Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tonybet actie: 100% deposit bonus tot 50 euro voor iedereen

Inderdaad, een nieuwe actie van deze bookmaker! Voor de start van de eredivisie heeft Tonybet weer een mooie deposit-bonus aangemaakt voor nieuwe én bestaande klanten. Naast de andere geweldige actie, waarbij je 25 euro krijgt.
http://www.voetbalwedden.net/topic/tonybet-bonus-25-euro-gratis-wedden-op-je-account-1201/
Gebruik de bonuscode: ERE2012VW. De bonus is tot 1 september 2012 actief.

Bij vragen of onduidelijkheden horen we dit graag via een reactie in dit topic.
Actie voorwaarden
1. 5 keer rondspelen met een minimale odd van €1,85
2. Vrijspelen kan met alle type weddenschappen & alle sporten
3. Enkelvoudige weddenschappen & combinatie weddenschappen zijn toegestaan
Lees onze Tonybet review via: http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/
Vragen?
Mocht je over deze bonus nog vragen hebben, lees dan eerst goed dit topic door. Mogelijk hebben andere leden jouw vraag al gesteld en krijg je direct meer duidelijkheid. Heb je geen antwoord kunnen vinden, stel dan je vraag in dit topic en je krijgt zo snel mogelijk antwoord.
Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite
in 14-08-2012 08:12 Bookmakers
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik moet die bonus van begin november nog vrijspelen, maar ik heb zulke lage limieten dat dit totaal niet te doen is. Nu is het natuurlijk al een treurige bookie dat ze klanten zo belachelijk snel limiteren maarja, nu heb ik dus maar gevraagd om de bonus te annuleren, zodat ik tenminste m'n eigen geld terug kan krijgen, maar dit weigeren ze ook. Dit neigt naar oplichting toch? Wat kan ik hier aan doen?
0 Vind ik leuk's
Ze limiteren je omdat je zoveel gewonnen hebt, neem ik aan? Dat kunnen ze inderdaad niet maken, maar heb geen idee wat je daaraan kan doen. Misschien kan je een topic openen en uitgebreid negatief over Tonybet praten, misschien dat ze dit vervolgens lezen en wat terugkrabbelen, haha.
0 Vind ik leuk's
Ik had nog niet eens veel gewonnen hoor. Tja, limiteren doen vrijwel alle bookmakers nu eenmaal in meer of mindere mate, dat is nog niet eens mijn echte klacht. Dat ze vervolgens als ik aanbied om af te zien van de bonus nog steeds de rest van m'n saldo, wat dus gewoon onbetwist m'n eigen geld is, niet willen uitbetalen vind ik echter ronduit belachelijk!
0 Vind ik leuk's
Inzetten op gelijkspelen in de league one en two. odds van 3,2 tot 3,6. Je moet dus per 3 wedstrijden 1 gelijkspel hebben. Heb dit even gedaan en het pakte goed uit. Niet dat ik veel winst heb gemaakt maar als je puur je bonus wilt veranderen in saldo is het denk ik de moeite waard. Kijk maar eens naar de uitslagen op liveuitslagen.nl bijv. Zette op vrijwel elke wedstrijd in met een gemiddelde odd. Het blijft een gok uiteraard maar zie dat er veel gelijke spelen vallen.
Succes!
0 Vind ik leuk's
helly:
Ik moet die bonus van begin november nog vrijspelen, maar ik heb zulke lage limieten dat dit totaal niet te doen is. Nu is het natuurlijk al een treurige bookie dat ze klanten zo belachelijk snel limiteren maarja, nu heb ik dus maar gevraagd om de bonus te annuleren, zodat ik tenminste m'n eigen geld terug kan krijgen, maar dit weigeren ze ook. Dit neigt naar oplichting toch? Wat kan ik hier aan doen?

Wat zijn je limieten dan?
Mijn limieten zijn: PREMATCH winst + inzet maximaal €15 & LIVE winst + inzet iets van €200-€250, heb je het al geprobeerd met livewedden? Tevens kon ik mijn bonus evengoed redelijk snel rondspelen zelfs met prematch wedstrijden, ik zette er gewoon 5/10 singles per dag ofzo. Je moet gewoon geen combo's doen, dan is je winstdeel van die 15 (of 200) veel groter dan het gedeelte dat je inzet, bij singels van odd 2 is het precies 50/50 speel je het ook veel sneller rond!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.