Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Speedybet: informatie en ervaringen met deze bookmaker

Volgens jullie onder ‘bonussen’ is de rollover 8x ingeval van sportsbets. Nu plots is ie 16x, top. Vervolgens plaats ik 5 bets á €50 - max €50 per bet voor de rollover - en tellen er slechts 2 mee.


in dit tempo ben ik kerst 2020 nog bezig. Al zie ik dat je slechts 60 dagen hebt voor de rollover.


werkelijk, waar vinden jullie deze prutser bookies?


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robinnl
Country flagrobinnl in 5-11-2019 22:50 Bookmakers
in 5-11-2019 22:50 Bookmakers
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

hi,


ik heb toevallig 3 dagen geleden een account aangemaakt en speel nu behoorlijke bedragen maar de rollover bedrag blijft hetzelfde... heb jij dezelfde ervaring?


hoor graag naar meer ervaringen

0 Vind ik leuk's

O o o VW met steeds meer louche bookies. Enorm teleurstellend... Ik heb het tegen beter weten in bij neobet geprobeerd maar is ook zo'n circus bookie met kleine lettertjes dat je inzetten maar voor een deel meetellen voor de rollover etc. Het wordt er qua bookies en hier alleen maar slechter op.

0 Vind ik leuk's

Alle geldende voorwaarden staan op de actiepagina van speedybet.


Zover wij weten, en kunnen zien, komen die voorwaarden nog steeds overeen met de belangrijkste voorwaarden die wij hebben vermeld op onze bonuspagina.


Mocht er iets niet conform de voorwaarden gebeuren, laat het dan even weten en stuur even via PM je speedybet username door. Dan vragen we het voor je na bij de bookmaker.

Bericht gewijzigd door wedden op zo 16 mei 2021, 17:14
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op di. 5 nov. 2019, 23:50 schreef robinnl:

Vervolgens plaats ik 5 bets á €50 - max €50 per bet voor de rollover - en tellen er slechts 2 mee.

Heb je toevallig op één wedstrijd meerdere bets geplaatst?

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op di. 5 nov. 2019, 23:50 schreef robinnl:

Volgens jullie onder ‘bonussen’ is de rollover 8x ingeval van sportsbets. Nu plots is ie 16x, top. 

Kan het zijn dat je wagering ook 2x zo hard gaat? M.a.w. dat je weddenschappen ook dubbel meetellen?

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op wo. 6 nov. 2019, 01:21 schreef Vangalen10:

ik heb toevallig 3 dagen geleden een account aangemaakt en speel nu behoorlijke bedragen maar de rollover bedrag blijft hetzelfde... heb jij dezelfde ervaring?

Je weddenschappen voldoen wel aan de wagering requirements?

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Nee, geen meerdere bets op 1 weds.


Daarnaast ging ik in de chat en werd bevestigd dat de rollover verhoogd is en dat hetgeen op deze site vermeld is niet up to date is

0 Vind ik leuk's
Op wo. 6 nov. 2019, 21:10 schreef robinnl:

Nee, geen meerdere bets op 1 weds.


Daarnaast ging ik in de chat en werd bevestigd dat de rollover verhoogd is en dat hetgeen op deze site vermeld is niet up to date is

Dan snap ik je frustratie/irritatie heel goed. Wil je je username even doorsturen, gaan we het voor je aankaarten en navragen.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op do. 7 nov. 2019, 10:22 schreef vw-support:
Op wo. 6 nov. 2019, 21:10 schreef robinnl:

Nee, geen meerdere bets op 1 weds.


Daarnaast ging ik in de chat en werd bevestigd dat de rollover verhoogd is en dat hetgeen op deze site vermeld is niet up to date is

Dan snap ik je frustratie/irritatie heel goed. Wil je je username even doorsturen, gaan we het voor je aankaarten en navragen.

Wat is mijn username, nooit geregistreerd, moest inloggen met thrustly/internetbankieren

0 Vind ik leuk's

Speedybet is ongelofelijk,


ik speel nu al 4 dagen heb echt al 4000 euro ingezet en nu geven ze aan ja je moet eerst je eigen geld verliezen, wanneer dat gebeurd speel je met je bonus geld en dan gaan we pas de rollover verrekenen .


maar ik had al mijn eigen geld verloren Want had 200 euro gestort en 200 euro bonus.... dus 400 euro, op het eind had ik nog maar 50 euro over.... met die 50 heb ik het opgebouwd tot 1150 euro....


en nog steeds veranderd de rollover niet. Het is bizar. Je kan nooit dus op geen enkele manier je bonus geld vrijspelen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.