Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Probleem met Bet90: account valideren niet geaccepteerd

Ik zal het hier kort proberen te houden maar ik wil graag alle negatieve ervaringen verzamelen zodat ik deze mee kan nemen naar de MGA. Ik ben helemaal klaar met bet90 en wil dat ze op het matje worden geroepen.


Het is als volgt. Ik heb een account gemaakt in december bij bet90 met de bonuscode van de decembermaand. Vervolgens heb ik de bonus rondgespeeld en rond de ?‚?1000 gewonnen. Deze heb ik proberen te laten uitbetalen en toen is men om documenten gaan vragen.

- Screenshot van de betalingsmethode (Skrill)

- Voor en achterkant ID kaart

- Brief die je adres bewijst niet ouder dan 3 maanden

- Selfie met mijn ID kaart naast mijn gezicht


Alles werd direct goedgekeurd behalve de selfie.En bij het laatste gaat het telkens mis. Ik heb meer vrienden die ook een account hebben gemaakt met precies hetzelfde probleem. Ik heb 2 foto's naar hun gestuurd waar ik mijn ID kaart vasthoud en mijn gezicht te zien is. Vervolgens komen zij met het excuus dat deze niet voldoet aan hun eisen. Dit vind ik sowieso al raar want ik heb op zo'n 10+ bookmakers een account en altijd is precies diezelfde selfie wel gewoon goedgekeurd. Ook is mijn Skrill met die foto's geverifieerd terwijl Skrill heel streng is met verificatie regels. Het excuus waar men steeds op terugvalt is het volgende: A picture of you holding your ID next to your face. The picture must be from the waist up so that your hands are visible on the picture too.

Allereerst. Waarom moet het vanaf de waist (buik?). Dat zorgt er alleen maar voor dat de foto minder scherp wordt omdat ik hem van verder weg moet nemen, terwijl het bij een selfie belangrijk is het gezicht te zien en dat de IDkaart daardoor nog steeds leesbaar is. Dit is de eerste bookmaker die ooit zulke rare eisen heeft gesteld. Maar goed, ik wilde voldoen aan die eisen en mijn account verifiëren om van het gedoe af te zijn, dus zo gezegd zo gedaan. Ik maakte een nieuwe foto met dit keer alles in beeld zoals zij vroegen. Deze zal ik hieronder posten als bewijs en om te vragen wat jullie er van vinden. (Ik heb de meest persoonlijke info doorgekrast)


Zoals te zien is zie je gewoon mijn bovenlichaam, is de kaart zeer scherp (dus alles is leesbaar) en zie je mijn hand die de kaart vasthoud. Ook deze foto werd wederom door dezelfde persoon (Alexander) afgekeurd. Ik heb meermaals een email gestuurd met de vraag wat hier niet goed aan is. Ik heb voor het sturen van deze foto een week daarvoor al een gedetailleerde mail gestuurd met de vragen waarom ik niet voldeed aan de eisen. Hier kreeg ik nooit antwoord op. Toen heb ik deze foto geupload en ook deze was dus niet goed. Toen heb ik weer gevraagd om uitleg wat dan precies niet goed is volgens hun voorwaarden. Het antwoord dat ik toen gister kreeg was als volgt: 'Due to security reason we do not provide you any information you've asked for.?You know exactly what we need, since we've communicated this clearly. If you do not send the requested documents we will not be able to verify your account.'


Omdat ik deze kritische vraag stelde heeft Alexander ineens bepaalt dat ik 1 of ander document moet gaan halen bij een instantie, en deze moet opsturen naar hun verblijfsadres is malta via de post. Hij vroeg om: 'Now in order to proceed with the verification of your account we would need following document to be sent via post to the below address:

- Notarised/Certified copy of a valid proof of identification (Passport, ID) issued by a legal representative.'


Ik ben echt de wanhoop nabij en weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb gewoon voldaan aan hun eisen en begin meer te denken dat dit klantje pesten is. Ik heb namelijk vrienden (real life) die ook daar hun account hebben gemaakt die op dit moment precies hetzelfde ervaren, precies ook met een next to face foto. 1 van die vrienden is toen gaan dreigen met de MGA en vroeg aan Alexander om nog eens te kijken naar de zelfde foto's die hij had gestuurd. En ineens uit het niets werd zijn account toen wel geverifiëerd. Als het nodig is kan ik dat ook nog bewijzen.


