Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet probleem met uitbetalen: Account verificatie duurt lang

Hallo heb een unibet account al 3 jr en nu wilde ik wat uitcashen krijg ik dit :

Wij dienen enkele documenten in te zien om jouw account optimaal te beveiligen en te voldoen aan juridische en licentie-eisen.
We behandelen deze informatie te alle tijden uiterst vertrouwelijk - dit proces is enkel voor intern gebruik.

documenten reeds verstuurd maar krijg telkens terug van unibet dat ze het druk hebben .

ERG slechte ervaring met ze op dit moment ..
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rafael010
Country flagrafael010 in 4-05-2015 18:34 Bookmakers
in 4-05-2015 18:34 Bookmakers
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb het toevallig ook, ben al jaaaaaren lid en nooit is er gevraagd om documenten. Ik was altijd in veronderstelling dat dat allang geregeld was, maar nu blijkt van niet. Dat ze er dus nu om vragen zal wel hun goed recht zijn, maar ben nu al een kleine week aan het wachten.
0 Vind ik leuk's
Hmm oke had jij ook een cash out gedaan ?
0 Vind ik leuk's
rafael010:
Hmm oke had jij ook een cash out gedaan ?


Ja, en gisteren nog met iemand in de chat gezeten.
0 Vind ik leuk's
krijg vandaag deze mail :
Hartelijk dank voor het contacteren van Unibet’s klanten service.

Allereerst willen wij ons excuseren voor de lange wachttijd. Het is altijd ons streven is om documenten goed te keuren binnen 48 uur wanneer deze gevraagd zijn voor het verwerken van een opvraging. Omwille van recentelijke veranderingen omtrent de gebruikte licenties hebben wij echter van een groot aantal spelers tegelijk om deze documenten moeten vragen, terwijl dit voorgaand altijd steekproefsgewijs ging.

Vanwege het volume van documenten dat verwerkt moet worden duurt dit in sommige gevallen helaas langer dan de aangegeven 48 uur.

Hoewel de uiteindelijke beslissing of documenten goed zijn genomen moet worden door onze financiele afdeling, kunnen wij wel bevestigen dat deze er goed uitzien en voorzien dan ook geen problemen bij het verwerken hiervan. Wij kunnen hier geen garantie van geven, maar hebben wel een verzoek doorgestuurd naar onze financiele afdeling om uw documenten met spoed in behandeling te nemen.

Zodra uw documenten goedgekeurd zijn wordt uw opvraging ook direct verwerkt en uitbetaald, u moet uw opvraging vervolgens met 2 tot 5 bankwerkdagen op uw rekening zien verschijnen.

Onze vriendelijke dank voor uw geduld en begrip!
0 Vind ik leuk's
weer contact op de chat gehad :

Het wordt spoedig mogelijk behandeld. Maar gezien wij van vrijwel alle spelers tegelijk deze documenten hebben moeten vragen is het enorm druk..

Bullshit Als men MAAR zegt ontkennen ze al het voorgaande wat gezegd is ....
0 Vind ik leuk's
Ik was het vandaag een beetje zat en wilde de uitbetaling annuleren zodat ik op Juve - Real kon wedden. Zelfs dat kon niet meer omdat het in behandeling is. Dit terwijl ze in de email en chat zeggen dat je elk moment een uitbetaling kan canselen. Lekker vaag dus, mijn geld zweeft dus al bijna een week.
0 Vind ik leuk's
Ik heb een vraagje ik zit al zo'n 5 jaar bij Unibet zonder problemen met terugstorten en dergelijken.
Nu moet ik mijn ID opsturen om mijn account te verifieren, maar zit met een vraagje al mijn gegevens die kloppen, maar alleen mijn voornaam heb ik mijn roepnaam en niet mijn naam wat op mijn ID staat.
Zou dat problemen kunnen opleveren?
0 Vind ik leuk's
kevind:
Ik heb een vraagje ik zit al zo'n 5 jaar bij Unibet zonder problemen met terugstorten en dergelijken.
Nu moet ik mijn ID opsturen om mijn account te verifieren, maar zit met een vraagje al mijn gegevens die kloppen, maar alleen mijn voornaam heb ik mijn roepnaam en niet mijn naam wat op mijn ID staat.
Zou dat problemen kunnen opleveren?


Bij veel bookmakers wel, ik weet niet hoe unibet hiermee omgaat
0 Vind ik leuk's
-
Ik heb ook mijn roepnaam geregistreerd bij unibet, terwijl op mijn id mijn 2 volledige voornamen staan. Hebben ze destijds nooit een probleem van gemaakt. Ik heb overigens toen ik voor het eerst uit wilde betalen (al bijna 2 jaar geleden) mijn ID al op moeten sturen. Zaterdag nog een uitbetaling gedaan, zondagochtend was hij verwerkt en vandaag stond het op m'n rekening.
0 Vind ik leuk's
Ik heb altijd mijn roepnaam als voornaam ingevuld, dat klopt toch ook gewoon. Als op je idkaart je doopnamen staan gaan ze daar niet moeilijk over doen hoor, heb nog nooit meegemaakt dat 1 bookie daar een probleem van gemaakt heeft. Ik heb zeker bij 35-40 bookmakers gespeeld, dus maak je daarover maar geen zorgen.

Vaak als ik hier berichten leest dat bookmakers moeilijk doen is het bijna altijd of het betreffende lid stuurt niet genoeg/verkeerde documenten of het betreffende lid heeft (al dan niet bewust) iets verkeerds ingevuld tijdens het aanmelden bij de bookmaker (kan per ongeluk zijn gegaan natuurlijk).
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.