Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Traden / Surewinnen op Betfair

Dit is het topic voor mensen die aan 'traden' doen. Er zijn genoeg manieren om dit te doen, maar uiteindelijk draait het er allemaal om om zo mogelijk te backen en zo laag mogelijk te layen. En ondertussen zo min mogelijk risico lopen om verlies te kunnen maken.


Paar 'strategieën' die voor mij de afgelopen jaren goed werkten was het vrijspelen van bookie bonussen door de bonusbets telkens te layen op betfair om zo zonder risico de bonus vrij te kunnen spelen. Hier staat uitgelegd hoe ik het doe:


https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen


Een andere manier wat wel aardig ging was het anticiperen op odd drops. De early odds bij bookies en betfair in de gaten houden en inschatten of de odd wel goed ligt door te kijken naar de vorm/blessures/schorsingen etc bij een team. En dan backen/layen en hopen dat de odd beweegt naar waar je hem verwacht enals alles goed gaat weer voor de wedstrijd begint surewinnen.

Oddsites zoals oddsportal.com zijn hiervoor erg handig


Een andere manier wat wel aardig lijkt te lukken is het snel inplay traden. Ik probeer dan kleine surebets te maken tijdens een wedstrijd door te wachten op dode momenten en dan zo snel te backen en te layen met winst. Draait hier vooral om timing en dit werkt alleen bij actieve inplay markten. En ook alleen als je de wedstrijd ook echt live kunt kijken zonder vertraging op de stream / tv.


In dit topic ga ik gewoon al mijn tips posten m met traden winst te maken. Kunnen dus bonussen, verwachte odddrops of wat dan ook zijn. Ben benieuwd of hier op voetbalwedden nog meer mensen zijn die aan dit soort 'traden' doen of goede strategieën weten


Voor de basics van Betfair kun je in dit topic terecht: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/backen-layen-matchen-bij-betfair


En de bookie review is te lezen op: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfair

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
243 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En toen had ik de Interwetten bonus alweer vrijgespeeld

Kreeg €5.88 per 40 euro inzetten vrij. dus in totaal 5.88 * 5 = 29,40 - 4 (stortingskosten) = €25,40 winst. Met het layen op betfair ook niet echt verlies of winst mee behaald.
Deze bet verloop is trouwens wel het meest vervelendst. Het liefst zie ik alles bij de bookies verliezen en winnen bij betfair. Maar nu won ik dus alles bij de bookies en dan is het altijd uitkijken of ze je niet beginnen te naaien met limits of moeilijke uitbetalingen
0 Vind ik leuk's
Leuk topic Vivoex en leuk om te volgen (Y)
ga zo door, misschien dat ik binnenkort ook een keer een bonus vrij ga spelen ;)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Leuk topic Vivoex en leuk om te volgen (Y)
ga zo door, misschien dat ik binnenkort ook een keer een bonus vrij ga spelen ;)

Wat houdt je tegen :P
Volgens mij ben ik een beetje door de actieve bonussen lol... Maar mijn bankroll is inmiddels meer dan verdubbeld sinds de start van dit topic dus ik kan me vanaf nu wel meer gaan richten op het maken van surewins.
0 Vind ik leuk's
Interwetten limit wel snel, maar uitbetalen doen ze altijd netjes. Binnen 2 werkdagen staat het op je bankrekening.
Wel jammer dat je geen optimaal gebruikt hebt gemaakt van Interwetten. Ik pak makkelijk €10 per dag met Interwetten dmv surebets, terwijl ik gelimiteerd ben:)
Heb je trouwens ook de 100% bonus tot €100 gepakt @Interwetten?:)
0 Vind ik leuk's
En hier begint het gezeik al :P

Sneaky figuren daar bij interwetten. 2% eraf bij uitbetalingen via clickandbuy en 5 euro voor banktransfer. Zo snoep je aardig wat af ja...
Zag inderdaad dat ik er veel meer uit kon halen rouwit, maar was een beetje lui bezig. Maar klinkt goed dat het mogelijk is om zo makkelijk te surewinnen daar...ik blijf nog even hangen op interwetten om het te proberen.
En die 100% bonus is voor 1st deposit toch? Ik was al een tijdje lid daar, dus helaas niet voor mij
0 Vind ik leuk's
Voor 1st deposit inderdaad. Iedereen moet de 1e uitbetaling via je bank doen. Ik raad je aan om altijd uit te betalen naar je bankrekening, maar maak geen onnodige withdrawals (vanwege de 2% fee die je betaald als je geld stort) De 1e uitbetaling van de week is gratis (week is maandag - zondag bij Interwetten) (naar je bankrekening) (y)
0 Vind ik leuk's
rouwit:
De 1e uitbetaling van de week is gratis (week is maandag - zondag bij Interwetten) (naar je bankrekening) (y)

Ai daar had ik even op moeten letten. nu 5 euro betaalt voor storting naar bankrekening..
Ben nu all 4 dagen aan het wachten op uitbetaling van betway en 3 dagen op die van Interwetten...
0 Vind ik leuk's
Wat je voor uitbetalingen ook kan proberen is om opzettelijk een weddenschap te verliezen, die je dan natuurlijk wel layt bij Betfair. Op die manier hoef je niet te wachten op uitbetalingen. Nadeel is dan natuurlijk wel dat je zo'n bookmaker als Betway dan gratis geld cadeau doet, terwijl je ze dat eigenlijk misschien niet gunt.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Interwetten betaald binnen 2 werkdagen uit (voor de duidelijkheid) Als je Vrijdag een uitbetaling aanvraagt, krijg je je geld niet eerder dan wanneer je dat op Maandag ochtend doet;)
0 Vind ik leuk's
surebets tussen bwin en betfair (voor de bonus) zijn natuurlijk altijd welkom hier (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.