Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

vraagje over de Algemene Voorwaarden

Hi, dit klinkt misschien verdacht, maar ik vraag dit puur uit nieuwsgierigheid. In de Algemene Voorwaarden (sport) staat bij wie er niet mogen wedden:

Inleggen op evenementen waaraan de gokker deelneemt ("deelnemen" in deze zin slaat op personen die betrokken zijn als sporter, atleet, eigenaar, trainer of functionaris van een deelnemende club), of in opdracht van een deelnemer aan het evenement is niet toegestaan.

en daaropvolgend de zin

Als uitbreiding daarop, mogen weddenschappen op een (beker-)competitie of andere evenementen, waaraan de betreffende club/organisatie meedoet, niet worden geplaatst door of in opdracht van personen die als deelnemer van het betreffende evenement worden aangemerkt.

Wat is precies het verschil tussen deze twee, wat precies is de 'uitbreiding''?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar koekiemonster
Country flagkoekiemonster in 24-05-2010 13:48 Bookmakers
in 24-05-2010 13:48 Bookmakers
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja, dit is een lastige. Ik denk dat ze bedoelen dat je, wanneer je bijvoorbeeld een spelersvrouw van suarez (Ajax) bent, niet mag inzetten op wedstrijden van Ajax maar ook niet op de wedstrijd NEC- Vitesse aangezien de clubs in dezelfde competitie als Ajax spelen.

Eens? Hoezo vraag je dit trouwens? Buurman van Martin jol?
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Haha nou misschien, ik woon wel in Den Haag namelijk. maar zoals ik zei, nieuwsgierigheid.

Ik kwam 't tegen toen ik zocht naar een ander regelement, namelijk of als ik nu inzet op NL als winnaar van 't WK, met nu 11x de inzet, Bwin dit aantal ineens kan aanpassen naar bijv. 5x de inzet.

Maargoed, in het tweede gedeelte staat (beker-)competitie of andere evenementen, oftewel, competities zijn ook evenementen, en daarover staat al wat in het eerste gedeelte. Er staat daar niet duidelijk dat het om enkele wedstrijden gaat, en de aanvulling over gehele competities.

0 Vind ik leuk's
Dag koekiemonster, ten eerste welkom op het forum! Ik snap je verwarring in deze algemene voorwaarden, ik kan ook niet echt duidelijk hebben wat de aanvulling van de tweede alinea is t.o.v. de eerste.

Volgens mij kan Bwin de noteringen, nadat je een weddenschap hebt geplaatst, niet achteraf gaan aanpassen zonder controle van jou. Ik weet van FC-wydad (fouad) dat Bwin laatst een foute notering op hun site had staan, hier heeft hij vervolgens iets van 100 euro op ingezet en de weddenschap bleef gewoon staan, hij won dan ook. Niet veel later had Bwin dit ook door en heeft de notering snel aangepast, foutje bedankt dus.

Misschien dat je hier wat aan hebt ;-)

Speel je alleen bij Bwin of ook bij andere bookmakers?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]Dag koekiemonster, ten eerste welkom op het forum! Ik snap je verwarring in deze algemene voorwaarden, ik kan ook niet echt duidelijk hebben wat de aanvulling van de tweede alinea is t.o.v. de eerste. Volgens mij kan Bwin de noteringen, nadat je een weddenschap hebt geplaatst, niet achteraf gaan aanpassen zonder controle van jou. Ik weet van FC-wydad (fouad) dat Bwin laatst een foute notering op hun site had staan, hier heeft hij vervolgens iets van 100 euro op ingezet en de weddenschap bleef gewoon staan, hij won dan ook. Niet veel later had Bwin dit ook door en heeft de notering snel aangepast, foutje bedankt dus. Misschien dat je hier wat aan hebt ;-) Speel je alleen bij Bwin of ook bij andere bookmakers?

Ja klopt helemaal vw crew.. nadat je je bet hebt afgesloten kunnen ze het niet meer veranderen.. ze kunnen wel tussentijds je de notering veranderen..
Best logisch bijvoorbeeld:

dinsdags..:
Barcalona - Getafe quotes: 1.40 3.40 6.20

donderdags zie je dat de notering is veranderd naar: 1.35

Miss heb je dr wat aan..
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Wat ik vaak zie is dat Bwin de verkeerde aanvangstijden van de wedstrijden heeft. Bijvoorbeeld met Nigeria - Saoedi-Arabië. Bij Bwin stond dat ie om 12:00 begon. Hij begint echter om 19:00. Maar om 12:00 is de wedstrijd weggehaald en kun je er dus niet meer op inzetten, terwijl hij pas 7 uur later begint. Vind ik altijd erg irritant want het komt redelijk vaak voor.
0 Vind ik leuk's
[quote]Wat ik vaak zie is dat Bwin de verkeerde aanvangstijden van de wedstrijden heeft. Bijvoorbeeld met Nigeria - Saoedi-Arabië. Bij Bwin stond dat ie om 12:00 begon. Hij begint echter om 19:00. Maar om 12:00 is de wedstrijd weggehaald en kun je er dus niet meer op inzetten, terwijl hij pas 7 uur later begint. Vind ik altijd erg irritant want het komt redelijk vaak voor.

Vreemd..je zou toch anders verwachten van Bwin...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ok dat is wellicht de reden dat het hier op voetbalwedden in het quotes vergelijken systeem ook soms verkeerd staat. Het systeem haalt alle info van de bookies waarna het hier in het systeem komt te staan. Gelukkig gaat het maar om een klein % van de wedstrijden dus dat is weer een meevaller.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.