Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EK actie Unibet: iedere dag een nieuwe promotie

Unibet houdt van 30 mei t.e.m. 6 juni elke dag een promotie i.v.m. het EK. Vandaag kan je bijvoorbeeld op de topscorer van het EK gokken, je kan ook meerdere keren inzetten op verschillende topscorers, en als Gomez uiteindelijk de topscorer wordt, krijg je al je geld dat je vandaag op de (verkeerde) topscorer hebt gezet, terug.
Let wel op, je moet in het unibet menu (met voetbal, american football, atletiek...) op zoek gaan naar 'happy days' en daar je weddenschap(pen) plaatsen, anders komen ze niet in aanmerking voor terugbetaling.
Zeker de moeite om deze actie de komende dagen te volgen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hypnotist86
Country flaghypnotist86 in 30-05-2012 09:59 Bookmakers
in 30-05-2012 09:59 Bookmakers
37 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zie dat de bonus 50% is met max 50 euro :) of ik daar tevreden mee moet zijn? :p
0 Vind ik leuk's
comeyer:
Ik zie dat de bonus 50% is met max 50 euro :) of ik daar tevreden mee moet zijn? :p

Zou ik wel zijn, gewoon meepakken en bonus vrijspelen :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik gebruik hem ook wel, zal de mail afwachten
0 Vind ik leuk's
comeyer:
7 van de 7 goed ;-)
ik houd jullie op de hoogte van de bonus

Relaxed man! Ik had maar 4/7 dus helaas niets :(
Speler van het toernooi 1976???? Hoeveel rode kaarten in 1992??? Hoeveel eindrondes heeft Polen zich geplaatst??? pff wat een vragen zeg
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
comeyer:
7 van de 7 goed ;-)
ik houd jullie op de hoogte van de bonus

Relaxed man! Ik had maar 4/7 dus helaas niets :(
Speler van het toernooi 1976???? Hoeveel rode kaarten in 1992??? Hoeveel eindrondes heeft Polen zich geplaatst??? pff wat een vragen zeg

Ik ben wel relaxed :) Maar ik heb nog niks geen bericht over die 7/7 vragen goed :p
Voor mensen die play like a champion spelen komen sommige vragen bekend voor ;-)
En ik zie mezelf wel een beetje als EK en WK kenner :p
0 Vind ik leuk's
Gefeliciteerd! weer 7 van de 7 goed :)
0 Vind ik leuk's
Dit topic is gesloten.
Heb je een vraag over Bookmaker Unibet, stel deze in dit topic:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/unibet-algemene-informatie-en-vragen-1686/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.