Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Recensie TOTO.nl Bookmaker

Hallo peepz!

Ongeveer 3 maanden geleden ben ik begonnen met het wedden op sporten. Mijn broertje zei tegen mij als je nu je bij TOTO aanmeld krijg je een 25 euro welkomstbonus en ik dacht nouja waarom niet? Laat ik eens een keer gek doen.

Ik zie op deze website verder niet veel over de TOTO. Hier dus mijn recensie:

Voordelen:
- Website is volledig in het Nederlands
- Opwaardering meteen in je portomonee en kan via Ideal
- Overzichtelijke website
- Veel wedopties voetbal
- Handige overzichtelijke App

Nadelen:
- Bij andere sporten moet je minimaal 3 wedstrijden voorspellen
- Er staat op de website "5min voor de wedstrijd kan je inzetten". Maar wedstrijden verdwijnen vaak een uur van tevoren
- Relatief lage quoteringen
- Geen andere opties bij sporten naast voetbal ( under/over etc)
- Regelmatig storingen

Wat is jullie ervaring met de TOTO? Hebben jullie nog tips?

Xo Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denisea
Country flagdenisea in 2-01-2015 12:43 Bookmakers
in 2-01-2015 12:43 Bookmakers
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jeroenfr010:
De enige tip die ik heb: Verwijder snel dat account bij toto en stap over naar een echte bookmaker.


0 Vind ik leuk's
Vandaag even TOTO gecheckt voor de oefenpot van Feyenoord ivm de 5+-0, maar er is überhaupt weinig keuze bij TOTO viel heel erg tegen, dus naast eerder genoemde nadelen is het aanbod erg summier.
0 Vind ik leuk's
Wat ook zo raar is dat je bij de Toto alleen tijdens "kantooruren" in kan zetten,
's nachts een weddenschapje plaatsen gaat dus niet.
Ook word je winst pas een dag later bijgeschreven.
0 Vind ik leuk's
het voordeel van toto is wel dat je snel cash kan scoren in de supermarkt, inzetten kan tot 5 minuten voor een wedstrijd en uitcashen 5 minuten na de wedstrijd, wel jammer dat de odds vaak zo schandalig laag zijn..
0 Vind ik leuk's
Toto is alleen leuk om af en toe eens een paar euro bij de sigarenboer te spelen.
0 Vind ik leuk's
ligt er ook aan wat je gaat spelen,ga je euro,s spelen met combi,s of ga je losse wedstrijden spelen met hoge stakes?In het geval van combo,s met losse euro,s under de 4,5 barki is toto goed ga je er over of ga je losse wedstrijden spelen met hogere stakes dan zou ik een booky nemen.Veel booky,s hebben de mogelijkheid al om met ideal te betalen en some have pretty great deals als je gaat storten zoals honderd procent bonussen en freebets.So beat that F booky and bring in the money hahahaah ;)
0 Vind ik leuk's
Dankjewel voor alle reacties! Hier kan ik wat mee... Ik ga even me geld bij TOTO opmaken en als ik eens een keer geld te veel heb maar eens Unibet proberen;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.