat de foto minder scherp wordt omdat ik hem van verder weg moet nemen, terwijl het bij een selfie belangrijk is het gezicht te zien en dat de IDkaart daardoor nog steeds leesbaar is. Dit is de eerste bookmaker die ooit zulke rare eisen heeft gesteld. Maar goed, ik wilde voldoen aan die eisen en mijn account verifiëren om van het gedoe af te zijn, dus zo gezegd zo gedaan. Ik maakte een nieuwe foto met dit keer alles in beeld zoals zij vroegen. Deze zal ik hieronder posten als bewijs en om te vragen wat jullie er van vinden. (Ik heb de meest persoonlijke info doorgekrast)


Zoals te zien is zie je gewoon mijn bovenlichaam, is de kaart zeer scherp (dus alles is leesbaar) en zie je mijn hand die de kaart vasthoud. Ook deze foto werd wederom door dezelfde persoon (Alexander) afgekeurd. Ik heb meermaals een email gestuurd met de vraag wat hier niet goed aan is. Ik heb voor het sturen van deze foto een week daarvoor al een gedetailleerde mail gestuurd met de vragen waarom ik niet voldeed aan de eisen. Hier kreeg ik nooit antwoord op. Toen heb ik deze foto geupload en ook deze was dus niet goed. Toen heb ik weer gevraagd om uitleg wat dan precies niet goed is volgens hun voorwaarden. Het antwoord dat ik toen gister kreeg was als volgt: 'Due to security reason we do not provide you any information you've asked for.?You know exactly what we need, since we've communicated this clearly. If you do not send the requested documents we will not be able to verify your account.'


Omdat ik deze kritische vraag stelde heeft Alexander ineens bepaalt dat ik 1 of ander document moet gaan halen bij een instantie, en deze moet opsturen naar hun verblijfsadres is malta via de post. Hij vroeg om: 'Now in order to proceed with the verification of your account we would need following document to be sent via post to the below address:

- Notarised/Certified copy of a valid proof of identification (Passport, ID) issued by a legal representative.'


Ik ben echt de wanhoop nabij en weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb gewoon voldaan aan hun eisen en begin meer te denken dat dit klantje pesten is. Ik heb namelijk vrienden (real life) die ook daar hun account hebben gemaakt die op dit moment precies hetzelfde ervaren, precies ook met een next to face foto. 1 van die vrienden is toen gaan dreigen met de MGA en vroeg aan Alexander om nog eens te kijken naar de zelfde foto's die hij had gestuurd. En ineens uit het niets werd zijn account toen wel geverifiëerd. Als het nodig is kan ik dat ook nog bewijzen.


Mijn vraag is wat jullie van dit verhaal vinden en of er meer mensen van voetbalwedden ook problemen hebben (gehad) met Alexander. Ik wil namelijk naar de MGA stappen als ik er niet meer uit kan komen met hen. Ze hebben mij gezegd niet meer te reageren op mijn emails tot ik voldoe aan hun eisen, maar ze hebben nooit mijn vragen beantwoord over wat er dan niet goed was. Ik ben altijd beleefd gebleven en heb helemaal niets raars gedaan. Ik vind dit erg naar om te ervaren hoe een professionele bookmaker zo omgaat met hun klanten en ik heb er serieus stress van in mijn dagelijks leven omdat ik bang ben dit geld nooit te gaan terugzien.


Als je advies hebt wat ik nog meer kan doen, dan hoor ik dat graag!


Tamer


2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tamkhad
Country flagtamkhad in 8-01-2019 12:20 Bookmakers
in 8-01-2019 12:20 Bookmakers
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

aha. Twee weken terug mijn account geverifieerd bij deze bookmaker. De foto met id naast me hoofd laten maken door iemand anders, die heeft hem gemaakt zodat mijn hele shirt erop staat met allebei me handen en mijn id naast mijn hoofd, die was wel slecht leesbaar. Werd wel direct goedgekeurd. Succes ermee

0 Vind ik leuk's

Vervelend, succes hiermee!


Over de foto.. deze voldoet niet aan wat ze vragen (achterlijk dat ze dit uberhaupt doen). Ze vragen namelijk dat je gehele bovenlichaam vanaf je middel in beeld is, met beide handen (armen) duidelijk in beeld. Dus inderdaad van verder af genomen.


Kan je niet proberen het geld over te spelen naar een andere bookmaker?

