Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Real Deal Bet ervaringen

http://www.realdealbet.com/offers/sports/welcome-bonus/

Hier een nieuwe bookie, ik vond hem bij Oddsportal, heb me nog niet aangemeld, maar op zich ziet het er goed uit.
Bonus 100% max 100 euro, 8 keer rondspelen, storting en bonus.
Totaal dus 1600 rondspelen met odds van 1.6 en hoger, alleen:

Single bets placed on any type of handicap (except 3 Way Handicap), Forecast/Tricast or Over/Under markets do not contribute to the release and roll-over of the bonus. You can place non-qualifying bets, but these won’t count for the bonus.

Dit is een addertje, maar niet zo'n grote lijkt me. Ik vond Nederland ook in het rijtje bij registratie, dus het lijkt te kunnen. Zal wel een cloon zijn van 10Bet denk ik, dus odds zijn niet geweldig, maar binnen 90 dagen rondspelen lijkt me niet onmogelijk.

Iemand ervaringen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar knight876
Country flagknight876 in 30-05-2015 18:10 Bookmakers
in 30-05-2015 18:10 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hey Knight,

Deze kwam ik laatst ook tegen op Oddsportal. Het is inderdaad een clone van 10bet (net als o.a. Netbet en Betrally). Zelfde odds dus handig bij het zoeken naar surebets (bijvoorbeeld hier http://bmbets.com/sure-bets/ ). Bij Betrally waren asian handicaps ook uitgesloten voor het rondspelen. Evengoed moet het wel te doen zijn.

Heb er zelf nog geen ervaring mee en zie ook nog geen topic over op de internationale bettingforums. Misschien dus even afwachten.
0 Vind ik leuk's
Ireland, Italy, Germany, Austria, Denmark, Finland, Sweden, Norway, Japan, Canada, Switzerland, Luxembourg and Australia - 8 times rollover of deposit + bonus.
Players from Russia, Portugal, Slovakia, Slovenia and South Africa - 12 times rollover of deposit + bonus.
Players from countries not listed in these T&C must wager the deposit once and to release the bonus and roll over both the deposit and the bonus 8 times on 3-selection combo bets at odds of at least 1.60 per selection.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Scherp Mavagen! Niet te doen dus deze bonus (n)
0 Vind ik leuk's
Idd Mavagen, bedankt voor je bijdrage, idd niet doen zijn geen kadootjes :-(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.