Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Traden / Surewinnen op Betfair

Dit is het topic voor mensen die aan 'traden' doen. Er zijn genoeg manieren om dit te doen, maar uiteindelijk draait het er allemaal om om zo mogelijk te backen en zo laag mogelijk te layen. En ondertussen zo min mogelijk risico lopen om verlies te kunnen maken.


Paar 'strategieën' die voor mij de afgelopen jaren goed werkten was het vrijspelen van bookie bonussen door de bonusbets telkens te layen op betfair om zo zonder risico de bonus vrij te kunnen spelen. Hier staat uitgelegd hoe ik het doe:


https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen


Een andere manier wat wel aardig ging was het anticiperen op odd drops. De early odds bij bookies en betfair in de gaten houden en inschatten of de odd wel goed ligt door te kijken naar de vorm/blessures/schorsingen etc bij een team. En dan backen/layen en hopen dat de odd beweegt naar waar je hem verwacht enals alles goed gaat weer voor de wedstrijd begint surewinnen.

Oddsites zoals oddsportal.com zijn hiervoor erg handig


Een andere manier wat wel aardig lijkt te lukken is het snel inplay traden. Ik probeer dan kleine surebets te maken tijdens een wedstrijd door te wachten op dode momenten en dan zo snel te backen en te layen met winst. Draait hier vooral om timing en dit werkt alleen bij actieve inplay markten. En ook alleen als je de wedstrijd ook echt live kunt kijken zonder vertraging op de stream / tv.


In dit topic ga ik gewoon al mijn tips posten m met traden winst te maken. Kunnen dus bonussen, verwachte odddrops of wat dan ook zijn. Ben benieuwd of hier op voetbalwedden nog meer mensen zijn die aan dit soort 'traden' doen of goede strategieën weten


Voor de basics van Betfair kun je in dit topic terecht: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/backen-layen-matchen-bij-betfair


En de bookie review is te lezen op: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfair

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
243 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
sjembek:

Ik heb grote moeite met het vinden van een safebet dus mocht iemand iets voorbij zien komen... roept u maar :)

Probeer het via livewedden. ALs je niks vindt kun je altijd nog op dalende odds gaan bij gelijkblijvende situatie (unders, draw, correct score, etc) Vooral bij unders kun je met goed timen wel 1minuut na je bet bij comeone een laybet maken bij betfair met winst.
De interwetten tennis bonus is echt een aanrader! Heb gewoon de bonus helemaal vrijgespeeld door een beetje inplay surewins te maken bij het livewedden van interwetten. Gewoon na elk punt als de odd stijgt of daalt alles een beetje heen en weer schuiven :P
0 Vind ik leuk's
Ik probeer het allemaal te begrijpen, haha.
Bij ComeOn hebben ze bij o/u bijvoorbeeld ook meer of minder dan 2.75 goals.. als ik hierop zou betten wat zou ik dan moeten layen bij Betfair?
Het meeste begrijp ik gelukkig.. enige waar ik mee zit.. stel ik bet 240 bij ComeOn en lay later 240 bij Betfair, is het dan mogelijk dat mijn lay niet gematcht wordt?
0 Vind ik leuk's
[quote]Bij ComeOn hebben ze bij o/u bijvoorbeeld ook meer of minder dan 2.75 goals.. als ik hierop zou betten wat zou ik dan moeten layen bij Betfair?
Volgens mij is er niet echt een simpele lay bet voor dit.
[quote]Het meeste begrijp ik gelukkig.. enige waar ik mee zit.. stel ik bet 240 bij ComeOn en lay later 240 bij Betfair, is het dan mogelijk dat mijn lay niet gematcht wordt?
Als er weinig markt is kan het gebeuren ja. Altijd eerst kijken of de markt wel een beetje actief voordat je gaat betten op die markt.
0 Vind ik leuk's

Na paar weken pauze weer verder met de:

Bonushunten de EK 2012 editie


wat ik tot nu toe gevonden heb is:


bet at home - 50% tot 200 euro


interwetten - 50% tot 150 euro


10bet - 25% tot 100 euro


iemand die meer lopende bonussen weet? Ik ga als eerst beginnen met die van bet at home

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 09:38
0 Vind ik leuk's
Hey,
Kan je niet beter beginnen met interwetten ivm
"4. The bonus rules must be fulfilled till the European Championship final on 01.07.2012. An open bonus is forfeited once the time limit expires. Bonus steps (amounts) already activated are not affected."
Met betathome gaat het er alleen om dat je het stort voor de 20ste
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Ik ben ook begonnen met bonushunten, heb al een aardig lijstje gehad.

Ik kijk vaak op bookie in en je kan af en toe dan ook een mooie surebet vinden.


Ben nu net bij betsafe begonnen:


€50 gestort >>> €25 bonus >>> €300 rondspelen (min 2.00)


1e Bet:


Augsburg - Celtic

under 2.5 @2.11

lay under 2.5 @1.98 (€54.66)

surewinst: €1.93


rondgespeeld 50/300


Hopen op veel goals..


EDIT: helaas 0-0, geld weg op betfair

Bericht gewijzigd door wedden op do 21 dec. 2017, 23:34
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Lol surebet op Comeon. Ik had em net nog gepakt @ 1,82

Daarnaast is de markt op Betfair maar 200 euro of zo, dus je kunt em wel voor lager layen (zie verschil back/lay)

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 09:39
0 Vind ik leuk's
Zo, eindelijk 'verlost' van de Bet-at-home EK-bonus! Tijd voor de volgende! (y)
Is er nog iemand ergens een (uiteraard betrouwbare) bonus tegen het lijf gelopen? :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Zo, eindelijk 'verlost' van de Bet-at-home EK-bonus! Tijd voor de volgende! (y)
Is er nog iemand ergens een (uiteraard betrouwbare) bonus tegen het lijf gelopen? :)

Had net de bonus vrijgespeeld op www.12bet.com maar denk dat je daar al een account hebt he?
20% stortingsbonus, max 225 storten. Totaal 225+45 = 270 euro x 10 keer rondspelen = 2700 euro rondspelen.
Eventueel Tonybet nog pakken? 25 euro gratis was het daar dacht ik?
0 Vind ik leuk's
onzemichael:

Had net de bonus vrijgespeeld op www.12bet.com maar denk dat je daar al een account hebt he?
20% stortingsbonus, max 225 storten. Totaal 225+45 = 270 euro x 10 keer rondspelen = 2700 euro rondspelen.
Eventueel Tonybet nog pakken? 25 euro gratis was het daar dacht ik?

Ik heb bij beiden al een account. Maar toch bedankt voor het meedenken, Michael! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.