Mijn vraag is wat jullie van dit verhaal vinden en of er meer mensen van voetbalwedden ook problemen hebben (gehad) met Alexander. Ik wil namelijk naar de MGA stappen als ik er niet meer uit kan komen met hen. Ze hebben mij gezegd niet meer te reageren op mijn emails tot ik voldoe aan hun eisen, maar ze hebben nooit mijn vragen beantwoord over wat er dan niet goed was. Ik ben altijd beleefd gebleven en heb helemaal niets raars gedaan. Ik vind dit erg naar om te ervaren hoe een professionele bookmaker zo omgaat met hun klanten en ik heb er serieus stress van in mijn dagelijks leven omdat ik bang ben dit geld nooit te gaan terugzien.


Als je advies hebt wat ik nog meer kan doen, dan hoor ik dat graag!


Tamer


2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tamkhad
Country flagtamkhad in 8-01-2019 12:20 Bookmakers
in 8-01-2019 12:20 Bookmakers
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 8 jan. 2019, 19:03 schreef pppost:

Tot nog toe geen problemen gehad met de verificatie. Echter zag ik deze titel op het forum en ook ik kamp met problemen bij bet90. Heb het trouwens gegoogled en naast dit forum stikt het van de slechte reviews op het internet over het niet uit willen betalen of er bewust heel lang over doen. Ik wacht al bijna een week op mijn uitbetaling en gister werd er in de livechat gezegd dat het vandaag verwerkt zou worden. Vandaag niets ontvangen dus ik wederom de livechat in en daar zei die persoon dat er zomaar ineens technische problemen zich hebben voorgedaan vanochtend en er niet uit betaald kan worden. Ik geloof er echt helemaal niks van. Hieronder het transcript.


17:16:00 Patrick: Hi and welcome to our Live Chat :) How can I help you?

17:16:14 You: Hi

17:16:20 You: I spoke to a colleague of you yesterday

17:16:27 You: he said my withdrawal would be processed today

17:16:31 You: Why is it taking so long?

17:16:35 You: Still havent gotten it

17:16:46 Patrick: I will quickly check your account. Please allow me a few minutes.

17:17:38 You: Sure

17:18:53 Patrick: Unfortunately

because of technical issues currently we do not process any

Withdrawals. Please excuse the inconvenience caused! All our users are

affected and we are working on a solution. 17:19:09 Patrick: Once it is fixed, your Withdrawal will be processed as soon as possible

17:19:18 You: Are you jokinh?

17:19:24 You: Since when is that

17:19:46 Patrick: Today morning the issue arose

17:20:00 You: Is the balance low or something?

17:20:05 Patrick: and since then we do not process any Withdrawals

17:20:20 Patrick: No, it is connected with our payment provider

17:20:36 Patrick: and therefore we need to investigate further and that caused the delay

17:20:41 You: When I google bet90 all I see is nothing but bad reviews

17:21:05 Patrick: We are doing our best to keep our performance on a good level

17:21:07 You: Next time make sure you email with this news

17:21:13 You: Instead of making me come here to find out

17:21:19 Patrick: but sometimes such things happen

17:21:21 You: Thats the least you can do dont you think?

17:21:25 You: Not sometimes

17:21:29 You: I read this happens all the time

17:21:38 You: This is the bookmaker with the worst reviews

17:21:49 Patrick: Thank you for your feedback

17:22:00 Patrick: I will forward it to the relevant department


Zo tegen hun doen, dat gaat je niet helpen hoor.


Oke je uitbetaling is niet gedaan en hij geeft aan waarom en jij komt met allerlei verwijten. Daarna ga je allerlei eisen stellen (dat ze jou moeten mailen enzo).

Bericht gewijzigd door dennis1982m op di 8 jan. 2019, 20:52
1 Vind ik leuk's

Hmm mijn account werd met onderstaande foto wel gelijk goedgekeurd. Misschien moeten jullie proberen om een vergelijkbare foto te maken. Ze willen denk ik zeker weten dat de hand van jou is.. Echter wacht ik nu a 4 dagen op mijn geld 1000+ euro. Hopelijk word het echt binnen enkele dagen overgemaakt, dat gaven ze in ieder geval aan in de chat. Moet wel goedkomen..

2 Vind ik leuk's

Bedankt voor je voorbeeld Skywalker!


