Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmaker is volgens jou de beste?

Mijn vraag is simpel: aangezien ik zelf nog niet echt thuis ben in bookmakers (als ik dingen als 'Titanbet' of 'Partybet' lees dan heb ik daar nog nooit van gehoord) vraag ik het aan jullie.


Wat is jouw favoriete bookmaker en waarom?

Met welke bookmakers werk je?

Welke raad je mij aan?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mathias99
Country flagmathias99 in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
in 7-12-2010 13:05 Bookmakers
141 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
tnc26:
farazje:
Bet365 is beste bookie die er is:D


bet365 verboden in Nederland... dacht ik??
Ja klopt. Zonde..
0 Vind ik leuk's
Unibet heeft redelijke odds en een prettige site. Mijn favoriet.
0 Vind ik leuk's
Kent er iemand betcenter?
100€ stortingsbonus, in te zetten op odds van 1.7.
0 Vind ik leuk's
Boys ik heb iets aparts meegemaakt bij 10bet.com. Ik speel daar vaak live op tennis en basketbal en tot mijn verbazing werd er 2 keer een weddenschap verwerkt als lost maar ik had gewoon gewonnen dus ik naar de chat en uiteindelijk is t winst geworden maar als je de uitslag zelf niet volgt dan blijft t een lost dus ik heb geluk gehad dat ik zelf de scores live ging volgen maar 2 keer zo een fout in 2 dagen vond ik beetje vreemd en zij boden netjes hun excuses aan maar ik dacht ik meld t ff voor de mensen die live spelen volg je scores ook zelf want de bookies kunnen t als lost verwerken zonder dat je zelf de uitslag ergens hebt gezien.
0 Vind ik leuk's
Hey jongens, Ik ben op zoek naar een goede bookie naast betfair.
Ik speel graag scorecast, multiples, singles en correct scores. eigenlijk alleen maar voetbal. ook vind ik t fijn als ik mijn bets tijdens een wedstrijd kan uitcashen zoals betfair heeft. Uiteraard moet het ook een beetje goede odds hebben en niet verboden in nederland zijn.

iemand een paar goede tips?
tnx
0 Vind ik leuk's
Unibet: mooie site, mooie app en redelijke odds
0 Vind ik leuk's
Zouden jullie op deze site niet een artikel kunnen toevoegen met daarin alle beschikbare bookmakers voor Nederlanders? Of in ieder geval van een aantal populaire bookies die niet beschikbaar zijn voor Nederlanders. Zelf speel ik graag bij meerdere bookies om zoveel mogelijk opgelegde limieten te vermijden. Daarnaast zijn de welkomstbonussen ook altijd welkom!

BET365, Tipico, Ladbrokes, Comeon?

Excuses, zag op de site dat het bij een aantal wel in de banners staat dat ze niet toegankelijk zijn voor NL
0 Vind ik leuk's
Blabla
Hier is een lijst van bookmakers van beschikbare bookmakers voor Nederlanders : https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/
Er hebben zich in de loop der tijd nogal wat veranderingen voorgedaan mbt beschikbare bookmakers. Het is afwachten wanneer er vergunningen gaan komen voor de Nederlandse markt en welke bookmakers dan actief zullen zijn.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik wed al een tijdje, vooral via toto. Maar de quotes zijn daar zo laag dat ik toch maar wel een online account ergens aan wil maken. Ik zou graag willen dat ik via ideal kan storten en kan laten uitbetalen. Ik richt me met wedden vooral op voetbal. Welke bookmaker raden jullie mij aan? Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
als beginnende better zou ik bij unibet gaan spelen, snel maken dat je weg gaat bij toto... alleen de echte beginners spelen daar
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.