Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmaker is volgens jou de beste?

Mijn vraag is simpel: aangezien ik zelf nog niet echt thuis ben in bookmakers (als ik dingen als 'Titanbet' of 'Partybet' lees dan heb ik daar nog nooit van gehoord) vraag ik het aan jullie.


Wat is jouw favoriete bookmaker en waarom?

Met welke bookmakers werk je?

Welke raad je mij aan?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mathias99
Country flagmathias99 in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
141 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Unibet, goede odds en een mooie inerface ook.
0 Vind ik leuk's
Unibet, goede odds en een mooie inerface ook.
0 Vind ik leuk's
Tegenwoordig Bwin, heb in het verleden bij Unibet en Partybets gespeeld (heel af en toe daar ook nog actief als ze aanbiedingen hebben)
0 Vind ik leuk's
Het is heel moeilijk om te zeggen welke de beste is. Als je het van horen zeggen moet hebben dan zeg ik betfair. (Terwijl betfair niet eens een bookie is)
Maar Unibet en Bwin staan zeker niet in de top 5 kwa odds hoor, het komt alleen omdat ze bekend zijn in NL en iedereen in NL bijna op deze twee bookies zit.
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
ook fan van bwin
daarnaast kan unibet me ook bekoren
0 Vind ik leuk's
Bwin is verreweg mijn favoriete bookmaker op dit moment. Duidelijke lay-out en ook goede odds. Tevens staan er op maandag al de odds voor het komende weekend op, iets wat bij andere bookmakers vaak ontbreekt.
0 Vind ik leuk's
We're gonna kill the bookies !
Trouwens de beste bookmaker is voor mij de bookmaker die op een wedstrijd waar ik op wil wedden de beste odds heeft ;-) Mijn favoriete bookmaker verwisseld dus behoorlijk vaak afhankelijk van de odds.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Pinnacle Sports heeft trouwens de beste odds. Zij betalen meer dan 97% van alle inzet uit. Zij zijn samen met Aziatische bookmakers eigenlijk het beste.
Europese bookmakers, behalve Betfair en Pinnacle Sports leggen je allemaal limieten op als je bij ze wint.
0 Vind ik leuk's
aduard:

Europese bookmakers, behalve Betfair en Pinnacle Sports leggen je allemaal limieten op als je bij ze wint.
Vind het dan een slechte zaak dat veel bookmakers limieten opleggen. Ik bedoel Pinnacle Sports en Betfair doen dat niet en bestaan nog steeds. Het zou toch veel leuker en eerlijk zijn als geen enkele bookmaker limieten op zou leggen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
bookmakers moet je per spel bekijken.
Betsson geeft erg veel voor Beide teams scoren NEE, meestal het hoogste.
Maar bij beide teams scoren JA geven ze weer erg laag.
Betathome geeft weer 1.86/1.86 bij gelijke over of under bet.
Titan ook, WilliamHilll liefst 1.91/1.91
Bwin slechts 1.85 / 1.85
Titan biedt weer wat andere weddenschappen aan, soms ook echt betere qoutes maar hun bonus is niet zo goed zoals vwcrew al zei.
Bertathome geeft bijvoorbeeld weer laag bij handicap bets.
Maar win of verlies zijn ze gewoon goed, maar hebben erg weinig side-bettings.
Ook de Toto is een goede bookmaker hoor, ik vind het erg jammer dat VWcrew hem zo laag cijfer geeft een 3 punt nog wat.
De Toto biedt leuke spelletjes en is zeer betrouwbaar, das ook veel waard.
Zelf heb ik eebn keer een bet gehad bij Bwin, de qoute was veels te hoog, Bwin kwam erachter en heeft mijn bet gecancelled!!!!
Echt waar!
Op het moment dat een Bookmaker de verkeerde odd geeft dan mogen ze een bet nooit cancellen.
Erg slordig van Bwin.
ook al had ik de weddenschap niet gewonnen dan hadden ze nooit me bet mogen afblazen......
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.