Welke bookmaker is volgens jou de beste?
Mijn vraag is simpel: aangezien ik zelf nog niet echt thuis ben in bookmakers (als ik dingen als 'Titanbet' of 'Partybet' lees dan heb ik daar nog nooit van gehoord) vraag ik het aan jullie.
Wat is jouw favoriete bookmaker en waarom?
Met welke bookmakers werk je?
Welke raad je mij aan?
07-12-2010 12:05 in Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik werk met een groot aantal bookmakers en heb overal wat geld op staan. Bij de ene bookmaker meer dan bij de andere. De reden hiervoor is dat ik op deze manier altijd de beste odds kan spelen, dit levert op lange termijn absoluut een leuke winst op (ten opzichte van het spelen bij één bookmaker).
Unibet vind ik erg fijn, snelle website, overzichtelijk en Nederlandstalig. Tevens is er een telefoonnummer waar je support kunt krijgen. Tevens heeft Unibet vaak erg goede odds, kortom: een goede bookmaker.
Daarnaast zie ik Betclic, Bwin en William Hill ongeveer gelijkwaardig. TitanBet vind ik iets minder door de slechte support (duurt minimaal 24 uur) en het aanpassen van bonus voorwaarden zonder dat echt duidelijk te maken naar de klanten.
Unibet vind ik erg fijn, snelle website, overzichtelijk en Nederlandstalig. Tevens is er een telefoonnummer waar je support kunt krijgen. Tevens heeft Unibet vaak erg goede odds, kortom: een goede bookmaker.
Daarnaast zie ik Betclic, Bwin en William Hill ongeveer gelijkwaardig. TitanBet vind ik iets minder door de slechte support (duurt minimaal 24 uur) en het aanpassen van bonus voorwaarden zonder dat echt duidelijk te maken naar de klanten.
Hakuna Matatttta.