0 Vind ik leuk's

Wat betreft beiden handen,


Ik kan moeilijk beiden handen in beeld brengen als ik zelf de foto moet maken. Als er echt geen andere optie is, dan zal ik wel moeten. Maar 1 van mijn vrienden die wel werd geaccepteerd had een nog veel slechtere foto die ook maar 1 hand in beeld had en vanaf nog hoger was genomen. Vandaar dat dit compleet random voelt. Ik zal die vriend vragen of hij mij die foto wilt sturen, dan kan ik het hier als 'bewijs' posten ter vergelijking


Pas toen hij ging dreigen met de MGA toen werd het ineens zomaar goedgekeurd...


En pjotros, dat durf ik niet. Ik neem aan dat je bedoelt dat je bij bet90 op uitkomst A gokt, en bij een andere bookmaker op uitkomst B? Stel dat de uitkomst A is, dan heb ik straks nog meer geld op bet90 en als ik dat niet terug krijg heb ik nog meer geld verloren.

Bericht gewijzigd door tamkhad op Tue 8 Jan 2019, 12:40
1 Vind ik leuk's

Klopt, je kan toch een foto met de timerfunctie maken? Aanzetten, naar achter stappen en klik! Met een paar keer proberen zit er vast wel een goeie tussen.

0 Vind ik leuk's

Ik heb vandaag een mail gehad van precies diezelfde gast. Hij zei Hi Richard,


thank you for your documents.


Unfortunately, the picture you have uploaded does not meet our requirements.


In order to proceed with the verification of your account at Bet90 please follow below instructions and upload a matching picture:


- A picture of you holding your ID next to your face. The picture must be from the waist up so that your hands are visible on the picture too.


Please upload it in your Bet90 account under "Documents Upload


Echt belachelijk! Ik heb een nog duidelijkere foto gestuurd dan jij tamer, ik stuur het ook wel hierheen en dan kan je misschien een zaak tegen ze beginnen. Bij deze heb je mijn toestemming om mij ook te gebruiken. Als je dat zou willen moet je me even een pm sturen voor mijn gebruikersnaam


Bericht gewijzigd door stikkiestok op Tue 8 Jan 2019, 12:47
0 Vind ik leuk's

@stikkiestok, zelfde verhaal als bij TS, je voldoet niet aan: “so that your handS are visible on the picture too”


je moet een wijde foto maken waarin je over de breedte volledig in beeld bent.

0 Vind ik leuk's

precies. Heb ook de timer functie gebruikt, achteruit stappen en beide handen op de foto. Gelijk gelukt

0 Vind ik leuk's

vervelend om te horen mannen! Ik heb mijn documenten geverifieerd en ik heb deze foto niet hoeven te maken en op te sturen, heel vaag dus.. afgelopen zaterdag creditcard, rijbewijs en utility bill gestuurd en dit was genoeg. Vandaag uitbetaling ook al op CC staan dus heel vreemd en vervelend dat jullie hier tegenaan lopen! Hoop dat het snel opgelost word

1 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

^ Vervelend dat het zo lang duurt om je account te verifiëren. Kleine geruststelling: uiteindelijk komt het in vrijwel alle gevallen altijd goed (tenzij je moedwillig de voorwaarden hebt geschonden). Belangrijkste advies dat we kunnen geven: bewaar je rust (hoe frustrerend het proces ook is) en blijf netjes tegen support-medewerkers. Zij bedenken die regeltjes niet, zij doen louter de handhaving. Dreigen of schelden kan dan ook averechts werken.


Of bookmakers dit doen om klanten te pesten, durf ik ook wel te betwijfelen. Fraude en witwassen komt helaas veelvuldig voor. Vandaar dat verificatie-eisen streng zijn - helemaal als er net een bonusactie heeft plaatsgevonden.


Dat gezegd te hebben: we zullen bet90 berichten en vragen om tekst en uitleg, al is de kans groot dat het echt aan je foto ligt.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

VW jullie zijn echt bazen en altijd goed bezig maar dit slaat toch echt alles??? Dit is en niet het eerste forum en al helemaal niet de eerste klacht. Wat zijn t voor clowns daar, wat moet men nog doen om zich te identificeren als je naar bovenstaande kijkt icm het feit dat anderen het helemaal niet hoeven te doen. En dan nog twijfelen of t pesten is... Ik denk aan wat anders maar goed oprecht succes allemaal en voor VW: het is geen aanval....

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.