Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

215 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vwsupport. Wk is bijna afgelopen. Komt er nog een leuke stortings bonus actie aan? :p

0 Vind ik leuk's

Hopelijk kan iemand mij meer duidelijkheid verschaffen mbt de stortingsbonus bij betfirst (WC200BF):


Ik had 100 euro gestort en meteen ook 100 bonus bijgekregen (blijkbaar nu nog 308 euro rond te spelen).


Echter, als ik inzet, bv. op het WK (waarbij ik voldoe aan de voorwaarden: singles aan min. 1,50 en combi aan min. 2,25), merk ik dat het bij verlies van mijn eigen saldo afgaat, terwijl mijn bonussaldo op 100 blijft staan?


M.a.w. hoe speel ik die bonus makkelijkst rond/vrij, zonder in mijn eigen stake te snijden?


Bedankt alvast!

0 Vind ik leuk's

Is logisch hoor. Je verbruikt eerst uw eigen geld en dan pas uw bonusgeld.


0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Op zo. 1 jul. 2018, 23:36 schreef whem:

Hopelijk kan iemand mij meer duidelijkheid verschaffen mbt de stortingsbonus bij betfirst (WC200BF):


Ik had 100 euro gestort en meteen ook 100 bonus bijgekregen (blijkbaar nu nog 308 euro rond te spelen).


Echter, als ik inzet, bv. op het WK (waarbij ik voldoe aan de voorwaarden: singles aan min. 1,50 en combi aan min. 2,25), merk ik dat het bij verlies van mijn eigen saldo afgaat, terwijl mijn bonussaldo op 100 blijft staan?


M.a.w. hoe speel ik die bonus makkelijkst rond/vrij, zonder in mijn eigen stake te snijden?


Bedankt alvast!

Dat is natuurlijk logisch, anders zou iedereen de 100 euro bonus spelen en de storting weer terug naar de rekening storten. Je moet niet op het bonusbedrag letten, gewoon met het geld dat je hebt tot 800 euro inzet komen en wat je dan over hebt is voor jou. Door op bonussaldo te klikken zie je hoeveel je nog moet inzetten (wordt pas na de wedstrijd bijgewerkt gezien je soms ook cashout kan doen).

1 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

In mijn voorwaarden stond de einddatum 29/07 :-) wat betreft wc200bf en ik had 29/06 gestort. Hopelijk komt er nog iets leuks. Na een stroeve start met BF uiteindelijk wel tevreden. Succes allemaal.

Bericht gewijzigd door altaidpech op ma 2 jul. 2018, 09:45
1 Vind ik leuk's

iemand die de netbet bonus heeft gepakt en al heeft uitbetaald ik heb problemen ermee en in de chat op netbet zijn ze ook niet erg behulpzaam

0 Vind ik leuk's

Bij mij wordt de Betfirst bonus niet direct geaccrediteerd na storting, hebben jullie dat ook?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 2 jul. 2018, 13:40 schreef hatimmer:

Bij mij wordt de betfirst bonus niet direct geaccrediteerd na storting, hebben jullie dat ook?

Bij bF moet je ff geduld hebben hahah anders word je hier zelfs aangevallen hahah. Duurde bij mij paar minuten en toen stond het erop dus niet direct.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 2 jul. 2018, 13:40 schreef hatimmer:

Bij mij wordt de betfirst bonus niet direct geaccrediteerd na storting, hebben jullie dat ook?

geaccrediteerd?

Bericht gewijzigd door calucci op ma 2 jul. 2018, 13:19
1 Vind ik leuk's

Ik heb gebruik gemaakt van een bonus van BetFirst. Ik heb daarmee een uitbetaling aangevraagd.

We zijn nu een week verder ongeveer na mijn uitbetalings-verzoek.

Ik heb ondertussen 2x op chat gezeten, 1x een mail gestuurd.

Op chat zeiden ze me net dat het 30-6 gevalideerd was en dat het na 3 werkdagen op de rekening moet staan.

Ik wil gewoon maar de ervaring delen.

Ik heb hetzelfde bv gedaan bij Eurotierce.be en daar was het na quasi 1 dag in orde.

Veel betere begeleiding ook, bij andere bookmakers krijg je een bevestigingsmail als je geld opvraagt, hier blijkbaar niet.


Als ik een bookmaker kan aanraden, Eurotierce.be is heel correct en snel ivm uitbetalingen.


0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.