Unibet probleem met uitbetalen: Account verificatie duurt lang
Hallo heb een unibet account al 3 jr en nu wilde ik wat uitcashen krijg ik dit :
Wij dienen enkele documenten in te zien om jouw account optimaal te beveiligen en te voldoen aan juridische en licentie-eisen.
We behandelen deze informatie te alle tijden uiterst vertrouwelijk - dit proces is enkel voor intern gebruik.
documenten reeds verstuurd maar krijg telkens terug van unibet dat ze het druk hebben .
ERG slechte ervaring met ze op dit moment ..
Wij dienen enkele documenten in te zien om jouw account optimaal te beveiligen en te voldoen aan juridische en licentie-eisen.
We behandelen deze informatie te alle tijden uiterst vertrouwelijk - dit proces is enkel voor intern gebruik.
documenten reeds verstuurd maar krijg telkens terug van unibet dat ze het druk hebben .
ERG slechte ervaring met ze op dit moment ..
04-05-2015 16:34 in Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik heb het toevallig ook, ben al jaaaaaren lid en nooit is er gevraagd om documenten. Ik was altijd in veronderstelling dat dat allang geregeld was, maar nu blijkt van niet. Dat ze er dus nu om vragen zal wel hun goed recht zijn, maar ben nu al een kleine week aan het wachten.