Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

215 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

De onderstaande actie is alleen voor nieuwe Belgische klanten


Ladbrokes: stort ?‚?50 en speel met ?‚?150


Als een extra troost voor de troostfinale biedt Ladbrokes de nieuwe Belgische klanten een leuke welkomstbonus. Stort ?‚?50 en ontvang ?‚?150. Let wel, deze actie loop af alvorens de wedstrijd begint (aanstaande zaterdag 16.00 uur). Ook de rondspeelvoorwaarden zijn meer dan interessant. Je hoeft het bonusbedrag maar drie keer rond te spelen op odds van 1.50 of hoger. Te mooi om te laten lopen!


Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op deze pagina


0 Vind ik leuk's
Wil jij geen enkele bonus meer missen? Volg me en ik ga je niet teleurstellen!

probeer de betfirst wk bonus voor bestaande klanten te pakken, maar op de voetbalwedden pagina zie ik niet waar ik mijn gebruikersnaam moet ingeven :s

0 Vind ik leuk's

Als je vw100bf invoert heb je het direct :)

2 Vind ik leuk's
Op do. 12 jul. 2018, 10:22 schreef donnynedved:
Op wo. 11 jul. 2018, 22:29 schreef dionysiou:

Ik was te laat. Bij mij stond ie ook niet klaar en ik was niet in de gelegenheid om de live chat in te duiken. Ik heb gemailed of ik de freebet als nog kan krijgen maar dan voor de finale. Hoop dat het lukt.

Beetje jammer, want de freebet hoorde gewoon klaar te staan..

Ik heb tijdens de wedstrijd zelf gemailed en zojuist 25 euro bonus gekregen, neem aan dat jij dat ook krijgt :)


Zo is het bij mij ook afgehandeld; netjes zoals het hoort.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op do. 7 jun. 2018, 19:44 schreef pijnacker83:

Yo allemaal.


Het via de sms een code gehad van betfirst tot 150 euro stortings bonus. Stort 150 krijg 150. Volgens mij 600 euro inzetten op min. Odd 1.50.


De code is WC150BF


Hoop dat t voor jullie ook werkt.


Succes

Bij mij werkt ie helaas niet meer.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.