Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet Live Wedden

Hallo allemaal,
Ik zit bij Unibet al een tijdje. En doe daar aan Live Wedden maar sinds kort doet hij niet meer automatisch updaten als ik in het Live Wedden popup zit.
Ik moet telkens vernieuwen om te zien wat de odds zijn geworden
Iemand ervaring hiermee? een oplossing?
Remyx
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar remyx11
Country flagremyx11 in 31-10-2011 21:44 Bookmakers
in 31-10-2011 21:44 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat had ik ook, ik klikte dan op een andere wedstrijd, en dan weer terug klikken. is in iedergeval sneller dan vernieuwen.
Maar ben in middels gestopt met unibet.
0 Vind ik leuk's
Oke, maar jij had er dus niks voor?
Ja dit doe ik inmiddels al inderdaad. Maar dat hele venster is sloom maar goed..
0 Vind ik leuk's
Eerst was het gewoon normaal .
0 Vind ik leuk's
remyx11:
Ik moet telkens vernieuwen om te zien wat de odds zijn geworden. Iemand ervaring hiermee? een oplossing?

Ik heb hier zelf geen ervaring mee. Ik kan me voorstellen dat het flash gebeuren op de site wat kuren heeft, de kans is echter groter dat jouw eigen browser & flash player problemen geven.
Mogelijke oplossing:
1. Installeer de flash player opnieuw naar de laatste versie
2. Gebruik de laatste versie van je browser (eerst even updaten) en gebruik geen Internet Explorer!
Mocht het niet lukken dan zou ik dit probleem bij Unibet aangeven.
Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Unibet loopt hier wel weer gewoon normaal kreeg waren gisteren wat storingen en las dat ze bezig waren met onderhoud.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Dit topic is gesloten.
Heb je een vraag over Bookmaker Unibet, stel deze in dit topic:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/unibet-algemene-informatie-en-vragen-1686/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.