Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Score van Bwin niet up-to-date

Goedemiddag,


Ik had een live bet geplaatst op Bwin. Op het moment van zetten was de score 11-11 (basketbal) en heb ik op een odd van 1.44 op de favoriet gezet bij rust. Echter veranderde deze score binnen 5 seconde na het plaatsen van de bet naar 15-24 voor de tegenstander. Hierna werden alle bets op de wedstrijd geblokkeerd en had ik ook geen optie meer om uit te cashen. Ik opende hierna Unibet, waar de score wel goed werd bijgehouden en kwam tot de conclusie dat de wedstrijd op Bwin enkele minuten achterliep.


Met de correcte stand had ik deze bet natuurlijk nooit geplaatst en ik weet bijna zeker dat de weddenschap werd ge-void als het in mijn voordeel was geweest. Nu wordt natuurlijk alles ontkent door de klantenservice naar ik vroeg me af of iemand van jullie ook zoiets dergelijks heeft meegemaakt en wat er überhaupt aan te doen is? Lijkt me niet erg handig als je voortaan bij elke weddenschap die je plaatst de actuele stand moet controleren en een screenshot te maken van de stand bij het plaatsen van de bet.


Graag hoor ik jullie ervaringen/tips!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mvenmans
Country flagmvenmans in 11-09-2020 14:58 Bookmakers
in 11-09-2020 14:58 Bookmakers
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.