Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ComeOn: reload bonus van 200% tot 120 euro

Hallo,

De bookie ComeOn viel me gelijk op vanwege de mooie bonussen, alleen begrijp ik de reload bonus niet. Er staat :

a 50% reload bonus up to €120. http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/

Maar wat houdt dit precies in? Begrijp er namelijk niks van.

Bvd
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maxbet
Country flagmaxbet in 3-08-2014 15:02 Bookmakers
in 3-08-2014 15:02 Bookmakers
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ben ook wel benieuwd hoe de bonus bij comeon werkt, wil daar gaan wedden.
0 Vind ik leuk's
je krijgt 50% van je storting als bonus erbij, dus bij een storting van €240,- krijg je €120,- bonus en als je bijvoorbeeld €50 stort krijg je €25 bonus.
0 Vind ik leuk's
-
Oké maar als je 300 euro stort, dan heb je dus 720 euro op je account staan?
Want 100% deposit bonus van 300, en daarvan ook nog 50% tot 120, dus dat is 300 + 300 + 120 = 720.
Of zie ik nu iets over het hoofd?
0 Vind ik leuk's
maxbet:
Oké maar als je 300 euro stort, dan heb je dus 720 euro op je account staan?
Want 100% deposit bonus van 300, en daarvan ook nog 50% tot 120, dus dat is 300 + 300 + 120 = 720.
Of zie ik nu iets over het hoofd?


Nee, reloadbonus gaat over je tweede storting. Dus eerste keer storten van 300 euro maakt 600 euro.

Verlies je dat allemaal en je stort voor de tweede keer een bedrag van 100 euro krijg jij 150 in het totaal.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
sw0tty:
maxbet:
Oké maar als je 300 euro stort, dan heb je dus 720 euro op je account staan?
Want 100% deposit bonus van 300, en daarvan ook nog 50% tot 120, dus dat is 300 + 300 + 120 = 720.
Of zie ik nu iets over het hoofd?


Nee, reloadbonus gaat over je tweede storting. Dus eerste keer storten van 300 euro maakt 600 euro.

Verlies je dat allemaal en je stort voor de tweede keer een bedrag van 100 euro krijg jij 150 in het totaal.


Hi!

Ja het is zoals Thisizgame en Swotty al aangeven:

1) €5 gratis bij bevestigen van je 06-nummer
2) 100% tot €300 stortingsbonus (let wel even op stortingsmethoden, een aantal e-wallets zijn uitgesloten voor de bonus)

Wanneer je je 1e storting hebt vrijgespeeld (je hebt dus aan de inzeteisen voldaan) en je hebt een uitbetaling gemaakt of hebt je geld verloren en je wilt een 2e storting maken, dan krijg je de...

3) 50% tot €120 stortingsbonus (stort dus €240 voor een maximale bonus van €120)

Hopelijk duidelijk zo :)

Gr. Jesper - ComeOn!
0 Vind ik leuk's
Ik heb hier ook een vraag over; een tijd terug heb ik me aangemeld zonder een storting te doen, omdat een andere bookmarker me toen beter leek. Omdat ik nu ook eens wat anders wil proberen, zou ik graag gebruik maken van de 300% bonus. Wanneer ik bij de offers kijk kan ik de bonus echter niet vinden, is deze verlopen of gebeurd het automatisch bij je eerste storting?

Bedankt voor je reactie!
0 Vind ik leuk's
imillione:
Ik heb hier ook een vraag over; een tijd terug heb ik me aangemeld zonder een storting te doen, omdat een andere bookmarker me toen beter leek. Omdat ik nu ook eens wat anders wil proberen, zou ik graag gebruik maken van de 300% bonus. Wanneer ik bij de offers kijk kan ik de bonus echter niet vinden, is deze verlopen of gebeurd het automatisch bij je eerste storting?

Bedankt voor je reactie!


Hey imillione!

De 100% tot €300 verdwijnt na een x-aantal dagen vanzelf uit je account. Dit omdat we er vanuit gaan dat wanneer iemand zich heeft aangemeld en na een bepaald aantal dagen geen gebruik van een specifieke bonus heeft gemaakt, deze bonus blijkbaar niet interessant was voor deze klant. Vervolgens ontvang je dan een email met een nieuw bonusaanbod. Waarschijnlijk heb je die wel ontvangen (of meerdere)?

In dit geval dat je alsnog de 100% tot €300 wilt gebruiken, kun je je het beste tot onze klantenservice richten. Zij kunnen dit waarschijnlijk wel handmatig toevoegen (mits je nog geen enkele "welkomst" bonus hebt gebruikt natuurlijk).

Ik hoor graag wanneer het is gelukt!

gr. Jesper - ComeOn!
0 Vind ik leuk's
Jesper,

Top, bedankt! Ik zal eens contact opnemen met de klantenservice.

Groet,
Joost - imillione
0 Vind ik leuk's
Wil hem ook graag gaan meespelen via comeone aangezien de competitie's weer beginnen.
0 Vind ik leuk's
Hoi,

ik heb ook een vraag over deze bonus. De bonus vrijspelen moet als volgt:
Requirements
Bet Amount: 5x (Deposit + Bonus)
Minimum odds of each bet 1.8
Min no of selections at these odds 2

Stel ik stort 20 euro, krijg ik 10 euro bonus. Dat is samen 30 euro en die moet 5x ingezet worden dus in totaal 150 euro. Dat snap ik. Maar het tweede deel. Het moet een combi zijn van minimaal 2 odds, maar moet de odd van de combi nu hoger zijn dan 1.8 of de odd van de losse weddenschappen in de combi... Ik denk het eerste, maar even voor de zekerheid.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.