Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

215 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Op verzoek hebben we de acties onder elkaar gezet in het openingsbericht. Dit zijn overigens alleen acties die via de bookmaker bij ons zijn binnengekomen.

Bericht gewijzigd door Support op wo 20 jun. 2018, 15:05
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)


De Intertops bonus is wel netjes en de site geeft mooie bet alternatieven.

Het rondspelen van 8x deposit + bonus is eigenlijk hetzelfde als 24x rondspelen van de bonus.

Dat is extreem veel. Goed om te weten.

En niet met NeTeller doen de deposit; dan krijg je geen bonus.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

De onderstaande actie is voor bestaande Nederlandse klanten:


Tipbet: WK Special: stortingsbonus van 200% tot ?‚?200


Tijdens het WK 2018 biedt Tipbet bestaande leden een mooie stortingsbonus. Wanneer je ?‚?100 stort, maakt Tipbet hier ?‚?300 van! Een heerlijke bonus die je tijdens het WK ongetwijfeld prima kunt gebruiken. Aangezien de rondspeelvoorwaarden ook nog meevallen, lijkt dit een bonus die je eigenlijk niet kan weigeren.


Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op deze pagina


Bericht gewijzigd door PromoPeter op do 21 jun. 2018, 07:47
0 Vind ik leuk's
Wil jij geen enkele bonus meer missen? Volg me en ik ga je niet teleurstellen!

De onderstaande actie is voor nieuwe Nederlandse klanten:


Bet90: aangepaste odds Servië - Zwitserland (+risico vrije weddenschap!)


Nieuwe klanten van Bet90 kunnen gebruikmaken van een leuke welkomstbonus. De bookmaker heeft odds aangepast. Een overwinning van Servië levert bij deze bookmaker normaliter 2.75 op, voor Zwitserland staat deze odd op 2.80. De bookmaker heeft deze odds aangepast naar 10.00! Uiteraard is dit duel lastig te voorspellen, maar daar springt Bet90 mooi op in. Mocht je weddenschap fout zijn, dan ontvang je een risico vrije weddenschap ter waarde van ?‚?10!


Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op deze pagina


0 Vind ik leuk's
Wil jij geen enkele bonus meer missen? Volg me en ik ga je niet teleurstellen!

Is tipbet te vertrouwen? Die bet90 bookmaker heb ik nog nooit van gehoord

0 Vind ik leuk's

Tipbet heb ik zelf goede ervaringen mee. Van Bet90 heb ik ook nog nooit gehoord, is een kopie van vele andere bookmakers, zie het aanbod van ze. Die link bij Bet90 werkt niet..

0 Vind ik leuk's
Op do. 21 jun. 2018, 10:53 schreef Vicenzo747:

Tipbet heb ik zelf goede ervaringen mee. Van Bet90 heb ik ook nog nooit gehoord, is een kopie van vele andere bookmakers, zie het aanbod van ze. Die link bij Bet90 werkt niet..

Link naar Bet90 werkt hier wel.


Misschien helpt het om deze link in je url-balk te zetten: https://voetbalwedden.net/go/bet90?name=wk2018 ?

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op do. 21 jun. 2018, 10:59 schreef richard123:
Op do. 21 jun. 2018, 10:53 schreef Vicenzo747:

Tipbet heb ik zelf goede ervaringen mee. Van Bet90 heb ik ook nog nooit gehoord, is een kopie van vele andere bookmakers, zie het aanbod van ze. Die link bij Bet90 werkt niet..

Link naar Bet90 werkt hier wel.


Misschien helpt het om deze link in je url-balk te zetten: https://voetbalwedden.net/go/bet90?name=wk2018 ?

Dankje, ik zag net dat het weer wel werkt :)

0 Vind ik leuk's

Heeft iemand tipbet binus ooit gebruikt? Ziet er goed uit maar is t te vertrouwen kwa uitbetalingen?

0 Vind ik leuk's

Tipbet is betrouwbaar. Vaker uitbetalingen gedaan en bonussen gespeeld.

0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.