Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

(bewuste) Vertraging Unibet document controle?

Goede middag iedereen,

Ik heb afgelopen donderdag 25-5 een uitbetaling gedaan. Nooit eerder is mij gevraagd documenten online te zetten. Natuurlijk snap ik dat dat wel nodig is en terecht is dat die zijn gekoppeld aan mijn account. Nu is het bedrag aardig groot en hebben ze er dus om gevraagd. Donderdag heb ik 's middags de documenten online gegooid. Goed gekeurd door de live chat mensen en nu nog goedgekeurd worden door de financiële afdeling.

Ik heb mijn gegevens correct ingevuld en zijn overeen met mijn documenten. Ik heb mij altijd aan de regels gehouden etc.

Mijn vraag is of dit ook echt binnen de 3-5 beloofde werkdagen word verwerkt. Hebben andere mensen ervaring met Unibet en dit soort dingen ? Hebben zij een vertraging strategie om mij zo lang mogelijk te laten wachten ? Moet ik nog rekening houden met andere dingen ? Aangezien mijn 'withdrawal' nog al haast heeft kan ik hier niet te lang op wachten ;P

Ben ik nu te angstig of ik kan er van uitgaan dat dit vandaag/morgen wel behandeld word en het dan op de rekening staat ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar coppersan
Country flagcoppersan in 29-05-2017 12:02 Bookmakers
in 29-05-2017 12:02 Bookmakers
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
money-is-funny:
Geduld jonge geduld..... Dit soort dingen duren bij bookies nou eenmaal 1 a 2 weken (heb zelf eens 3 maand moeten wachten bij 1xbet, nooit gokken hier trouwens).

Het schiet niet op om er elke dag om te vragen, zodra het hun uitkomt en ze hebben er tijd voor dan doen ze het. Hier kan je niks aan doen, deze machtspositie hebben de bookies nou eenmaal.



Heeft niets met geduld te maken, het heeft wel degelijk iets te maken met nalatigheid vanuit Unibet. Zoals je kon lezen waren zijn documenten gewoon valide, alleen vond zo'n pipo financiële afdeling het niet ok. Dat is ook gewoon hoogst irritant. Kan me voorstellen dat Coppersan daar moe van wordt.
0 Vind ik leuk's
Dit gebeurd constant pauperclown. Bij heel veel bookies. Waar ze kunnen vertragen of moeilijk kunnen doen, dan doen ze dat. Of het nou bij validatie gaat van je account of van je uitbetaling of beide.
Ik heb dit al erg vaak meegemaakt dat ik minimaal 1 a 2 weken moet wachten op antwoord of telkens weer andere documenten moet opsturen. Als je wat langer in het wereldje zit dat weet je dat je wel degelijk geduld moet hebben met bookies. Helaas kunnen ze vrijwel alles doen hoe het hun uitkomt.

Dat het irritant is is een feit maar Coppersan moet weten dat je hier nou eenmaal niks aan kan doen. Mocht hij in zijn bet carrière bij andere bookies gaan gokken dan zal dit vaker voorkomen.
0 Vind ik leuk's
money-is-funny:
Dit gebeurd constant pauperclown. Bij heel veel bookies. Waar ze kunnen vertragen of moeilijk kunnen doen, dan doen ze dat. Of het nou bij validatie gaat van je account of van je uitbetaling of beide.
Ik heb dit al erg vaak meegemaakt dat ik minimaal 1 a 2 weken moet wachten op antwoord of telkens weer andere documenten moet opsturen. Als je wat langer in het wereldje zit dat weet je dat je wel degelijk geduld moet hebben met bookies. Helaas kunnen ze vrijwel alles doen hoe het hun uitkomt.

Dat het irritant is is een feit maar Coppersan moet weten dat je hier nou eenmaal niks aan kan doen. Mocht hij in zijn bet carrière bij andere bookies gaan gokken dan zal dit vaker voorkomen.


Volgens mij heeft hij juist wel wat gedaan door in de chat te gaan met een andere medewerker. Deze persoon bleek wel te willen meedenken en heeft met zijn permissie de documenten alsnog doorgestuurd naar de financiele afdeling. Dat heet doorpakken en heeft niets met geduld te maken.
0 Vind ik leuk's
We wachten af met wat voor onzin ze straks weer mee aankomen :) Heb verder nog geen antwoord terug gehad maar ik houd me maar even stil in de chat / e-mail voor nu.
0 Vind ik leuk's
Gister contact gehad met de Engelse chat. Heeft mij zeer vriendelijk geholpen. Ene 'John' ! En deze kon mijn document gelijk doorsturen naar de afdeling waar zij hem gelijk gingen controleren ? Snap er niks van haha ! Dacht dat dat absoluut niet kon.. Maargoed ! Vandaag dus binnengekomen.

Documenten zijn allemaal goed gekeurd en ik blijf dus op Unibet spelen aangezien ik nu nergens meer last van heb.

Topic gesloten ? :)
0 Vind ik leuk's
coppersan:
Gister contact gehad met de Engelse chat. Heeft mij zeer vriendelijk geholpen. Ene 'John' ! En deze kon mijn document gelijk doorsturen naar de afdeling waar zij hem gelijk gingen controleren ? Snap er niks van haha ! Dacht dat dat absoluut niet kon.. Maargoed ! Vandaag dus binnengekomen.

Documenten zijn allemaal goed gekeurd en ik blijf dus op Unibet spelen aangezien ik nu nergens meer last van heb.

Topic gesloten ? :)


Fijn dat het is gelukt en goed dat je toch hebt doorgepakt. Fuck de bureaucratie. :p
0 Vind ik leuk's

Net weer slechte service van Hidde op unibet chat. Wat een dramaqueen is dat hey. Vraag je paar dingen wat belangerijk is gaat ie steeds zeggen waarom vraag je dat waarom kom je naar de chat? Chat is er om vragen te stellen en support zou ons moeten helpen op de chat maar deze gast die praat naar en sluit dan de chat zodat je maar opnieuw 15 min in de wacht moet. Dan weten jullie alvast niet door Hidde laten

helpen op unibet!!!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.