Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Toto alternatief: beste bookmaker(s)?

Goedemorgen iedereen,

Dit topic heb ik aangemaakt omdat ik al bijna een jaar gebruik maak van Toto.nl, in totaal sta ik nu na een jaar pas op 25 euro winst (ik zet iedere keer max. 10 euro in). In mijn ogen vind ik dat netjes omdat ik altijd maar heb gekeken naar wat mij logisch leek & niet hoog inzette. Echter vind ik dat het tijd is om dit te veranderen, vandaar dat ik hier ook een account heb aangemaakt. (Ik hou alles bij via een Excel formulier gezien ik niet in de - wil komen te staan).

Momenteel wil ik gebruik maken van het taartmodel door te starten met een storting van 20 euro, echter weet ik niet of ik hierbij Toto.nl moet blijven gebruiken of van een andere website gebruik moet gaan maken. Mijn vrienden gebruiken Unibet maar ik zie veel addertjes onder het gras en hoor aparte dingen over niet kunnen uitbetalen, ik heb hierbij de voorwaarden gelezen bij de eerste stortingsbonus.

Tevens is mijn vraag of iemand mij precies kan uitleggen wat deze wetmogelijkheden inhouden:

Draw no bet
1x2
Asian handicap
x2

Mochten jullie verder nog antwoord van mij op iets nodig hebben om het juiste antwoord te kunnen geven, dan hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,
Marco
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar marcopk3
Country flagmarcopk3 in 14-10-2016 08:11 Bookmakers
in 14-10-2016 08:11 Bookmakers
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.