Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Traden / Surewinnen op Betfair

Dit is het topic voor mensen die aan 'traden' doen. Er zijn genoeg manieren om dit te doen, maar uiteindelijk draait het er allemaal om om zo mogelijk te backen en zo laag mogelijk te layen. En ondertussen zo min mogelijk risico lopen om verlies te kunnen maken.


Paar 'strategieën' die voor mij de afgelopen jaren goed werkten was het vrijspelen van bookie bonussen door de bonusbets telkens te layen op betfair om zo zonder risico de bonus vrij te kunnen spelen. Hier staat uitgelegd hoe ik het doe:


https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen


Een andere manier wat wel aardig ging was het anticiperen op odd drops. De early odds bij bookies en betfair in de gaten houden en inschatten of de odd wel goed ligt door te kijken naar de vorm/blessures/schorsingen etc bij een team. En dan backen/layen en hopen dat de odd beweegt naar waar je hem verwacht enals alles goed gaat weer voor de wedstrijd begint surewinnen.

Oddsites zoals oddsportal.com zijn hiervoor erg handig


Een andere manier wat wel aardig lijkt te lukken is het snel inplay traden. Ik probeer dan kleine surebets te maken tijdens een wedstrijd door te wachten op dode momenten en dan zo snel te backen en te layen met winst. Draait hier vooral om timing en dit werkt alleen bij actieve inplay markten. En ook alleen als je de wedstrijd ook echt live kunt kijken zonder vertraging op de stream / tv.


In dit topic ga ik gewoon al mijn tips posten m met traden winst te maken. Kunnen dus bonussen, verwachte odddrops of wat dan ook zijn. Ben benieuwd of hier op voetbalwedden nog meer mensen zijn die aan dit soort 'traden' doen of goede strategieën weten


Voor de basics van Betfair kun je in dit topic terecht: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/backen-layen-matchen-bij-betfair


En de bookie review is te lezen op: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfair

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
243 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Iemand nog wedstrijden waar de back odd van comeon hoger is dan de lay odd van betfair? Kon niet beter vinden dan Bolton - Bournemouth..
0 Vind ik leuk's
Waar heb je deze vandaan Harmn?
0 Vind ik leuk's

We are presenting the most accurate service of options to enhance your profit from sports arbitrage betting. We will provide you the option which guides you to the great achievements and handsome earnings. We are offering you a 100% guarantee on 100% free cost structure.

Bericht gewijzigd door wedden op do 21 dec. 2017, 23:27
0 Vind ik leuk's
Sure Bets

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.