Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipico verklaart bet ten onrechte ongeldig

Hallo,

Ik heb net een combi gespeeld bij Tipico. Echter 1 van mijn bets is ongeldig verklaard omdat ik hem te laat zou hebben geplaatst. Dit is echter niet het geval. De westrijd begon om 17:45 en ik plaatste hem om 17:44. Dit staat ook bij mijn betstrookje. Nou valt het opzich wel mee hoeveel geld het scheelt maar uit principe wil ik het hierbij niet laten zitten. Wat is jullie mening hierover?

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bartieee
Country flagbartieee in 25-12-2011 21:23 Bookmakers
in 25-12-2011 21:23 Bookmakers
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
voetbalbe:
Het lukt mij nochtans al even niet om geld via Moneybookers op te vragen van Tipico. Niet echt een idee waarom ze het weigeren.

Heb je al gestort van je moneybookers naar je tipico account? want dat is steeds een voorwaarde
0 Vind ik leuk's
Ik vind dat de bookmakers toch veel voorwaarden koppelen om je winst over te schrijven. Naar mijn mening maken ze het zo moeilijk omdat je ondertussen zou blijven spelen en zo de winst die je wilde overschrijven opnieuw verspeelt.
0 Vind ik leuk's
tikker:
Ik vind dat de bookmakers toch veel voorwaarden koppelen om je winst over te schrijven. Naar mijn mening maken ze het zo moeilijk omdat je ondertussen zou blijven spelen en zo de winst die je wilde overschrijven opnieuw verspeelt.

Anders maken ze minder winst hé..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.