Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet probleem met uitbetalen: Account verificatie duurt lang

Hallo heb een unibet account al 3 jr en nu wilde ik wat uitcashen krijg ik dit :

Wij dienen enkele documenten in te zien om jouw account optimaal te beveiligen en te voldoen aan juridische en licentie-eisen.
We behandelen deze informatie te alle tijden uiterst vertrouwelijk - dit proces is enkel voor intern gebruik.

documenten reeds verstuurd maar krijg telkens terug van unibet dat ze het druk hebben .

ERG slechte ervaring met ze op dit moment ..
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rafael010
Country flagrafael010 in 4-05-2015 18:34 Bookmakers
in 4-05-2015 18:34 Bookmakers
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zojuist contact gehad met de chat er werd gemeld dat ik even die documenten moet opsturen.
Binnen 2 tot 5 dagen zou het goedgekeurd moeten zijn.
En over mijn roepnaam heeft hij doorgegeven aan de administratie dus het moet goedkomen.
0 Vind ik leuk's
Ik ben al meer dan 2 weken bezig met documenten opsturen en het is al meermaals geannuleerd. Mijn ID-kaart is inmiddels nu wel goedgekeurd maar mijn woonadres nog steeds niet. Zelfs bankafschriften keuren ze niet goed omdat het dan te onduidelijk is. Ik heb nu een screenshot gemaakt van een inlogsessie op DUO waar mijn adres duidelijk vermeldt staat. Ik vind het echt te schofterig voor woorden en ik ben meer dan klaar met Unibet. Ik ben al 7 jaar lid en ik heb het idee dat ze me gewoon keihard aan het naaien zijn.
0 Vind ik leuk's
Zo moeilijk is het toch niet om iets op te sturen waar je adres in combinatie met je naam op staat?
energie, gemeente, bankafschrifte etc.
0 Vind ik leuk's
Goed nieuws kreeg na vandaag wederom op de chat geklaagd te hebben .
het sign dat alles goed is en me geld er met 4 dgn opstaat ....
diegene die mij goed geholpen heb in de chat was Marijke ...
Misschien dat je naar haar kan vragen ..
0 Vind ik leuk's
Ik krijg die melding ook al enige tijd, maar heb daarna nog gewoon succesvolle uitbetalingen kunnen doen.

ik heb bij andere bookmakers overigens telefoonrekening gestuurd, aangezien daar je adres opstaat.
0 Vind ik leuk's
kevind:
Ik heb een vraagje ik zit al zo'n 5 jaar bij Unibet zonder problemen met terugstorten en dergelijken.
Nu moet ik mijn ID opsturen om mijn account te verifieren, maar zit met een vraagje al mijn gegevens die kloppen, maar alleen mijn voornaam heb ik mijn roepnaam en niet mijn naam wat op mijn ID staat.
Zou dat problemen kunnen opleveren?


Ik heb bij Napoleongames ooit het 'naam en voornaam' blijkbaar niet goed gelezen bij het aanmelden.
Hierdoor heet ik daar nu 'Tim Tim' in plaats van 'Tim Achternaam'. Heb daarover contact opgenomen met de klantenservice en het verhaal uitgelegd. Was ook bang dat dit problemen zou geven met uitbetalen. Zij konden dit niet veranderen zelf, omdat de gegevens die je invult bij de kansspelcommissie beheert worden ofzo.

Nadat ik een kopie van mijn paspoort opgestuurd had, was alles in orde. Mijn naam staat er nog altijd fout, maar heb al zeer regelmatig succesvol uitbetaald.

Mijn tip is dus: Leg de situatie goed uit via e-mail. Als zij zeggen dat het verder geen probleem is, bewaar deze e-mail dan goed :) Dan moet het allemaal goedkomen.
0 Vind ik leuk's
tino23:
Ik heb het toevallig ook, ben al jaaaaaren lid en nooit is er gevraagd om documenten. Ik was altijd in veronderstelling dat dat allang geregeld was, maar nu blijkt van niet. Dat ze er dus nu om vragen zal wel hun goed recht zijn, maar ben nu al een kleine week aan het wachten.
tino23:
Ik heb het toevallig ook, ben al jaaaaaren lid en nooit is er gevraagd om documenten. Ik was altijd in veronderstelling dat dat allang geregeld was, maar nu blijkt van niet. Dat ze er dus nu om vragen zal wel hun goed recht zijn, maar ben nu al een kleine week aan het wachten.


Vandaag pas de uitbetaling ontvangen, schandalig lang zeg. Nog nooit ergens zo lang moeten wachten op mijn geld, bijna 1,5 week.
0 Vind ik leuk's
Ja mee too TINO maar we hebben ons geld nu ..
(y)
0 Vind ik leuk's
Ook ik zit al anderhalve week te wachten en nog steeds niet klaar.
Schandalige gang van zaken over de rug van klanten :-@
Smoesjes als het is extreem druk dat doen ze toch zelf dan moeten ze maar minder controleren of meer mensen aan nemen.
Maar ze laten de klanten gewoon wachten mij zijn ze in ieder geval kwijt zodra het geld betaald is.
0 Vind ik leuk's
Ze hebben me zonet uitbetaald.
Acount wel permanent gesloten vanwege het overtreden van de regels..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.