Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Traden / Surewinnen op Betfair

Dit is het topic voor mensen die aan 'traden' doen. Er zijn genoeg manieren om dit te doen, maar uiteindelijk draait het er allemaal om om zo mogelijk te backen en zo laag mogelijk te layen. En ondertussen zo min mogelijk risico lopen om verlies te kunnen maken.


Paar 'strategieën' die voor mij de afgelopen jaren goed werkten was het vrijspelen van bookie bonussen door de bonusbets telkens te layen op betfair om zo zonder risico de bonus vrij te kunnen spelen. Hier staat uitgelegd hoe ik het doe:


https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen


Een andere manier wat wel aardig ging was het anticiperen op odd drops. De early odds bij bookies en betfair in de gaten houden en inschatten of de odd wel goed ligt door te kijken naar de vorm/blessures/schorsingen etc bij een team. En dan backen/layen en hopen dat de odd beweegt naar waar je hem verwacht enals alles goed gaat weer voor de wedstrijd begint surewinnen.

Oddsites zoals oddsportal.com zijn hiervoor erg handig


Een andere manier wat wel aardig lijkt te lukken is het snel inplay traden. Ik probeer dan kleine surebets te maken tijdens een wedstrijd door te wachten op dode momenten en dan zo snel te backen en te layen met winst. Draait hier vooral om timing en dit werkt alleen bij actieve inplay markten. En ook alleen als je de wedstrijd ook echt live kunt kijken zonder vertraging op de stream / tv.


In dit topic ga ik gewoon al mijn tips posten m met traden winst te maken. Kunnen dus bonussen, verwachte odddrops of wat dan ook zijn. Ben benieuwd of hier op voetbalwedden nog meer mensen zijn die aan dit soort 'traden' doen of goede strategieën weten


Voor de basics van Betfair kun je in dit topic terecht: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/backen-layen-matchen-bij-betfair


En de bookie review is te lezen op: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfair

