Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verkeerde geboortedatum bij Unibet opgegeven

Beste,
Ik heb bij unibet een account welke staat op 5-11-1993, mijn echte geboortedatum is 5-11-1994. Ik ben hier al een keer voor geblokkeerd maar kon weer inloggen toen ik 18 was. Nu dacht ik dat ze dan wel de geboortedatum veranderd hadden.
Ik heb toen voor 2400 euro gegokt en er 3900 euro uitgehaald. Toen ik dit op ging vragen moest ik mij verifiëren met mijn ID en een afschrift. Ik heb dit opgestuurd en zag even later dat mijn geboortedatum op de website niet was veranderd.
Heb toen unibet opgebeld en gevraagd of ze dit konden veranderen en dat ik hier eerder al mee te maken heb gehad. De mevrouw blokkeerde meteen mijn account en zei dat ik fout zat en dat de desbetreffende afdeling erover gaat of ik mn geld wel krijg.
Is hier al eerdere ervaring mee?
Alvast bedankt,
Marijn
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar marijng
Country flagmarijng in 14-02-2013 08:01 Bookmakers
in 14-02-2013 08:01 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik denk eerlijk gezegd dat je dat geld kwijt bent. Unibet is in dat soort dingen behoorlijk streng.
Jammer, volgende keer beter alles goed invullen.
0 Vind ik leuk's
Denk dat unibet hier streng in is. Waarschijnlijk is die fout met je geboorte jaar een fout geweest met opzet, omdat je alleen kan gokken als je 18 bent. wat een geboorte jaar foutief invullen dat is mezelf nog nooit gebeurd.
Denk dat unibet dit ook zo zal zien, ik hoop voor je het beste, en nogmaals je verhaal uit te leggen aan de klantenservice.
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Heb je nog contact gehad met Unibet over deze kwestie?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Marijn,
Ik heb persoonlijk precies hetzelfde gehad. Had idd ook geboortejaar jaartje eerder gezet omdat ik nog 17 was. Ik was na 2 maanden erg gelukkig, ik kreeg te horen dat ik alle stortingen die ik deed voor mijn 18e, terugkreeg. + het geld kreeg ik wel gewoon uitbetaald. Alleen was het bij mij totaal 600 euro, en bij jou iets meer. Ik hoop ook op het beste voor jou.
Wil graag weten hoe t bij jou verder afloopt.
Jesper.
0 Vind ik leuk's
Wie niet waagt, wie niet wint..

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.