Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

(bewuste) Vertraging Unibet document controle?

Goede middag iedereen,

Ik heb afgelopen donderdag 25-5 een uitbetaling gedaan. Nooit eerder is mij gevraagd documenten online te zetten. Natuurlijk snap ik dat dat wel nodig is en terecht is dat die zijn gekoppeld aan mijn account. Nu is het bedrag aardig groot en hebben ze er dus om gevraagd. Donderdag heb ik 's middags de documenten online gegooid. Goed gekeurd door de live chat mensen en nu nog goedgekeurd worden door de financiële afdeling.

Ik heb mijn gegevens correct ingevuld en zijn overeen met mijn documenten. Ik heb mij altijd aan de regels gehouden etc.

Mijn vraag is of dit ook echt binnen de 3-5 beloofde werkdagen word verwerkt. Hebben andere mensen ervaring met Unibet en dit soort dingen ? Hebben zij een vertraging strategie om mij zo lang mogelijk te laten wachten ? Moet ik nog rekening houden met andere dingen ? Aangezien mijn 'withdrawal' nog al haast heeft kan ik hier niet te lang op wachten ;P

Ben ik nu te angstig of ik kan er van uitgaan dat dit vandaag/morgen wel behandeld word en het dan op de rekening staat ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar coppersan
Country flagcoppersan in 29-05-2017 12:02 Bookmakers
in 29-05-2017 12:02 Bookmakers
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Aangezien ik veel negatieve berichten lees over Unibet vrees ik een beetje dat ze zoveel mogelijk gaan vertragen.
0 Vind ik leuk's
De verhalen hier op de site komen vooral van mensen die verkeerde gegevens hebben opgegeven bij het aanmaken van het account (de laatste tijd).
Simpelweg terecht dus als een account hierdoor gesloten wordt.

Zelf heb ik nooit problemen met unibet gehad. Ook betalingen ontvangen binnen 3-5 dagen.
Als alles klopt zoals je zegt, zal het denk ik gewoon binnen die dagen bij geschreven zijn (y)
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Inderdaad zoals hierboven vermeld! Betalen binnen enkele dagen gewoon uit als alles klopt. Zijn verder ook niet de moeilijkste
0 Vind ik leuk's
Laatste tijd hebben ze hier wat vertraging mee
0 Vind ik leuk's
Heb toch ook een paar dagen moeten wachten om mijn documenten te verifiëren. Hebben zelfs een document (dat in mijn ogen correct was) afgekeurd om god weet welke reden.

Als ik mij niet vergis was het trouwens de 2e maal dat ik mijn gegevens heb moeten doorsturen.

Uitbetaling daarentegen ging wel supervlot.
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Dank jullie voor de 'hoop'
0 Vind ik leuk's
Dag 5, nog niks. ze geven aan dat het druk is. Hoe moeilijk is het nou om 2 documenten te controleren ?!
0 Vind ik leuk's
Nu 7 dagen geleden van de uitbetaling. Withdrawal nog on hold. Mijn ID kaart goedgekeurd maar adres documenten afgewezen met de reden dat deze niet
duidelijk genoeg was voor hun.
In de live chat gesproken met Pearl. Zij vond dat de foto van mijn adres (brief belastingdienst) harstikke duidelijk was en ze heeft hem persoonlijk
goedkeuring gegeven en hem terug gestuurd naar de financiële afdeling waar hij ook goed moet worden gekeurd.

Zijn ze nou echt bezig met vertragingstechnieken toe te passen op dit voor hun kleine bedrag ? Wat moet ik nou dan ? Ik word er gek van. Elke dag maar weer erom vragen. Totaal niet klantvriendelijk. Bah..

0 Vind ik leuk's
Geduld jonge geduld..... Dit soort dingen duren bij bookies nou eenmaal 1 a 2 weken (heb zelf eens 3 maand moeten wachten bij 1xbet, nooit gokken hier trouwens).

Het schiet niet op om er elke dag om te vragen, zodra het hun uitkomt en ze hebben er tijd voor dan doen ze het. Hier kan je niks aan doen, deze machtspositie hebben de bookies nou eenmaal.

0 Vind ik leuk's
Unibet was altijd een top bookmaker maar de laatste jaren is vooral de chat een drama. Ik werd laatst een week uitgesloten omdat ik te vaak op de chat kwam om vragen te stellen. Ene Daniel van de chat wilde indruk maken op iemand denk ik en hij vond dat ik een week maar niet mocht komen en ging gewoon mijn account sluiten voor een week. Sinds toen speel ik via Betsson die wel normaal met mij omgaan :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.