Mocht ik er nog uitkomen met hen, dan zal ik hem op die manier proberen te maken. Was de kwaliteit van jouw kaart wel leesbaar? Want volgens sommigen maakt dat dus niet uit wat ik super raar vind.


En zoals ik al beschreef in mijn eerste post... Ze willen nu dus dat ik een soort document bij de gemeente ga halen en die via de post naar hun op stuur, alleen omdat ik een beetje stennis ben gaan schoppen. En dan heb ik niet eens gescholden of dingen geweigerd. Heb gewoon puur kritische vragen gesteld.

Ik wil echt gewoon dat ze dat terugdraaien. Dat laten doen kost hartstikke veel geld waar zij vast niet voor willen opdraaien en dan moet ik het ook nog eens op de post doen? Ik blijf er bij dat dit consumentje pesten is... En ik hoop echt dat voetbalwedden miscchien verhaal kan halen voor me en hun op andere gedachten kan brengen.


In ieder geval bedankt voor je voorbeeld! En balen dat ook jij nog niet uitbetaald bent. Ronduit belachelijk!

1 Vind ik leuk's
Op di. 8 jan. 2019, 22:16 schreef tamkhad:

Bedankt voor je voorbeeld Skywalker!


Mocht ik er nog uitkomen met hen, dan zal ik hem op die manier proberen te maken. Was de kwaliteit van jouw kaart wel leesbaar? Want volgens sommigen maakt dat dus niet uit wat ik super raar vind

.....................

In ieder geval bedankt voor je voorbeeld! En balen dat ook jij nog niet uitbetaald bent. Ronduit belachelijk!

In mijn foto is mijn rijbewijs niet superscherp, maar als je inzoomt nog net wel leesbaar.

Dat ze jou vragen om een officieel document te gaan halen bij de gemeente is idd belachelijk. Dat gaven ze in eerste instantie ook niet aan. Ze moeten gewoon iedereen op dezelfde manier behandelen. Maar goed misschien kan je ze overtuigen met een betere foto.. succes in ieder geval. als ik mijn geld heb ga ik toch hard nadenken of ik de volgende keer weer hier ga spelen

0 Vind ik leuk's


zo moeilijk kan het toch niet zijn...

9 Vind ik leuk's

Ik kan de humor best waarderen hoor, maar ik wil jou wel eens horen als ze €1300 van jou vasthouden en dit soort rare verzoeken doen. Laten we deze thread aub inhoudelijk houden voor mogelijk meer gedupeerden of mensen met de oplossing.

1 Vind ik leuk's

Ik heb eerder ook een post gemaakt over de verificatie, mijn foto was wel direct geaccepteerd. Echter heb ik er wel eerst 20 genomen om aan alle regels te kunnen voldoen. Voorlopig zie ik het nog wel positief in, Bet90 heeft mijn eerste betaling gewoon keurig verwerkt. Daarnaast bestaat deze toko al redelijk wat jaren en zijn ze wel sponsor van serieuze partijen dus denk ik dat ze niet zomaar met het geld er vandoor gaan.


De sitiuatie van OP is echter wel zeer opgepast, een notariële verklaring is buitenproportioneel. Je moet dit blijven aankaarten, want dat kunnen ze gewoon niet vragen..

0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Zelfde al Thijs ben ik ook geverifieerd en wel uitbetaald. Duurde ook erg lang maar uiteindelijk foto goedgekeurd. Als ik zo naar jouw en mijn foto kijk snap ik eerlijk gezegd niet wat er fout is aan de jouwe vergeleken met de mijne. Ik hoop dat het je gaat lukken! En laat het hier vooral niet bij zitten inderdaad zoals Thijs zegt. Wat ze daar vragen kunnen ze echt niet zomaar maken. Mocht je mijn foto nodig hebben als bewijs, dan heb je die hier

0 Vind ik leuk's

^ Wat betreft de technische issues. SBtech, de software achter Bet90 (en een hele lading andere bookies), kampt(e) sinds gisterochtend met problemen. Iets met een update die niet goed doorgevoerd is / kon worden.


Als we meer horen omtrent de selfie-eisen (en aanvullende voorwaarden), laten we het weten - hier dan wel middels pm.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik heb precies hetzelfde probleem!!!


Mijn foto met ID naast gezicht is ook afgekeurd, wat ik echt niet snap. Je ziet mijn buik en hand, en die is afgekeurd.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.