Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Speedybet: informatie en ervaringen met deze bookmaker

Volgens jullie onder ‘bonussen’ is de rollover 8x ingeval van sportsbets. Nu plots is ie 16x, top. Vervolgens plaats ik 5 bets á €50 - max €50 per bet voor de rollover - en tellen er slechts 2 mee.


in dit tempo ben ik kerst 2020 nog bezig. Al zie ik dat je slechts 60 dagen hebt voor de rollover.


werkelijk, waar vinden jullie deze prutser bookies?


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar robinnl
Country flagrobinnl in 5-11-2019 22:50 Bookmakers
in 5-11-2019 22:50 Bookmakers
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik heb veel ervaringen bij bookmakers, maar dit slaat echt alles,


niemand echt niemand gaat bij deze bookie zijn bonus vrijspelen, ik heb alle bookies uitgeprobeerd via voetbalwedden, je kan over alles wel commentaar leveren, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt.


ze verwerken je bets niet dus je blijft continu op dezelfde wagering bonus money zitten. Ik zet bets die voldoen aan de wagering maar dan ga ik dus bewust kijken of ze het verwerken en van de 10 bets die voldoen aan de wagering verwerken ze er 1... zelfs de chatmedewerkers begrijpen ook niet hoe dit kan...


ik heb nogmaals eerst mij eigen geld verloren, want dat moet volgens de voorwaardes.


vermijdt deze bookie, ik klaag nooit over bookies en geef elke bookie een kans. Maar ik heb geaccepteerd dat ik mij 1200 euro op mij account nooit uitgekeerd ga krijgen

0 Vind ik leuk's

Ik heb een maand terug ook een poging gewaagd bij speedybet, maar de voorwaarden zijn zo contra met andere bookmakers dat ik m'n geld er direct weer heb afgehaald.

0 Vind ik leuk's
Op vr. 8 nov. 2019, 00:31 schreef Vangalen10:

Speedybet is ongelofelijk,


ik speel nu al 4 dagen heb echt al 4000 euro ingezet en nu geven ze aan ja je moet eerst je eigen geld verliezen, wanneer dat gebeurd speel je met je bonus geld en dan gaan we pas de rollover verrekenen .


maar ik had al mijn eigen geld verloren Want had 200 euro gestort en 200 euro bonus.... dus 400 euro, op het eind had ik nog maar 50 euro over.... met die 50 heb ik het opgebouwd tot 1150 euro....


en nog steeds veranderd de rollover niet. Het is bizar. Je kan nooit dus op geen enkele manier je bonus geld vrijspelen.

Heb je in die de tussentijd weddenschappen geplaatst die niet voldeden aan de wagering-terms? In dat geval bouw je weer 'real money' op; dat je vervolgens eerst weer moet verliezen, voordat je verder kunt met rondspelen.


We hebben in ieder geval speedybet om opheldering gevraagd; vooral omtrent eventuele niet-gemelde wijzigingen in de terms and conditions. Zover wij weten is er niks veranderd, maar gezien jullie berichten lijkt het er toch wel degelijk op.


We zullen zelf de voorwaarden op de bonuspagina aanvullen wat betreft het eerst verliezen van je real money, alvorens je kunt rondspelen, Alleen blijft het altijd - ongeacht welke bookmaker/bonus - een kwestie van goed checken wel terms and conditions gelden, en of je daar heil in ziet.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op do. 7 nov. 2019, 17:13 schreef calucci:

Wat is mijn username, nooit geregistreerd, moest inloggen met thrustly/internetbankieren

Als je de chat induikt, kunnen ze je wel een waarschijnlijk wel een user-id geven.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

We hebben SpeedyBet gesproken:


Alle spelers die zich via VW hebben aangemeld bij SpeedyBet en de bonus hebben aangevraagd, worden teruggezet van 16x naar 8x wagering - conform de t&c die zij (en wij) nog online hadden staan op enkele pagina's.


Wij hebben de t&c ondertussen aangepast; het is helaas dus voor nieuwe spelers 16(!) je bonusbedrag.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

VW sorry hoor maar hoe kunnen we in Nederland bedrijven aanbieden waarbij je eerst je geld MOET verliezen? Wat zijn jullie aan het doen? Vraag me dit oprecht af...

4 Vind ik leuk's

16x je bonusbedrag, jaja.

2 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Per wanneer wordt dit gecorrigeerd? Vooralsnog niks..


gister 6x50 bets, 50 slechts tbv de rollover, wat een grap

0 Vind ik leuk's
Op vr. 8 nov. 2019, 20:59 schreef altaidpech:

VW sorry hoor maar hoe kunnen we in Nederland bedrijven aanbieden waarbij je eerst je geld MOET verliezen? Wat zijn jullie aan het doen? Vraag me dit oprecht af...

Dat de bonus na de 'update' niet briljant is, daar zijn we het allemaal wel over eens. We gaan proberen een andere variant los te peuteren, fingers crossed.


Mochten er klachten zijn die niet bonus gerelateerd zijn, dan horen we dat uiteraard ook graag.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op za. 9 nov. 2019, 12:14 schreef calucci:

Per wanneer wordt dit gecorrigeerd? Vooralsnog niks..


gister 6x50 bets, 50 slechts tbv de rollover, wat een grap

Dit zou al gefixt moeten zijn. Zo niet, vraag even in de chat om je user-id en stuur die naar ons door.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.