Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tonybet: 100% bonus tot maximaal 50 euro

Via 'Letssee' werden we op de hoogte gebracht van een nieuwe bookmaker: TonyBet. Deze bookmaker is uniek in zijn soort en geeft aan nieuwe klanten 25 euro weg, zonder storting!! Hieronder geven we informatie over deze bookmaker, de unieke bonus, hoe je deze kunt bemachtigen én wat de voorwaarden zijn.

Let op: Gebruik de bonuscode VW25GRATIS nadat je account is goedgekeurd!

Deze 25 euro bonus is NIET meer geldig. Er geldt momenteel een 100% stortingsbonus tot maximaal 50 euro. Lees onze review voor meer informatie over de huidige bonus.

Link: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/

Klanten die via voetbalwedden.net vóór woensdag 5 september 2012 bij Tonybet zijn aangemeld kunnen tevens van deze bonus gebruik maken en hebben dus dubbel geluk!

Hoe kom je in aanmerking voor deze bonus? [update 5/9/2012]

1. Ga naar de website van Tonybet (via deze link)

2. Maak een account aan (geef je échte gegevens op!)

3. Je ontvangt een email ter bevestiging

4. In deze email staat een link waarmee je je nieuwe account moet bevestigen. Doe dat.

5. Je ontvangt wederom een email waarin TonyBet aangeeft je account eerst te keuren

6. Binnen 24 uur (gaat vaak veel sneller) zal je een goedkeuring ontvangen per email

7. Login bij Tonybet --> ga naar 'storten' --> stort 50 euro --> voer de de bonuscode VW50BONUS in om zonder wachttijd de 50 euro bonus in je acount te ontvangen.

Voorwaarden voor het vrijspelen van de 50 euro bonus

1. 5 keer rondspelen met een minimale odd van €1,85 (geldt vanaf 05/09/2012)

2. Je kan de bonus tot in het oneindige rondspelen (zit geen datum aan vast)

3. Vrijspelen kan met alle type weddenschappen & alle sporten

4. Enkelvoudige weddenschappen & combinatie weddenschappen zijn toegestaan

Onze review

Lees via onderstaande link onze review over bookmaker Tony bet.

- https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/

Vragen over deze bonus?

Mocht je over deze bonus nog vragen hebben, lees dan eerst goed dit topic door. Mogelijk hebben andere leden jouw vraag al gesteld en krijg je direct meer duidelijkheid. Heb je geen antwoord kunnen vinden, stel dan je vraag in dit topic en je krijgt (indien mogelijk) zo snel mogelijk antwoord.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar letssee
Country flagletssee in 13-06-2012 10:57 Bookmakers
in 13-06-2012 10:57 Bookmakers
214 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb weliswaar geen email van Tonybet mogen ontvangen, maar als ik inlog en naar de afdeling 'Promoties' ga staat deze er wel bij. Ik neem dan ook aan dat deze bonus voor iedereen geldt. :)
Wel vind ik het vreemd dat ik nergens de voorwaarden terug kan vinden; die wil ik natuurlijk wel eerst helemaal duidelijk hebben voordat ik ook maar een cent overmaak. Ik ga er zeer binnenkort achteraan, maar als iemand al iets meer weet hoor ik het natuurlijk graag!
Michael, bedankt voor het vermelden van de bonus, want die had ik anders geheid over het hoofd gezien! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Ik heb weliswaar geen email van Tonybet mogen ontvangen, maar als ik inlog en naar de afdeling 'Promoties' ga staat deze er wel bij. Ik neem dan ook aan dat deze bonus voor iedereen geldt. :)
Wel vind ik het vreemd dat ik nergens de voorwaarden terug kan vinden; die wil ik natuurlijk wel eerst helemaal duidelijk hebben voordat ik ook maar een cent overmaak. Ik ga er zeer binnenkort achteraan, maar als iemand al iets meer weet hoor ik het natuurlijk graag!
Michael, bedankt voor het vermelden van de bonus, want die had ik anders geheid over het hoofd gezien! :)

