Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

TOTO: najaarsbonus 2014: ontvang 25 euro

Beste leden,

Weinig fans hier van toto denk ik :P

Maar dan alsnog t/m 31 nov kun je 5,- storten en ontvang je 25 gratis. Deze 25,00 kun je helaas niet terug overboeken maar wel mooi mee spelen. Dit zijn de overige voorwaarden:

Actievoorwaarden “25 euro welkomstbonus Toto najaar 2014"
1. Deze actievoorwaarden zijn van toepassing op de door De Lotto, gevestigd te Rijswijk aan de Laan van Hoornwijck 55 (hierna: De Lotto) georganiseerde actie “25 euro welkomstbonus Toto najaar 2014” (hierna: “de Actie”).
2. De Actieperiode is vanaf 17 oktober 2014 t/m 30 november 2014 (hierna: “de Actieperiode”).
3. Deze Actie geldt alleen voor deelnemers die zich in de Actieperiode registreren bij Toto én minimaal € 5 storten in hun account. In het geval een consument reeds een account heeft voor een van de andere spellen van De Lotto, te weten Lotto, Eurojackpot of Lucky Day, kan hij/zij niet meer deelnemen aan de Actie. Ook zijn abonnees van Lotto en Lucky Day uitgesloten van deelname aan de Actie.
4. Elke deelnemer die in de Actieperiode minimaal €5 in zijn of haar account stort, ontvangt € 25 speltegoed.
5. Het speltegoed van €25 wordt uiterlijk de volgende dag bijgeschreven in de portemonnee van de deelnemer.
6. Het speltegoed kan niet worden overgeboekt naar het bankrekeningnummer van de deelnemer.
7. Speltegoed is één jaar geldig.
8. Gedurende de Actieperiode kan men maximaal één keer per account het speltegoed van € 25 ontvangen.
9. Deelname vanaf 18 jaar.
10. De actievoorwaarden zijn te vinden op www.toto.nl/actievoorwaarden/25eurowelkomstbonusnajaar.pdf.
11. Vragen of klachten betreffende deze Actie kunnen worden ingediend bij De Lotto, Afdeling Klantenservice, Postbus 3074, 2280 GB Rijswijk of 0800-1503 (gratis) of via info@contact.toto.nl.

Succes! (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar someonee
Country flagsomeonee in 23-10-2014 19:54 Bookmakers
in 23-10-2014 19:54 Bookmakers
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Iemand hier nog van gebruik gemaakt? Is deze bonus een beetje aantrekkelijk?
0 Vind ik leuk's
Ik heb de €25 euro bonus samen met mijn winst meteen uitbetaald gekregen na 1 bet.
Deze bonus is gratis geld :) .
0 Vind ik leuk's
thisizloso:
Ik heb de €25 euro bonus samen met mijn winst meteen uitbetaald gekregen na 1 bet.
Deze bonus is gratis geld :) .


Dat is dan zeker een handige actie voor online toto spelers. Ik ben benieuwd of er voor de offline toto spelers ook zo'n actie gaande is. Straks lopen alle toto klanten nog over van de sigarenboer naar online omdat daar dit soort bonus acties gehouden worden. Als zo'n actie niet voor offline geldt denk ik dat sigarenboeren enzo niet echt blij zijn.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
someonee:
Beste leden,

Weinig fans hier van toto denk ik :P

Maar dan alsnog t/m 31 nov kun je 5,- storten en ontvang je 25 gratis. Deze 25,00 kun je helaas niet terug overboeken maar wel mooi mee spelen. Dit zijn de overige voorwaarden:

Actievoorwaarden “25 euro welkomstbonus Toto najaar 2014"
1. Deze actievoorwaarden zijn van toepassing op de door De Lotto, gevestigd te Rijswijk aan de Laan van Hoornwijck 55 (hierna: De Lotto) georganiseerde actie “25 euro welkomstbonus Toto najaar 2014” (hierna: “de Actie”).
2. De Actieperiode is vanaf 17 oktober 2014 t/m 30 november 2014 (hierna: “de Actieperiode”).
3. Deze Actie geldt alleen voor deelnemers die zich in de Actieperiode registreren bij Toto én minimaal € 5 storten in hun account. In het geval een consument reeds een account heeft voor een van de andere spellen van De Lotto, te weten Lotto, Eurojackpot of Lucky Day, kan hij/zij niet meer deelnemen aan de Actie. Ook zijn abonnees van Lotto en Lucky Day uitgesloten van deelname aan de Actie.
4. Elke deelnemer die in de Actieperiode minimaal €5 in zijn of haar account stort, ontvangt € 25 speltegoed.
5. Het speltegoed van €25 wordt uiterlijk de volgende dag bijgeschreven in de portemonnee van de deelnemer.
6. Het speltegoed kan niet worden overgeboekt naar het bankrekeningnummer van de deelnemer.
7. Speltegoed is één jaar geldig.
8. Gedurende de Actieperiode kan men maximaal één keer per account het speltegoed van € 25 ontvangen.
9. Deelname vanaf 18 jaar.
10. De actievoorwaarden zijn te vinden op www.toto.nl/actievoorwaarden/25eurowelkomstbonusnajaar.pdf.
11. Vragen of klachten betreffende deze Actie kunnen worden ingediend bij De Lotto, Afdeling Klantenservice, Postbus 3074, 2280 GB Rijswijk of 0800-1503 (gratis) of via info@contact.toto.nl.

Succes! (y)
thisizloso:
Ik heb de €25 euro bonus samen met mijn winst meteen uitbetaald gekregen na 1 bet.
Deze bonus is gratis geld :) .


Punt 6 : Het speltegoed kan NIET worden overgeboekt naar je bankrekening...
En dan de bonus toch uitbetaald gekregen? :d
0 Vind ik leuk's
thisizloso:
Ik heb de €25 euro bonus samen met mijn winst meteen uitbetaald gekregen na 1 bet. Deze bonus is gratis geld :) .


someonee:
Punt 6 : Het speltegoed kan NIET worden overgeboekt naar je bankrekening... En dan de bonus toch uitbetaald gekregen? :d


Toch gekregen ja, ik had het zelf ook niet verwacht.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.