Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet illegaal in Nederland?

Goedemiddag,
Ik lees net een paar artikelen van vorig jaar, dat Unibet verboden is in Nederland?
Wat is hier nog van waar? En wat betekend dit, als ik €100 of €200 van Unibet, naar mijn rekening wil overschrijven? Ben ik dan strafbaar of iets dergelijks?
Groet,
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vinnie
Country flagvinnie in 29-09-2013 15:23 Bookmakers
in 29-09-2013 15:23 Bookmakers
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-crew:
vinnie:
Dus als ik het goed begrijp (ook gelezen bij andere forums), hoef je niks op te geven tot €454. en alles erboven moet je aangeven bij de belastingdienst? (sorry als ik het fout heb, ben nooit zo goed in belastingzaken etc :p )

Voorbeeld 1:
Je maakt in de hele maand december een winst van 1000 euro. Je geeft dit op en betaald 29% kansspelbelasting = 290 euro.
Voorbeeld 2:
Je maakt in de hele maand januari een winst van 450 euro. Je hoeft geen belasting te betalen want de 450 euro ligt onder het bedrag van 454 euro die de belastingdienst als grens heeft gesteld.
Voorbeeld 3:
Je verliest in de hele maand februari totaal 1000 euro. Deze verliezen ('kosten') kunnen nergens mee verrekend worden.
Meer informatie:

Is het niet zo dat je belasting betaald over het bedrag boven de 454? Dus in dit voorbeeld, 29% van 446 = 130? Aangezien de eerste 454 euro's belastingvrij zijn.
0 Vind ik leuk's
knight876:
Gewoon alles via Moneybookers, credit card aanvragen en pinnen maar, niemand die er naar vraagt................. (y)

Is dat nog mogelijk? Ik heb gewoon via ideal geld gestort op unibet. Is het dan nog mogelijk om het gewonnen geld op moneybookers te plaatsen en via moneybookers naar je rekening.
Of moet je echt eerst via moneybookers storten op unibet en daarna is het pas mogelijk om geld terug te storten op moneybookers en zodoende op je rekening?
0 Vind ik leuk's
knight876:
Gewoon alles via Moneybookers, credit card aanvragen en pinnen maar, niemand die er naar vraagt................. (y)

Of gewoon 29% betalen, bij behoefte aan wit geld bijvoorbeeld. Maar goed, je kan maar beter zo lang mogelijk proberen buiten de radar te blijven (y)
0 Vind ik leuk's
belastingdienst volgd alles. dit dus ook ;)
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Voorbeeld 2 klopt alleen als je speelt bij de Toto. Bij ALLE andere online bookmakers moet je officieel gezien over elke euro die je maakt belasting betalen.. Dit staat ook gewoon op de website van de belastingdienst.

Overigens zal het wel of niet gebruik maken van skrill weinig uitmaken, tegenwoordig is het eerste wat ze aan je vragen of je internet rekeningen hebt....
0 Vind ik leuk's
mojos:
Overigens zal het wel of niet gebruik maken van skrill weinig uitmaken, tegenwoordig is het eerste wat ze aan je vragen of je internet rekeningen hebt....

Lol dan zeg je toch gewoon nee :d die e-wallets zijn buitenlands, dus dat kunnen ze niet controleren....
0 Vind ik leuk's
vinnie:
knight876:
Gewoon alles via Moneybookers, credit card aanvragen en pinnen maar, niemand die er naar vraagt................. (y)

Is dat nog mogelijk? Ik heb gewoon via ideal geld gestort op unibet. Is het dan nog mogelijk om het gewonnen geld op moneybookers te plaatsen en via moneybookers naar je rekening.
Of moet je echt eerst via moneybookers storten op unibet en daarna is het pas mogelijk om geld terug te storten op moneybookers en zodoende op je rekening?

Uit mijn hoofd, eerst via MB, maar dat hoeft geen wereldbedrag te zijn, ik ben ook later overgestapt.
thierryz1:
belastingdienst volgd alles. dit dus ook ;)

Ben ik niet zo bang voor wat later al werd gezegd, die e-wallets in het buitenland zijn niet te bereiken voor de fiscus.
0 Vind ik leuk's
ginryuu:
mojos:
Overigens zal het wel of niet gebruik maken van skrill weinig uitmaken, tegenwoordig is het eerste wat ze aan je vragen of je internet rekeningen hebt....

Lol dan zeg je toch gewoon nee :d die e-wallets zijn buitenlands, dus dat kunnen ze niet controleren....
Haha natuurlijk kunnen ze die e-wallets gewoon controleren. Jij denkt dat de Nederlandse overheid anoniem geld verkeer zou toestaan? Zowel met Skrill als Neteller zijn daar gewoon afspraken mee gemaakt.
Bij het registeren staat ook duidelijk in de voorwaarden dat als er om die gegevens word gevraagd zij die gewoon zullen geven. ;-)
0 Vind ik leuk's
knight876:
Ben ik niet zo bang voor wat later al werd gezegd, die e-wallets in het buitenland zijn niet te bereiken voor de fiscus.

Dat zou ik niet 100% willen zeggen, je weet niet wat er achter de schermen gebeurd. Dat ze inzicht hebben in meer dan je denkt lijkt me meer dan denkbaar.... het is echter de vraag hoe de NL en BE belastingdienst hier mee om gaat.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.