Even mezelf quoten! :)
Ik heb besloten van deze bonus af te zien. Volgens de klantenservice kun je alle voorwaarden terugvinden in de FAQ. Dat is slechts gedeeltelijk waar: je kunt er terugvinden dat de odds tenminste 1.75 moeten zijn en dat er geen tijdslimiet geldt, maar er staat niet bij hoe vaak je de storting + bonus rond moet spelen voordat die vrij opneembaar is. Link: https://nl.tonybet.com/faq_nl#wat%20bonus
Ik laat 'm echter sowieso links liggen omdat ik niet heb voldaan aan de bonusvoorwaarden van de 25 euro 'free bet,' die je 10 keer rond moet spelen. Die had ik echter al meteen verloren bij Tonybet (en gewonnen bij Betfair). Als ik nu zou storten zou ik dus sowieso 9*25 = 225 euro rond moeten spelen, plus natuurlijk dat wat er vanwege de nieuwe bonus bij komt. Voor mij helaas niet interessant.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Ik heb weliswaar geen email van Tonybet mogen ontvangen, maar als ik inlog en naar de afdeling 'Promoties' ga staat deze er wel bij. Ik neem dan ook aan dat deze bonus voor iedereen geldt. :)
Wel vind ik het vreemd dat ik nergens de voorwaarden terug kan vinden; die wil ik natuurlijk wel eerst helemaal duidelijk hebben voordat ik ook maar een cent overmaak. Ik ga er zeer binnenkort achteraan, maar als iemand al iets meer weet hoor ik het natuurlijk graag!
Michael, bedankt voor het vermelden van de bonus, want die had ik anders geheid over het hoofd gezien! :)

Omdat er idd nergens sprake was van de voorwaarden heb ik Tonybet een mail gestuurd over deze bonus, en dit is wat ik terugkreeg van hen :
Beste meneer ... ,
De algemene bonus voorwaarden staan in onze FAQ.
Voor deze deposit bonus geld een rollover amount van vijfmaal uw depositbonus.
Vriendelijke groet,
TonyBetNL
Dus voor zover ik hieruit kan begrijpen is het enkel maar je bonus die je 5 maal dient rond te spelen.
Denk dat ik nog eens ga terugschrijven om te exact te weten of het nu enkel de bonus is of dat het de bonus en je storting is.
Hou jullie op de hoogte
EDIT : wow , 2 minuten nadat ik de mail stuurde over wat nu juist moest rondgespeeld worden, kreeg ik al reactie terug : men moet enkel maar de bonus 5 maal rondspelen aan minimum odds van 1,75 en er staat geen tijdslimiet op
Dus 50 € storten = 50 € krijgen als bonus en deze 50 € moet je dan 5 maal rondspelen ( = 250 € ) aan minimum odds van 1,75 vooraleer je de bonus kan opnemen .
Succes
0 Vind ik leuk's
Hey Mannen,
Inderdaad een nieuwe actie van deze bookmaker! Voor de start van de eredivisie heeft tonybet weer een mooie deposit-bonus aangemaakt. ERE2012VW is de code die de spelers kunnen gebruiken om 100% bonus te krijgen tot 50€, minimale odds 1,85, 5 keer rondspelen. De bonus is tot 1 september actief.
Nog geen lid? Maak een account aan via deze link.
Bij vragen of onduidelijkheden hoor ik het graag.
1. 5 keer rondspelen met een minimale odd van €1,85
2. Vrijspelen kan met alle type weddenschappen & alle sporten
3. Enkelvoudige weddenschappen & combinatie weddenschappen zijn toegestaan
Onze review
Lees via onderstaande link onze review over bookmaker Tony bet.
- https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/
Vragen over deze bonus?
Mocht je over deze bonus nog vragen hebben, lees dan eerst goed dit topic door. Mogelijk hebben andere leden jouw vraag al gesteld en krijg je direct meer duidelijkheid. Heb je geen antwoord kunnen vinden, stel dan je vraag in dit topic en je krijgt (indien mogelijk) zo snel mogelijk antwoord.
Succes!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
Hey Mannen,
Inderdaad een nieuwe actie van deze bookmaker! Voor de start van de eredivisie heeft tonybet weer een mooie deposit-bonus aangemaakt. ERE2012VW is de code die de spelers kunnen gebruiken om 100% bonus te krijgen tot 50€, minimale odds 1,85, 5 keer rondspelen. De bonus is tot 1 september actief.
Nog geen lid? Maak een account aan via deze link.
Bij vragen of onduidelijkheden hoor ik het graag.
1. 5 keer rondspelen met een minimale odd van €1,85
2. Vrijspelen kan met alle type weddenschappen & alle sporten
3. Enkelvoudige weddenschappen & combinatie weddenschappen zijn toegestaan
Onze review
Lees via onderstaande link onze review over bookmaker Tony bet.
- https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/
Vragen over deze bonus?
Mocht je over deze bonus nog vragen hebben, lees dan eerst goed dit topic door. Mogelijk hebben andere leden jouw vraag al gesteld en krijg je direct meer duidelijkheid. Heb je geen antwoord kunnen vinden, stel dan je vraag in dit topic en je krijgt (indien mogelijk) zo snel mogelijk antwoord.
Succes!

