Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EK actie Unibet: iedere dag een nieuwe promotie

Unibet houdt van 30 mei t.e.m. 6 juni elke dag een promotie i.v.m. het EK. Vandaag kan je bijvoorbeeld op de topscorer van het EK gokken, je kan ook meerdere keren inzetten op verschillende topscorers, en als Gomez uiteindelijk de topscorer wordt, krijg je al je geld dat je vandaag op de (verkeerde) topscorer hebt gezet, terug.
Let wel op, je moet in het unibet menu (met voetbal, american football, atletiek...) op zoek gaan naar 'happy days' en daar je weddenschap(pen) plaatsen, anders komen ze niet in aanmerking voor terugbetaling.
Zeker de moeite om deze actie de komende dagen te volgen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hypnotist86
Country flaghypnotist86 in 30-05-2012 09:59 Bookmakers
in 30-05-2012 09:59 Bookmakers
37 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
comeyer:
nottripping:
svenchenko:
comeyer:
Als Portugal wint krijg je geld terug. Duitsland staat ook wel hoog dus het betten wel waard! Tenzij nederland alles wint :-$ Denemarken verliest alles :) of misschien een gelijkspel :p

Groep C 1,50 voor groepwinst Spanje, indien Kroatie wint geld terug. Zie de Italianen die groep niet winnen, zeker na al dat gedoe met het omkoopschandaal. Lijkt me wel een mooi betje waard die 1,50.
Ook de 2,30 voor Rusland wint groep A, bij winst Griekenland geld terug is naar mijn mening een mooie.

Dit zin zeker mooie ja. Ik denk Rusland 1 en Griekenland 2. Dus dan past dit betje er prima bij hehe.
Kan je die weddenschappen combineren... nee zeker?

kan wel

niet dus
cratedigger:
nottripping:
we take a look
Edit: waar staat die 50% EK bonus tot max 40 eurie?

Al gevonden? het is mij ook niet geheel duidelijk :(

nee
0 Vind ik leuk's
-
Welke bonus? Ook voor bestaande klanten weer?
0 Vind ik leuk's
Dit staat in jullie mailtje: Unibet heeft een speciale EK promotie waarbij bestaande klanten maximaal 40 euro extra bonus kunt krijgen (50% bonus). Nieuwe klanten ontvangen maarliefst 60 euro bonus. Aanmelden / Info in ons forum
Als ik de link aanklikt dan kom ik dus hier en vraag ik me dus ook af:
nottripping:
we take a look
Edit: waar staat die 50% EK bonus tot max 40 eurie?

Staat (nog) niet bij een van de happy days aanbiedingen of uberhaupt ergens?
0 Vind ik leuk's
Zal komende dagen wel komen dan lijkt me. Zo niet, jammer dan.
(y)
0 Vind ik leuk's
-
Ik heb geen mail gehad en heb mn mail nu net doorgenomen. Anders had ik al een keer weer volgestort :p
0 Vind ik leuk's
De beste noteringen op de Outright Winner markt
Unibet biedt vandaag een 100% uitbetalingspercentage aan op de Outright Winner “Win” markt, dus krijg je gegarandeerd de beste noteringen.
En wat is nu de promotie? :p
Wat kan mij die uitbetalingspercentage schelen :p
0 Vind ik leuk's
Hallo
Ik heb een vraag voor de MODS op dit forum
Ik heb van (voetbalwedden) jullie een mail gekregen, daarin staat dat bestaande unibet klanten maximaal een 40 euro bonus krijgen.
Mijn vraag is op welke link moet ik me eigen aanmelden op gebruik te maken van die stortingsbonus.
MVG
0 Vind ik leuk's
ibrahimbel:
Hallo
Ik heb een vraag voor de MODS op dit forum
Ik heb van (voetbalwedden) jullie een mail gekregen, daarin staat dat bestaande unibet klanten maximaal een 40 euro bonus krijgen.
Mijn vraag is op welke link moet ik me eigen aanmelden op gebruik te maken van die stortingsbonus.
MVG

Same here. Kan het echt niet vinden
0 Vind ik leuk's
Kom op met die bonus :d :d :d :d :d
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
svenchenko:
comeyer:
Als Portugal wint krijg je geld terug. Duitsland staat ook wel hoog dus het betten wel waard! Tenzij nederland alles wint :-$ Denemarken verliest alles :) of misschien een gelijkspel :p

Groep C 1,50 voor groepwinst Spanje, indien Kroatie wint geld terug. Zie de Italianen die groep niet winnen, zeker na al dat gedoe met het omkoopschandaal. Lijkt me wel een mooi betje waard die 1,50.
Ook de 2,30 voor Rusland wint groep A, bij winst Griekenland geld terug is naar mijn mening een mooie.

Dit zin zeker mooie ja. Ik denk Rusland 1 en Griekenland 2. Dus dan past dit betje er prima bij hehe.
Kan je die weddenschappen combineren... nee zeker?
ik denk polen 2;)
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.