Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet wil mij bellen

Hallo Allemaal
Ik zit met iets heel naars. Ik heb namelijk een account op mijn moeders naam dat ik gebruik om bij unibet te spelen. Ik heb dit lang geleden aangemaakt, waarbij ik toestemming kreeg van mijn moeder natuurlijk om te gokken. Verder wist ik ook niet dat dit een probleem zou geven omdat ik dacht dat unibet daar niet moeilijk over deed. Nu is het zo dat sinds korte tijd mijn account uit het niets geblokkeerd is. De reden: ik heb een jaar geleden met mijn eigen rekening er af en toe geld opgezet. Nu ik gestopt ben met spelen wilde ik al het geld dat er nog op stond, zo een honderd euro eraf halen, maar dit gaat dus niet. Ik heb daarvoor documenten opgestuurd van zowel mij als mijn moeder, die goed ontvangen zijn geweest en heb de situatie uitgelegd waarbij ik gewoon heb verteld dat zei erop speelt en ze af en toe geld stortte vanaf mijn rekening en het dan cash gaf aan mij. Echter nu wil unibet mij bellen. Namelijk naar mijn moeder. Het probleem is dat die mij wel toestemming heeft gegeven om te gokken onder haar naam maar zij niet weet dat ik er af en toe geld op heb gezet, over de jaren heen +- 400 euro die ik helaas er nu niet meer op staan, heb er nog een kleine 150 ervan op staan. Nu wil ik niet dat zij dit te weten komt. Daarom vroeg ik mij af, wat unibet je zoal vraagt als ze je bellen en ze het over je bedragen hebben. Ik zou die honderd euro namelijk graag terug willen ook omdat het zeker geen winst is dat ik gewonnen heb, maar gewoon geld dat ooit gestort is geweest. Zou iemand mij misschien kunnen helpen want ik weet echt niet wat ik moet doen :/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar fraxlintex
Country flagfraxlintex in 26-05-2017 22:38 Bookmakers
in 26-05-2017 22:38 Bookmakers
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wees een man en wees eerlijk naar moeders.. ;-)
0 Vind ik leuk's
Money, Pussy, Alcohol.. I Had A Dream, I Had It All
Goede tip van whoog! Ga je goed kerel.
Eerlijk zijn tegen iedereen, kom je het verst mee. Ze zal er wel begrip voor hebben neem ik aan, gebeurd is gebeurd!
0 Vind ik leuk's
Gewoon niet slim. Als je minderjarig bent mag je niet gokken.
0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...
Jullie hebben gelijk! Heeft er iemand dan enig idee wat er gevraagd/besproken wordt, kwestie van mijn moeder voor te bereiden op het gesprek?
0 Vind ik leuk's
Wanneer het account aangemaakt is, antwoord op beveiligingsvraag, wat is de laatste weddenschap? Hoeveel ingezet op wie? Wanneer laatste storting gemaakt?

Zijn een aantal vragen die ik over de telefoon kreeg.

Misschien dat er nog meer ervaringen zijn in het topic van Unibet, gebruik de zoekfunctie.
0 Vind ik leuk's
moistert:
Wanneer het account aangemaakt is, antwoord op beveiligingsvraag, wat is de laatste weddenschap? Hoeveel ingezet op wie? Wanneer laatste storting gemaakt?

Zijn een aantal vragen die ik over de telefoon kreeg.

Misschien dat er nog meer ervaringen zijn in het topic van Unibet, gebruik de zoekfunctie.


Heb al gezocht maar vind niet meteen iets, duurt dat bellen lang?
0 Vind ik leuk's
Dit soort vragen horen in het algemene topic over Unibet (zoals ook al aangehaald werd). Dit topic gaat op slot, je laatste bericht komt in dit topic: https://www.voetbalwedden.net/topic/unibet-algemene-informatie-en-vragen-1686/8/.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.