Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

215 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

De onderstaande actie is voor bestaande Nederlandse klanten:


BetVictor: bouw de hoogste odd en win ?‚?1.000.000!


Ten tijde van het WK komt BetVictor met een wel hele leuke actie. Weet jij met de #PriceItUp de dikste odd te bouwen en deze ook nog te winnen? Dan pak jij de hoofdprijs van ?‚?1.000.000! Je hoeft de weddenschap overigens niet te spelen, aangezien de inleg door BetVictor wordt betaald. Je moet wel even 'opt-innen' in het bonusscherm van BetVictor.


Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op deze pagina


Ben je een nieuwe klant van BetVictor? Maak dan gebruik van de welkomstbonus om vervolgens deel te nemen aan deze originele winactie!


Oh ja, de onderstaande odd staat bovenaan, daar moet wat aan te doen zijn! :)


Bericht gewijzigd door PromoPeter op do 28 jun. 2018, 12:38
0 Vind ik leuk's
Wil jij geen enkele bonus meer missen? Volg me en ik ga je niet teleurstellen!

De onderstaande actie is voor?nieuwe Nederlandse klanten:


Bet90: aangepaste odds England - België (+risico vrije weddenschap!)


Nieuwe klanten van?Bet90?kunnen gebruikmaken van een leuke welkomstbonus. De?bookmaker heeft de odds aangepast. Een overwinning van England levert bij deze?bookmaker?normaliter 2.60 op, voor België staat deze odd op 3.10. De?bookmaker?heeft beide?odds aangepast naar 10.00! Uiteraard is dit duel lastig te voorspellen, maar daar springt?Bet90?mooi op in. Mocht je weddenschap fout zijn, dan ontvang je een?risico vrije weddenschap ter waarde van ?‚?10!


Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op deze pagina


Bericht gewijzigd door richard123 op do 28 jun. 2018, 13:03
0 Vind ik leuk's
Wil jij geen enkele bonus meer missen? Volg me en ik ga je niet teleurstellen!

Zojuist de 200 euro bonus van betfirst vrijgespeeld in een weekje tijd + 100 euro extra winst :) next bonus plz ;)

0 Vind ik leuk's
Op ma. 25 jun. 2018, 14:33 schreef vw-support:
Op ma. 25 jun. 2018, 13:34 schreef trixm:

Bet777 moeten jullie echt mijden.


De mensen van de site zijn onbetrouwbaar en reageren niet op emails. Ik heb onder hele andere voorwaarden de bonus rondgespeeld, dat heeft me wel wat geld gekost.

Voor de volledigheid, dit was de issue (correct me if i'm wrong):


De voorwaarden die wij op de onze website hadden staan, waren verouderd. Een bookmaker wisselt regelmatig van bonussen/voorwaarden, helaas worden wij alleen niet altijd tijdig op de hoogte gesteld. Met als resultaat dat in dit geval onze voorwaarden niet helemaal up-to-date waren.


We waren onder de veronderstelling dat bet777 als compensatie je bonus nogmaals heeft toegevoegd (m.a.w. dat je een extra bonus aangeboden zou krijgen). Dat klopt dus niet?

Beter laat dan nooit.


Ik heb uiteindelijk een nette behandeling van bet777 gehad, maar het is wel lastig om met ze in contact te komen.


T.a.v. de bonus, dat verhaal klopt niet helemaal. Ik heb meerdere malen screenshots gemaakt en de voorwaarden van hun eigen bonus vastgelegd, die waren hetzelfde als bij de Bonus. Daar kwam mijn verontwaardiging ook een beetje vandaan. Ik ga nooit louter op voorwaarden van andere sites zoals voetbalwedden uit.


Wel dank voor de hulp die ik vanuit voetbalwedden heb gekregen!


groet

0 Vind ik leuk's

Weet iemand hoevaak je de bonus van betfirst met bonuscode WC200BF moet rondspelen?

0 Vind ik leuk's

Storting + bonus 2x rondspelen.


0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Op vr. 29 jun. 2018, 13:16 schreef totomaster:

Weet iemand hoevaak je de bonus van betfirst met bonuscode WC200BF moet rondspelen?

Mag je die ook pakken als je met de vw bonus van betfirst heb meegedaan?

0 Vind ik leuk's

Geen idee, denk ook niemand die dat weet, behalve Betfirst zelf. Ik zou gewoon bij de storting die code invoeren, als die werkt werkt ie, zo niet dan niet dus. ;)

0 Vind ik leuk's

Ik heb beide promo''s gepakt en vrijgespeeld. Kan prima!

0 Vind ik leuk's

Ok mooi, ik ga hem ergens komende dagen ook even pakken dan. Ik denk dat je hem tot einde WK kan krijgen die bonus. Iemand einddatum van bonus bekend ?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.