Nice
Maar heb toch nog vraagje over de minimum odd voor de bonus. Volgens de mail die ik kreeg van Tonybet staan de bonusvoorwaarden in de FAQ en daar is sprake van een minimum odd van 1,75 , terwijl in bovenstaand bericht sprake is van minimum odd van 1,85.
"Wat zijn de bonusvoorwaarden?
Elke bonus heeft een rollover amount, deze verschilt per bonus en verminderd naar gelang de inzet op odds van 1,75 of hoger. Nadat u uw bonus heeft gekregen vind u uw rollover amount onder 'mijn account' -> 'bonus'. Er zijn geen tijdslimieten verbonden aan het rondspelen van een bonus."
Welke is nu de correcte ??
Thanks
0 Vind ik leuk's
draco:
vonloite:
Hey Mannen,
Inderdaad een nieuwe actie van deze bookmaker! Voor de start van de eredivisie heeft tonybet weer een mooie deposit-bonus aangemaakt. ERE2012VW is de code die de spelers kunnen gebruiken om 100% bonus te krijgen tot 50€, minimale odds 1,85, 5 keer rondspelen. De bonus is tot 1 september actief.
Nog geen lid? Maak een account aan via deze link.
Bij vragen of onduidelijkheden hoor ik het graag.
1. 5 keer rondspelen met een minimale odd van €1,85
2. Vrijspelen kan met alle type weddenschappen & alle sporten
3. Enkelvoudige weddenschappen & combinatie weddenschappen zijn toegestaan
Onze review
Lees via onderstaande link onze review over bookmaker Tony bet.
- https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/
Vragen over deze bonus?
Mocht je over deze bonus nog vragen hebben, lees dan eerst goed dit topic door. Mogelijk hebben andere leden jouw vraag al gesteld en krijg je direct meer duidelijkheid. Heb je geen antwoord kunnen vinden, stel dan je vraag in dit topic en je krijgt (indien mogelijk) zo snel mogelijk antwoord.
Succes!

Nice
Maar heb toch nog vraagje over de minimum odd voor de bonus. Volgens de mail die ik kreeg van Tonybet staan de bonusvoorwaarden in de FAQ en daar is sprake van een minimum odd van 1,75 , terwijl in bovenstaand bericht sprake is van minimum odd van 1,85.
"Wat zijn de bonusvoorwaarden?
Elke bonus heeft een rollover amount, deze verschilt per bonus en verminderd naar gelang de inzet op odds van 1,75 of hoger. Nadat u uw bonus heeft gekregen vind u uw rollover amount onder 'mijn account' -> 'bonus'. Er zijn geen tijdslimieten verbonden aan het rondspelen van een bonus."
Welke is nu de correcte ??
Thanks

Hey draco,
Deze vraag heb ik gemaild naar onze contactpersoon. Dit hoor je nog.
Groeten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
draco:

Welke is nu de correcte ??
Thanks

vonloite:

Hey draco,
Deze vraag heb ik gemaild naar onze contactpersoon. Dit hoor je nog.
Groeten

De minimale odd is 1.85! Ik heb het nagevraagd en dit staat vast. Succes allen met de bonus!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Dus we hebben een mooie 25 euro gratis actie en de stortingsbonus als extraatje voor nieuwe en bestaande leden.
https://www.voetbalwedden.net/topic/tonybet-eredivisie-bonus-actie-50-euro-1277/
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Vandaag heeft voetbalwedden.net een nieuwe bonus met Tonybet afgesproken. De 25 euro gratis bonus is NIET MEER GELDIG. Er geldt momenteel een 100% stortingsbonus tot maximaal 50 euro. Je kan hiervoor gebruik maken van de bonuscode: VW50BONUS
GOED NIEUWS
Alle klanten die vóór 5 september 2012 via voetbalwedden.net een account bij TonyBet hebben aangemaakt kunnen tevens éénmalig gebruik maken van de nieuwe bonus. Stort simpelweg 50 euro en voer daarna de bovenstaande bonuscode in onder het tabblad 'bonus'.
Vrijspelen: 5x het bonusbedrag met minimale odds van 1.85 euro.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.