Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Traden / Surewinnen op Betfair

Dit is het topic voor mensen die aan 'traden' doen. Er zijn genoeg manieren om dit te doen, maar uiteindelijk draait het er allemaal om om zo mogelijk te backen en zo laag mogelijk te layen. En ondertussen zo min mogelijk risico lopen om verlies te kunnen maken.


Paar 'strategieën' die voor mij de afgelopen jaren goed werkten was het vrijspelen van bookie bonussen door de bonusbets telkens te layen op betfair om zo zonder risico de bonus vrij te kunnen spelen. Hier staat uitgelegd hoe ik het doe:


https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen


Een andere manier wat wel aardig ging was het anticiperen op odd drops. De early odds bij bookies en betfair in de gaten houden en inschatten of de odd wel goed ligt door te kijken naar de vorm/blessures/schorsingen etc bij een team. En dan backen/layen en hopen dat de odd beweegt naar waar je hem verwacht enals alles goed gaat weer voor de wedstrijd begint surewinnen.

Oddsites zoals oddsportal.com zijn hiervoor erg handig


Een andere manier wat wel aardig lijkt te lukken is het snel inplay traden. Ik probeer dan kleine surebets te maken tijdens een wedstrijd door te wachten op dode momenten en dan zo snel te backen en te layen met winst. Draait hier vooral om timing en dit werkt alleen bij actieve inplay markten. En ook alleen als je de wedstrijd ook echt live kunt kijken zonder vertraging op de stream / tv.


In dit topic ga ik gewoon al mijn tips posten m met traden winst te maken. Kunnen dus bonussen, verwachte odddrops of wat dan ook zijn. Ben benieuwd of hier op voetbalwedden nog meer mensen zijn die aan dit soort 'traden' doen of goede strategieën weten


Voor de basics van Betfair kun je in dit topic terecht: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/backen-layen-matchen-bij-betfair


En de bookie review is te lezen op: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfair

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
243 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vivoex:
gaittie:
De tipico bonus hebben mensen daar ervaring mee?

Wat wil je weten?

Of die 100% bonus goed vrij te spelen is. Heb net die van Interwetten klaar en dat ging prima.
0 Vind ik leuk's
gaittie:
vivoex:
gaittie:
De tipico bonus hebben mensen daar ervaring mee?

Wat wil je weten?

Of die 100% bonus goed vrij te spelen is. Heb net die van Interwetten klaar en dat ging prima.

Die van tipico is goed te doen, als je een beetje zoekt en alert bent, vind je vast surebets.
Daarnaast kan je ook gewoon wedden, je moet je bonus 6x rondspelen (bij 100 storten 100 erbij), dan moet je een ROI van 84% hebben om alleen je storting eruit te halen ;-) :d
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Die van Tonybet is volgens mij wel lastig te doen?
Heb nog geen goede lay/back pick kunnen vinden
Met name live is het allemaal drama :P
Ik zit er aan te denken om te spelen op even/oneven, daarmee maak je denk ik het minst verlies mee :D
Als iemand een surebet heeft van tonybet, gooi em hier maar ff neer ;)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Die van Tonybet is volgens mij wel lastig te doen?
Heb nog geen goede lay/back pick kunnen vinden
Met name live is het allemaal drama :P
Ik zit er aan te denken om te spelen op even/oneven, daarmee maak je denk ik het minst verlies mee :D
Als iemand een surebet heeft van tonybet, gooi em hier maar ff neer ;)

Live moet je het niet proberen, ze gebruiken exact dezelfde live-odds als bet365, en die odds veranderen altijd snel.
Pre-match kan je er wel een aardig wat vinden op een zaterdag of zondag!
Moet je alvast voor morgen kijken, dan vind je er vast wel een paar
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
newtown +1.5 @1.95 is een mooie, niet een grove surebet, maar helpt om je bonus vrij te spelen :)

Ik ben trouwens meer van het valuebetten, de meeste odds die te lang blijven hangen winnen vaker (althans dat merk ik vaak), dus door niet te layen probeer ik substantieel meer te pakken!

EDIT: De odd is vrij snel weer gedaalt. Dit is dan ook het grootste nadeel met zoiets, de odds dalen meestal binnen 5 minuten dat je het hebt gevonden.. (logisch, want de bookmaker merkt dat er redelijk op wordt ingezet en laat dus de odd snel dalen)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Back Excelsior (tonybet) @ 2,45
Lay Excelsior (Betfair) @ 2,50
Inzet 50 euro, verlies 2,50 :D
0 Vind ik leuk's
dankuwel tonybet, ik blij, tonybet blij, 175 op betfair erbij! (via combi's)
0 Vind ik leuk's

Surebetje voor vannacht (Y)

odd inmiddels al naar 1,95 gedaald op Betfair!!

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 09:39
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Surebetje voor vannacht (Y)

odd inmiddels al naar 1,95 gedaald op Betfair!!

Hoe bereken je dan je inzet? :-$
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Bericht gewijzigd door wedden op do 21 dec. 2017, 23:27
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.