Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker Victor Chandler

Als je lid wordt van Victor Chandler dan kun je wekelijks meespelen met beatvictor competition. Je moet dan alle Engelse Premier League wedstrijden voorspellen, de uitslag en als je dat beter hebt gedaan dan victor chandler dan krijg je een vrije weddenschap van 5 euro.

Als je die weddenschap inzet op bv een qoute van 5 dan win je 5x5 =25 minus je inzet van 5 = 20 dus.

Als je dus die 5 inzet op een qoute van 1.20 dan win je dus 6 minus je inzet van 5 = 1 euro winst... Iets om in de gaten te houden dus.

Ik heb ook laten uitbetalen bij VC en hij werkt snel en correct. Hij volgt ook tippers op tipsites en stelt daarbij zijn tips vast. Hij biedt ook wel eens Nederlands vrouwenvoetbal of jeugdvoetbal aan, das vaak op maandag en donderdag, beetje lege dagen.

VC heeft best leuke weddenschappen maar niet alle weddenschappen, wel erg veel competities, ook zuid-amerika.

http://www.victorchandler.com/vcbet/en-gb/sports/market/240

en daarna kun je bij beatvictor lid worden:
http://www.beatvictor.com/

Zelf heb ik al een paar keer gewonnen, zo donderdag of woensdag heb je het meestal.

Het spel geldt voor het weekend en is geheel gratis.

Prima bookmaker, die nog wat onbekend is in Nederland, check him out!

Lijkt me leuk als je post als je ook lid van hem bent geworden, ik verdien hier trouwens niks aan hoor!

Gratis spelletje!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar totoboy1970
Country flag totoboy1970 in 14-12-2010 18:17 Bookmakers
in 14-12-2010 18:17 Bookmakers
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb weleens gepokerd bij Victor Chandler maar nog geen weddenschappen gespeeld. Als deze bookmaker iedereen goed bevalt dan zou het ook handig zijn als Victor Chandler in het odds vergelijken menu komt te staan. Zodra ik deze bookmaker wat meer gebruikt heb zal ik mijn bevindingen erover hier posten.
0 Vind ik leuk's
Unibet
geen interesse:P
0 Vind ik leuk's
Als je geen interesse hebt waarom reageer je dan uberhaupt eigenlijk loulou??

on topic;

Vind dat er eigenlijk nog wel veel meer bookmakers bij het onderdeel alle bookmakers mogen komen want pinaccle bijvoorbeeld staat e volgens mij ook niet bij en die geeft toch ook wel redelijk hoge quotes.. dus hoop dat deze bookmaker ook mooie quotes aanbiedt dan zal ik daar ook even naar kijken deze week iig|:D
0 Vind ik leuk's
=
[quote]geen interesse:P

Loulou het moeten wel forumpost zijn die iets bijdragen dit zijn snel zinnetjes intypen om een zo snel mogelijk de 5 euro freebet te ontvangen. De admin kan namelijk alle berichten zien en weet niet of hij het dan wel goedkeurd als hij het wel goedkeurd dan heb je mazzel. In de voorwaarden staat namelijk toch echt dat het forex post moeten zijn die iets bijdragen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Avatar totoboy1970
totoboy1970 Topic starter Geplaatst 16 dec. 2010 om 17:35
ik begrijp dat sommige mensen met hogere bedragen spelen maar voor kleinere spelers liggen er veel leuke bonussen en spelletjes gratis ter beschikking.

Nooit zal ik je naar een onbetrouwbare bookmaker doorverwijzen.

Er is een bookmaker waar je $50 vrij geld krijgt, enorm opdringerige operators en duistere dingen. Ik promoot ze nooit en te nimmer maar zal ze ook niet openlijk neerhalen.

Dit zijn gewoon leuke spelletjes waar je vrij geld kan verdienen, bij betrouwbare, nagetrokken en geteste bookmakers, leuk voor een wat kleinere speler.
0 Vind ik leuk's
[quote]Nooit zal ik je naar een onbetrouwbare bookmaker doorverwijzen. De bookmakers die je aanprijst zijn allemaal prima en vertrouwd (y)
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik wil mij ook al een tijdje aanmelden bij VC, omdat vaak de quotes volgens mij ver boven gemiddeld liggen. En nu met beatvictor ga ik het zeker doen.

Heb alleen een vraag over de free bet die je krijgt. Moet je dan het hele bedrag 1 keer inzetten? Of mag je het splitsen over meerdere bets, als het maar boven een bepaalde quote ligt? Dat kan ik niet echt opmaken uit de terms.

Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Dit klinkt goed, ik ga zeker even kijken
0 Vind ik leuk's
Klopt het dat ik nu niet kan kiezen voor wedstrijden bij beatvictor?
0 Vind ik leuk's
Hmm, vorige keer gingen er maar 3 wedstrijden door. Ik had er 1 goed:) en die Victor had alles fout. Kreeg dus 5 euro free bet. Die zette ik in op een quote van 2.10, maar verloor hem helaas;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.