Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

215 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Bwin :


België - Panama @ 3.5 ipv 1.17


Max inzet 10 euro en je moet de winst gebruiken als freebet. (= 24 euro)

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Op di. 12 jun. 2018, 19:46 schreef matching117:

Bwin :


België - Panama @ 3.5 ipv 1.17


Max inzet 10 euro en je moet de winst gebruiken als freebet. (= 24 euro)

Waar zie jij dit?

0 Vind ik leuk's
Op di. 12 jun. 2018, 10:51 schreef viktor21:
Op di. 12 jun. 2018, 00:20 schreef charreke:

Betfirst organiseert een wk-spel waarbij je jaarsalaris kunt winnen.


Inschrijven kan via www.betsurvivor.be.


Dit is alleen voor mensen die woonachtig zijn in België, toch?

Is voor iedereen met een Betfirst account, ik heb er als NLer ook een. Maar misschien accepteren ze geen nieuwe nederlandse klanten meer?

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Unibet actie:


Zet minimaal €10 In op de winnaar van het WK. Wint jou voorspellend land een wedstrijd dan krijg je een free bet van maximaal €5 voor iedere winnende wedstrijd. (Voor de serieuze kanshebbers Brazilië Duitsland etc is het een €2 free bet)

Dit is te vinden bovenaan op de homepage. Klik het aan, klik op opt in om vervolgens je bet te plaatsen

1 Vind ik leuk's

Ook op unibet maak je kans op iedere wedstrijd de pot te verdelen van €10.000. Uit iedere wedstrijd worden 10 gelukkige geloof.

Plaats een weddenschap van minimaal €5 op een wedstrijd of een multiple van €5 en speel automatisch mee.


Zie op de homepage van unibet bovenin de volledige uitleg.

1 Vind ik leuk's
Op di. 12 jun. 2018, 20:10 schreef Iaquinta1984:
Op di. 12 jun. 2018, 19:46 schreef matching117:

Bwin :


België - Panama @ 3.5 ipv 1.17


Max inzet 10 euro en je moet de winst gebruiken als freebet. (= 24 euro)

Waar zie jij dit?

Staat megagroot op de beginpagina. Maar had over het hoofd gezien dat wij op de .be versie zitten en het dus wsl enkel geldig voor Belgen zal zijn.

Bericht gewijzigd door matching117 op di 12 jun. 2018, 20:24
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Bij Unibet krijg je voor elke €5,- die je inzet op een WK wedstrijd twee loten.


Eén voor een loterij bij die desbetreffende wedstrijd en een lot voor het gehele WK.


Onder alle loten worden prijzenpotten van minimaal €10.000 verloot.


Wel een hoog gokgehalte, maar kan een leuke plotse bonus zijn bovenop het wedden.

https://www.unibet.eu/promotions/wclobby

Bericht gewijzigd door saladtomatonion op wo 13 jun. 2018, 09:17
0 Vind ik leuk's
de lekkerste salad ???? tomat ???? onion van het forum

De onderstaande acties zijn voor nieuwe Belgische klanten:


Bwin: aangepaste odd en een dikke welkomstbonus (stort ?‚?75 en ?‚?150!)


Voor nieuwe Belgische klanten van Bwin staat er een zeer fraaie welkomstbonus te wachten. Dit keer kunnen ze gebruik maken van twee zeer interessante bonussen.


Stort ?‚?75 en ontvang ?‚?150!


Wanneer je een account hebt aangemaakt bij Bwin, krijg je op je eerste storting liefst 200% tot ?‚?150 extra! Een mooi moment om bij deze bookmaker met een dikke bankroll te beginnen. Het volledige bedrag (bonus + storting) moet drie keer worden rondgespeeld op odds van 1.40 of hoger. Wanneer je voor het maximale bonusbedrag gaat, zul je dus ?‚?675 moeten hebben rondgespeeld alvorens je het kan laten uitbetalen. Dit is wat ons betreft zeker niet onmogelijk.


Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op deze pagina


--------


België wint van Panama, niet 1.17, maar 3.50!


Heb je de bovenstaande bonus te pakken, vergeet dan niet in te zetten op België. Bwin biedt de nieuwe klanten namelijk een aangepaste odd van 3.50! Tegen het papier veel zwakkere Panama moet dus zeker te doen zijn. Dit kan wel een heel lekker begin van het WK worden. De maximale inzet bedraagt ?‚?10.


Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op deze pagina


Bericht gewijzigd door Support op wo 13 jun. 2018, 10:02
2 Vind ik leuk's
Wil jij geen enkele bonus meer missen? Volg me en ik ga je niet teleurstellen!

De onderstaande acties zijn alleen voor Nederlandse bestaande & nieuwe klanten:


Betser: No Brainers: pak twee free bets van ?‚?10 per stuk!


Bij Betser kunnen bestaande en nieuwe klanten gemakkelijk aan twee free bets ter waarde van ?‚?10 komen! Aan deze free bets zitten geen verdere voorwaarden verbonden en dus zeker interessant om even mee te pakken. Betser noemt deze bonussen 'No Brainers' en we kunnen het daar wel mee eens zijn! Speel een van de onderstaande weddenschappen (of allebei natuurlijk) en ontvang een free bet van ?‚?10 als deze niet goed is.


Rusland-Saoedi Arabië: Rusland wint @ 1.41

Portugal-Spanje: over 2.5 goals @ 2.40


Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op deze pagina



0 Vind ik leuk's
Wil jij geen enkele bonus meer missen? Volg me en ik ga je niet teleurstellen!

De onderstaande actie is alleen voor nieuwe Belgische klanten:


Ladbrokes: win ?‚?120 met ?‚?10!


Bij Ladbrokes heeft men de odd van een overwinning van thuisland Rusland op een odd van liefst 12.00 gezet! Deze odd is alleen geldig voor nieuwe Belgische klanten. Mochten de Russen daadwerkelijk winnen en je tientje het bedrag van ?‚?120 heeft opgeleverd, moet je dit bedrag uiteraard wel rondspelen. Ladbrokes vraagt je het bedrag zes keer rond te spelen op odds van 1.80 of hoger.


Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op deze pagina


0 Vind ik leuk's
Wil jij geen enkele bonus meer missen? Volg me en ik ga je niet teleurstellen!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.