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
243 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En ook de 10bet bonus gisteravond vrijgespeeld door op van alles en nog wat in te zetten. Dus weer +100 erbij!
In augustus nu 200 euro aan bonus vrijgespeeld door VC, daf, doxxbet en 10bet. En heb ook ~100 winst met normale bets door een paar erg goede tips hier op VW. Totaal dus zo ongeveer+300 deze maand. wedseizoen 10/11 begint hiermee goed (h) Doel is om in September zelfde resultaat te halen door verder te gaan met bonushunten :P
Ben nu ook een excelletje aan het bouwen om alle resultaten nog nauwkeuriger bij te houden. Zal proberen een paar toffe grafiekjes te posten met het resultaat van Vivoex BV tot nu toe lol :P
Ik heb geen idee hoeveel mensen dit topic nou hebben doorgelezen, maar ik krijg het idee dat veel nog niet snappen wat ik nou precies aan het doen ben. Ik ga bij de volgende bonus die ik vrijspeel ff wat screens posten. Ik denk dat dat veel duidelijker is en leuker is om te volgen dan lappen tekst met edits.
En kan de topictitel verandert worden in "Bonushunten en traden met behulp van Betfair". Het is eigenlijk alleen maar bonushunten en indekken op betfair wat ik doe nu. Surewinnen kost teveel tijd en mijn bankroll op dit moment is er niet groot genoeg voor.
0 Vind ik leuk's
Gelukkig heb je geen problemen gehad met 10bet:)
Ik heb m'n bonus nog niet rondgespeeld bij DOXXbet, zit volgens mij wel al rond de 160euro. Staat even op een laag pitje op dit moment. Ik stuur altijd direct wanneer ik ergens een account maak een kopie van mijn ID en Bankafschrift, dan gaan de uitbetalingen en eventuele bonus bijschrijvingen ook een stuk vlotter:)
Interwetten is echt een heerlijke bookmaker, met die vage quotes hebben ze me al honderden euro's cadeau gedaan in zo'n 2 maanden.StanJames heeft ook een lekkere freebet bonus tot €50,- StanJames en Victor Chandler hebben ook vaak veel te hoge quotes, waar je optimaal van kan profiteren:) PAF kan je eventueel ook nog gebruiken, zij bieden een €10 risicoloze weddenschap aan. WilliamHill €25 freebet, Bet-at-Home 50% bonus tot €50, Betclic €20 risicoloze weddenschap, 888Sport heerlijke freebet basket bonus waar je in totaal 5free bets krijgt van €10. En ten slot, voor nu, de 100% bonus bij Tipico die heel gemakkelijk om te spelen is, omdat Tipico ook heel vaak de quotes langzaam aanpassen wanneer die bij Pinnacle, SBO, Dafabet etc dalen.
Als je straks meer accounts hebt, kan je ook surebetten met meerdere bookmakers dan alleen Betfair. Ik raad SBOBet en Dafabet echt aan voor het omspelen van bonussen en/of surebetten. Uitbetaling naar Moneybookers binnen een paar uur.
Succes ermee Vivoex! (Als ik alles over zou mogen doen, zou ik precies zo beginnen met wedden als jij nu doet:) )
0 Vind ik leuk's
[quote]Gelukkig heb je geen problemen gehad met 10bet
Wat voor problemen had je bij hun gehad? Ik was juist positief verrast daar, vooral met het livewedden gedeelte. Op het moment dat je een livebet plaatst en de odd daalt tijdens het verwerken van de bet, pakt hij hem nog gewoon op de odd dat je had. Dit heb ik nog bij geen enkele bookie gezien :O. Normaal krijg je dan een melding dat je bet gecancelled is en of je hem opnieuw wil pakken met de nieuwe odd. ook uitbetaling ging snel en makkelijk zonder gedoe met ID of utility bill
Vergeet trouwens niet als je een scan van je ID kaart opstuurt naar Doxxbet, ook de achterkant mee te sturen. Scheelt je weer 2 dagen wachten :P
[quote]Interwetten is echt een heerlijke bookmaker, met die vage quotes hebben ze me al honderden euro's cadeau gedaan in zo'n 2 maanden.
Hoe heb je die reload bonus weten te krijgen bij interwetten. Hoeveel heb je bij hun staan? Ik logde in na een lange tijd en maakte ff 20 euro over maar heb tot nu toe alleen een 50% reload bonus gehad voor de games gedeelte.
Weet je toevallig nog andere reload bonussen die nu lopen?
En klopt het dat SBO en Dafabet geen stortingsbonussen hebben? Kan er niks over vinden op hun sites.
[quote]Succes ermee Vivoex! (Als ik alles over zou mogen doen, zou ik precies zo beginnen met wedden als jij nu doet )
Thanks! Opzich wel jammer om te lezen in de chat en forum hier hoe beginnende wedders hun kleine bankrolls vergooien aan kansloze combo's. Dit terwijl zij juist op een eenvoudige, structurele manier winst kunnen maken met al die dikke 1ste storting bonussen waarmee de bookies lopen te smijten .
0 Vind ik leuk's
nvm...Betway bonus is alleen voor Ierland..
0 Vind ik leuk's
Als je een Moneybookers account hebt, kan ik je eventueel helpen om aan een minimale bonus van €6 te komen van Centrebet (die hebben sinds lange tijd geen bonus meer lopen).
Bij 10bet zijn 2 van mijn weddenschappen geannuleerd, zonder reden, terwijl de wedstrijd gespeeld was. Uiteraard waren ze beiden winnend. Dat kostte me zo'n €100. Daarna ben ik nog een paar keer boos geworden op de chat en heb ik mijn account gesloten.
Ik heb standaard een document met een kopie van mijn ID (voor en achterkant, hehe:p) + een printscreen van mijn bankafschrift.
Als je 10bet contacteert op de live chat, dan sturen ze je een email met een reload bonus code, meestal gaat het om 10%. Gisteren kreeg ik nog zo'n spammail voor 15%, maarja je snapt natuurlijk wel dat ik daar nooit meer terug kom. Zo 1, 2, 3 weet ik geen andere reload bonussen. Maar als ik iets tegenkom zal ik je zeker op de hoogte brengen.
Als Interwetten een reload bonus heeft, dan moet je op die link klikken. Dan lees je even die pagina door en klik je op deposit now zoiets;) Dan staat er, wanneer je je stortingsmethode hebt geselecteerd, de desbetreffende bonus(sen) die je vervolgens kan aanvinken waarna je je storting kan maken. Dan wordt de bonus automatisch geactiveerd.
Jammer genoeg had ik mijn Dafabet account aangemaakt toen er net geen bonus was, maar sinds begin deze maand hebben ze weer een bonus van, als ik het goed heb, 20% tot €400. Het is wel lastig om rond te spelen, maar voor surebetters is het makkelijk om te spelen. SBOBet heeft inderdaad geen bonus, maar wel heerlijke quotes evenals Dafabet.
Als ik jou was zou ik is een kijkje nemen bij arbusers.com, leuk om die topics is door te lezen. Er is ook een gedeelte waar de eigenaar van arbusers.com, genaamd ''Arbusers'' zijn ervaringen met 10tallen bookmakers heeft gegeeld, en dat ook nog steeds doet.
Succes!:)
0 Vind ik leuk's
vivoex:
nvm...betway bonus is alleen voor Ierland..
Gewoon inschrijven en €20,- storten, verder gewoon ook alle instructies voor die freebet van 20 euro volgen en je krijgt een gratis inzet van € 10,-. Ik kreeg dat althans wel. Volgens mij doen ze dat om gezeik te voorkomen, want in het Nederlands adverteren met een lokbonus van € 20 die helemaal niet geldig is voor Nederlanders is op zijn minst een dubieuze praktijk te noemen.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
''5. Beperkingen
5.1 Deze aanbieding, net zoals het gebruik van al onze producten, is alleen voor spelers ouder dan 18 jaar.
5.2 Deze aanbieding kan niet gecombineerd worden met andere aanbiedingen van Betway.com.
5.3 Betway geeft zichzelf het recht om een bonus te verlagen of een speler uit te sluiten van deelname aan een bonusactie, promotie of free bet te allen tijde, voor welke reden dan ook.
5.4 Deze aanbieding is alleen geldig voor spelers in Ierland.t
5.5 Deze Algemene Voorwaarden staan in directe verbinding met de reguliere Algemene Voorwaarden.
0 Vind ik leuk's
Jahaaaa, dat wisten we. Gewoon inschrijven en €20,- storten, verder gewoon ook alle instructies voor die freebet van 20 euro volgen en je krijgt een gratis inzet van € 10,-. Ik kreeg dat althans wel. Volgens mij doen ze dat om gezeik te voorkomen, want in het Nederlands adverteren met een lokbonus van € 20 die helemaal niet geldig is voor Nederlanders is op zijn minst een dubieuze praktijk te noemen.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Ik heb het even nagevraagd in de live chat. Daar werd mij verteld dat de €20 freebet ook geldig is voor Nederlanders. Dus wanneer je je eerste weddenschap plaatst tegen een quote van 1.70 of hoger en je weddenschap beëindigd is krijg je de €20 freebet automatisch bijgeschreven.
0 Vind ik leuk's
ah nice! thanks maar en rouwit. Ga hem gelijk spelen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.