Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Waar kan je Supertoto het beste spelen, Toto of Unibet?

Waar kan je supertoto het beste spelen? Bij unibet of toto.nl ?
En wie heeft ervaringen met supertoto of toto 13?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 12koeto48
Country flag12koeto48 in 22-09-2012 11:45 Bookmakers
in 22-09-2012 11:45 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wat denk je nou zelf? ;-) Welke bookie heeft hogere odds? ;-)
0 Vind ik leuk's
Gebruik nooit toto zelf!
0 Vind ik leuk's
12koeto48:
Waar kan je supertoto het beste spelen? Bij unibet of toto.nl ?
En wie heeft ervaringen met supertoto of toto 13?

Vergelijk, zoals Nederland13 al aangeeft, zelf eens de uitbetalingen bij de Toto en Unibet. Ik denk dat je er dan zelf wel achterkomt waar je het beste de Supertoto kan spelen. Onze tip: nooit spelen bij de Toto.
Lees dit artikel maar eens over de odds en uibetalingen bij de Toto:
- https://www.voetbalwedden.net/artikelen/toto-biedt-veel-lagere-quotes-dan-internet-aanbieders/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
nederland13:
wat denk je nou zelf? ;-) Welke bookie heeft hogere odds? ;-)

Bij supertoto gaat het niet om wat de odds zijn maar hoeveel je er goed hebt.
vw-crew:

Vergelijk, zoals Nederland13 al aangeeft, zelf eens de uitbetalingen bij de Toto en Unibet. Ik denk dat je er dan zelf wel achterkomt waar je het beste de Supertoto kan spelen. Onze tip: nooit spelen bij de Toto.

Ik denk dat de uitbetalingen bij TOTO hoger zijn dan bij Unibet, omdat bij TOTO alleen Nederlanders meespelen en bij Unibet mensen uit de hele wereld spelen. Je zult dit zelf even na moeten kijken vriend :D
0 Vind ik leuk's
Bij supertoto gaat het niet om wat de odds zijn maar hoeveel je er goed hebt.
Ja, maar dan werk je wel met odds en % prijzenpotuitgave (y)
0 Vind ik leuk's
leuke is dat je met weinig inzet wel kans maakt op leuke prijs. ochja de kans dat je de toto compleet en voor de jackpot ook nog eens alleen helemaal juist hebt .... lastig ;o)
ik ontdek hem nu ook net op unibet.be want voorheen was dat daar niet mogelijk voor ons belgen op hun nieuwe site. is wel overzichtelijk maar nogal lastig om het uit te vogelen wat de regels enzo zijn ;o)))
fun factor 10/10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.