Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Probleem met Unibet: verkeerde geboorte datum opgegeven

Beste forummers,
Ik heb me speciaal voor dit probleem op dit forum aangemeld om te zien hoe andere mensen over mijn probleem denken en ik zal volledig open kaart spelen.
Ik ben nu zo’n 3 maanden lid van Unibet en dat gaat behoorlijk goed, heb 50 euro gestort 1 maand geleden en heb daar bijna 200 euro mee gemaakt. Maar dat terzijde.
17 Juni dit jaar ben ik 18 jaar geworden en dus oud genoeg om een Unibetaccount aan te maken.
Maar wat heb ik nou gedaan? Ik heb 16 juni zo rond 10 uur ’s avonds een account aangemaakt op Unibet met verder correcte gegevens, en dat ik dus 18 jaar was. Ik heb dus een geboortedatum van 16-06-94 opgegeven, terwijl mijn werkelijke geboortedatum 1 dag later is.
Heb dus 16-06-1994 ingevoerd als geboortedatum in de veronderstelling dat ik 2 uur later (op 17 juni) mijn geboortedatum kon veranderen in 17-06-1994.
Op dit moment was ik me er natuurlijk niet van bewust dat dit grote gevolgen kon hebben, anders had ik 2 uurtjes langer geduld gehad. (Op vrijwel elke andere gebruikerssite kun je je geboortedatum veranderen, maar bij goksites dus niet. Achteraf gezien heel logisch)
Voordat ik een account aanmaakte op unibet was ik best al gokverslaafd(niet heel zwaar hoor). Ik speelde altijd al met toto bij plaatselijke winkeltjes e.d. waar dat toegestaan was.
Weet niet meer wat me bezielde op 16 juni zo rond 22.00 uur, maar ik ben in ieder geval zo achterlijk geweest om uit nieuwsgierigheid alvast een kijkje te nemen naar alle wedmogelijkheden enzovoort.
Het meeste stomme is nog, dat ik in de 2 maanden die daarop volgden niks met m’n account heb gedaan i.v.m. een drukke periode. Dus dat maakt het nog pijnlijker dat ik op m’n láátste dag dat ik minderjarig een account op unibet aanmaakte.
Nu heb ik dus een paar dagen geleden uit laten betalen uit angst om vóór een id controle in ieder geval die 50 euro die ik stortte alvast terug te hebben. Want tijdens de dagen dat ik veel winst maakte herinnerde ik me dat ik dus een verkeerde geboortedatum had opgegeven.
Nadat ik heb uit laten betalen kreeg ik dus een mail om een id-kaart kopie te sturen en is m’n account niet meer toegankelijk.
Heb al aan een paar mensen om me heen gevraagd wat ik het best kan doen, sommigen zeiden id kaart vervalsen van 17 juni naar 16 juni, maar dat vind ik niet kunnen.
Dus ik denk dat er niks anders op zit om het verhaal bij Unibet uit te leggen en om ontzettend veel spijt te betuigen, want ik heb er afgelopen dagen zelfs slecht van geslapen.
Nou ben ik benieuwd hoe buitenstaanders hier tegenaan kijken, wrijf het er a.u.b. niet nog meer in voor zover dat al het geval is ;)
Zou ik enige kans hebben om mijn account terug te krijgen?
In ieder geval bedankt voor de moeite om dit te lezen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hwijers
Country flaghwijers in 2-09-2012 10:48 Bookmakers
in 2-09-2012 10:48 Bookmakers
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bedankt voor de reacties. Hier gooien we een slotje op.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.