Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipico verklaart bet ten onrechte ongeldig

Hallo,

Ik heb net een combi gespeeld bij Tipico. Echter 1 van mijn bets is ongeldig verklaard omdat ik hem te laat zou hebben geplaatst. Dit is echter niet het geval. De westrijd begon om 17:45 en ik plaatste hem om 17:44. Dit staat ook bij mijn betstrookje. Nou valt het opzich wel mee hoeveel geld het scheelt maar uit principe wil ik het hierbij niet laten zitten. Wat is jullie mening hierover?

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bartieee
Country flagbartieee in 25-12-2011 21:23 Bookmakers
in 25-12-2011 21:23 Bookmakers
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Echt raar, ik heb bij bwin ook zoiets gehad, maar die fout werd rechtgezet,
ik weet niks van tipico en of dit daar vaker gebeurt, maar je moet in ieder geval hierover mailen/bellen en als ze dit niet rechtzetten zou ik weggaan bij deze bookie.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Hij is ongeldig, omdat de wedstrijd niet om 17:45 maar om 17:44 begon (zie de tijd die voor de wedstrijd staat, 1 minuut te vroeg dus). Je zou even moeten kijken of er wat over in de voorwaarden staat.
@thijs, als Tipico hier gewoon in haar recht staat heeft het geen enkele zin om te roepen dat je bij een bookie moet weggaan. Staan ze niet in hun recht en weigeren ze het ongeldig verklaren terug te draaien, dan kun je gaan nadenken over je er nog wel langer wilt blijven spelen.
0 Vind ik leuk's
Uilskuiken!Frikandel!Bal gehakt! Drommels, drommels en nog eens drommels!
Dit is een zinsloze actie.Op veel bookmakerssites kan je een wedstrijd spelen tot 3min voor de start,net om zulke situaties te vermijden.Staat ook meestal wel vermeld in de voorwaarden om een bet te plaatsen.
Wat bij andere bookmakers wel het geval is,dat je direct weet dat die bet niet meer aanvaard wordt.Dus dat is in dit geval dus wel spijtig dat je het niet of te laat wist.
0 Vind ik leuk's
Mensen even een update,
Ik heb inmiddels een mail terug.
Thank you for your e-mail.
The winning was credited to your account, we apologize for the delay.
Ik vind dit bijzonder netjes van tipico. Ze geven me direct gelijk. En reageren bovendien zowel op 1e kerstdag 's avonds en deze ochtend gelijk op mails.
Niets dan lof!
Fijne 2e kerstdag nog allemaal!
0 Vind ik leuk's
Dat is dan weer een onverwachte meevaller zo op 2de. Erg netjes en snel afgeandeld van Tipico (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Inderdaad netjes afgehandeld van Tipico (y)
0 Vind ik leuk's
Uilskuiken!Frikandel!Bal gehakt! Drommels, drommels en nog eens drommels!
Het lukt mij nochtans al even niet om geld via Moneybookers op te vragen van Tipico. Niet echt een idee waarom ze het weigeren.
0 Vind ik leuk's
voetbalbe:
Het lukt mij nochtans al even niet om geld via Moneybookers op te vragen van Tipico. Niet echt een idee waarom ze het weigeren.

Leg de situatie dan even uit dan, hoeveel en hoe heb je gestort, hoeveel heb je ingezet in de tussentijd enz. ?
Er is namelijk een aantal voorwaarden bij Tipico, waaronder dat je met je Moneybookers account gestort moet hebben, of als je bonus hebt lopen, of als je het gestortte bedrag nog niet rondgespeeld hebt enz. enz.
0 Vind ik leuk's
Uilskuiken!Frikandel!Bal gehakt! Drommels, drommels en nog eens drommels!
Verder moet je ook een kopie van je id insturen
0 Vind ik leuk's
Ok, thx ik zal eens informeren dan
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.